8 indlæg i dette emne

Til jer der laver fotobog efter brylluppet, hvor køber i det henne. Jeg har kikket lidt rundt, men er i tvivl. Synes det er lidt dyrere end jeg havde regnet med.

Vistaprint har tidligere haft fotobøger, men det eneste jeg kan finde nu, bog med spiral, og det er jeg ikke interesseret i.

så hvad har i valgt og hvordan blev resultatet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes vista print er irriterende fordi prisen ikke er reel, så stiger den hvis det ene og andet, vil du også have den inden en måned ovs. Men jeg har produkter både ved Foto.com og Bilka som var ok, og til rimelige penge.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan anbefale cewefotobog.dk. Jeg har lavet en bog med billeder af vores søn på den side og synes den er i en rigtig god kvalitet. Desuden er det rimelig nemt at designe bogen (omend lidt tidskrævende) - selv hvis man som mig normalt ikke er en haj til sådan noget :)

Jeg tror forresten også det er en Cewe fotobog man får, hvis man bestiller på Bilka.dk, så måske kan det svare sig at sammenligne priser :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg lavede vores hos photobox, det kan betale sige at holde øje med deres hjemmeside for jævntligt har de op til 70% rabat.

Jeg syntes i øvrigt at det var en fin kvalitet, og softwaren er også til at arbejde med.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi valte at bruge fotobog og er helt tilfreds med resultatet. Billederne er skarpe og papiret er af en god kvalitet. Vi gav ca 350kr med 60 % rabat. Noget er en a3 med lay flat ombinding der var lidt lang leveringstid tid men resultatet er det værd. Og som leras skrev har de ofte rabatter. Man skal bare lige tjekke at man vælger det produkt der matcher rabatten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer