mms8777

fotografering - hvor lang tid?

9 posts in this topic

Vi sidder lige pt og snakker tidsplan og hvad der er muligt at nå i de forskelligetidsrum. Det eneste spørgsmål vi ikke kender svaret på er, hvor længe selve location fotograferingen tager. Er der nogle der hvor meget tid vi skal sætte af til det. Vi har ca. 10 min kørsel til og fra det sted vi gerne vil have taget billeder, og regner med ca. 2 locations tæt på hinanden

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kommer helt an på om man er til at stå foran kameraet :)

Vi brugte selv halvanden time tror jeg, og det var for meget i forhold til tidsplanen, ups, men jeg kunne have fortsat i tre timer.

Men hvis der er lagt en plan for forløbet, eller fotografen er stedkendt, så kan man godt nok at tage billeder på under 30 min. der er SUPER smukke. Men det gængse er en times tid.

0

Annonce ♥

Jeg satte selv 1 time af til det - men ville nok gerne have haft lidt mere tid faktisk :-)

Når først du er kommet i gang, så vil man gerne lige have et mere sådan, og så et mere sådan! Men det kommer også an på, om alt er afklaret med fotografen inden - vi havde planlagt rigtig meget med vores fotograf inden. Hvis du mangler en fotograf, så tjek lige den her side: http://www.fotora.dk/bryllupsfotograf/ som jeg lige faldt over i dag (sidder og hjælper en veninde med hendes bryllup - så fedt).

/Lisbeth

0