IdaSørensen

Fotograf studerende København/Herlev

4 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at emnet har være oppe en masse gange, men syntes det er lidt svært at overskue.

Så nu prøver jeg, er der nogen der kender nogen der er igang med at uddanne sig til fotograf eller som er en super dygtig hobbyfotograf i København/Herlev eller omegn? Jeg syntes det er virkeligt dyrt at hyrre en prof, og tror slet ikke vi kan finde pengene til, men jeg vil så gerne have taget billeder i/ved kirken og efterfølgende ved en lille sø ved siden af kirken (vil jo gerne have det der perfekte bryllupsbilled til en ramme bagefter)

Så hvis i evt selv er eller kender nogen så må i meget gerne melde ud.

På forhånd tak :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Book Diskobil :lol: Så tager jeg min datter med :lol: Hun går meget op i at tage billeder og har netop fået et prof kamera. :lol: Om hun så kan gøre det ud for en prof. fotograf lige nu stiller jeg mig nok tvivlende overfor.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kontakt Benjamin Tarp (han har en side på Facebook der hedder Benjamintarp foto ) Han er ikke mindre end FANTASTISK!!!! Han er billig (ikke uddannet), og han forstår virkelig at fange folk fra deres bedste side. Jeg er alt andet end fotogen og han har taget de bedste billeder af mig der nogen sinde er blevet produceret!

Han er SÅ meget det værd!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer