Sign in to follow this  
Followers 0
Bettybom

Hvilken sang til videohilsen til bryllup på Hawaii

3 posts in this topic

Hej,

min onkel og faster skal giftes på hawaii - hurra for det big-smile.gif

Vi er så nogle i Danmark ( de kommer fra Norge), der ikke lige har råd til at tage dertil, trods for at det kunne have været en super fed tur!!

Nu er vi kommet til den konklusion, at vi vil lave en viodeohilsen til dem. Planen er så at jeg sender et USB stik til min bedstefar i Norge og min norske kusine har forhåbentlig en computer med ( ungdommen nu til dags big-smile.gif - det skal jeg dog lige have clearet - eller må man vel skrive til hotellet!?)

Nå, men videohilsen skal bestå i, at jeg filmer alle familiemedlemmerne her i danmark ( vi er 12 voksne og 1 børn på 4 måneder og en på 3 år. )

nu kommer jeg til den hjælp jeg har brug for - nemlig hvilken sang skal jeg dog bruge?!

Tanken er at vi skal filmen hver del hver for sig( min mor + far, søster + mand + børn og så videre) og til sidste skal alle stå i en gruppe og vinke og sådan ... ind imellem vil jeg så lave nogle ciatater om kærlighed på noget papir og tage billeder eller filme dem - alt efter hvad der er godt.

Jeg havde selv tænkt på Marry You med Bruno Mars ..men den er vel lidt for ...brugt?! ( ideen er STÆRKT inspireret af denne video - vi vil bare ikke danse eller noget i den dur smiley_overglad.gifjesus.gifwww.youtube.com/watch?v=gYh9DCN8ads )

Min onkel (som er på min del af familien ) rejser meget og er sådan ..lidt amerikansk i væremåden..hvis man godt kan sige det smiley_overglad.gif

Jeg har INGEN ide i, hvad de hører. Som sagt bor de i Norge og jeg ser dem sjældent.

Så har i en fantastisk ide til musikken - den må meget gerne være engelsk ( onklen taler flere sprog, men den kommende kone snakker norsk ( og engelsk )).

0

Annonce ♥

Hvad med en traditionel Hawaii sang?

0

Eller en norsk sang: Aha's The sun always shine on TV (harmonerer meget godt med at det er en video og at solen forhåbentlig skinner den dag de skal giftes). Er de til Elvis kunne Blue Hawaii også være en mulighed (dog måske lidt for langsommelig hvis I godt vil have noget fart over videoen).

Ellers er der masser af andre sange som kan bruges (udover Bruno Mars) som angiveligt matcher deres alder/musiksmag/opvækst. Bare for at nævne et par stykker

Chapel of love - Svenne & Lotta (eller Elton John udgaven fra four weddings and af funeral)

Marry you - Bruce Springsteen

0