Rose.M

hvor længe har i brugt på at forberede jeres bryllup

23 posts in this topic

Annonce ♥

Vi blev forlovet i februar og gifter os i april 2015. Så godt 14 måneders planlægning ...

Dog er det nok mere realistisk at sige 3 års planlægning, da jeg gik så småt igang med planlægningen og drømmene da jeg ventede vores datter. Den kommende mand havde vist bare en smule knæ-problemer siden det tog ham så lang tid at komme ned på knæ og fri ;-)

0

Annonce ♥

Vi satte datoen i februar, og skal giftes til september, så ca. 7måneder. Jeg kunne SAGTENS nøjes med mindre tid, lige for tiden laver jeg heller ikke rigtig noget. Må erkende jeg slet ikke forstår dem som kan bruge flere år, men altså det kommer nok også an på hvad man ønsker, og hvor meget man går op i hver enkelte lille detalje. Jeg tror helst seriøst jeg ville få stress, hvis jeg skulle bruge flere år, det ville simpelthen fylde for meget i mit liv så.

Jeg erkender så også, at jeg måske er lidt atypisk. Mange brude syntes det er fantastisk at planlægge , og føler de mangler noget når brylluppet er overstået osv. Sådan har jeg det slet ikke, jeg ser det bare ikke som noget specielt alt det her før brylluppet, for mig er det selve dagen der gælder og er vigtig. Havde vi haft pengene på en gang, tror jeg at jeg i princippet kunne have nøjes med 14 dages planlægning :tunge:

Edited by Rikke aka rapanden
0

Der har også været pauser her, men vi begyndte så småt da han friede i juni 13 - det var dog først i august jeg rigtig gik i gang. Så gik vi i stå over efteråret og vinteren og nu er vi igang igen.

Brylluppet er til august :)

0

Annonce ♥

Vi blev forlovet 1. marts i år og skal giftes i maj næste år, så vi har et år og to måneder til planlægningen. Der sker dog ikke så meget her i starten, jeg regner med at få ordnet noget mere i løbet af sommeren :)

0

Annonce ♥

Kæresten friede den 1. december 2012, men vi besluttede først datoen sidste sommer, så har planlagt et lille års tid.. Nogle perioder mere end andre.. Og med kun 20 dage igen og en eksamensopgave der skal afleveres om 11 dage er jeg glad for at jeg har planlagt så længe... :loveshower:

0

Vi har ikke en præcis dato på endnu, men regner med at det bliver i september. Det giver 3 måneder til at planlægge, hvilket er super; der er tid nok til at vi ikke får stress, og samtidig er der ikke ALT for lang tid. (Tålmodighed er ikke min stærke side!) :wink:

Edited by Ansbjerg80
0

Når først kirke og feststed er booket så er planlægningstiden op til en selv, men hvis I ikke har booket dem så ville jeg skynde mig at gøre det, her i København booker folk mere end 1 år før.... Vi ville rigtigt giftes på min fødselsdag den 23/8, men der var alt udsolgt da vi forhørte os en masse steder tilbage i januar

0

Annonce ♥

Vi blev forlovet d. 31. august 2013 og skal giftes d. 9. august 2014. Datoen for brylluppet blev først valgt i november, hvor vi også fik sat os på datoen i kirken. Restauranten hvor vi skal afholde festen blev bestilt i februar, men ellers er det først her i starten af april vi for alvor er begyndt med planlægningen. Vi blev forældre i september sidste år, så tiden er fløjet afsted, men nu synes jeg også pludselig brylluppet kommer tæt på. Men vi skal nu nok nå det hele :)

0

Annonce ♥

Når først kirke og feststed er booket så er planlægningstiden op til en selv, men hvis I ikke har booket dem så ville jeg skynde mig at gøre det, her i København booker folk mere end 1 år før.... Vi ville rigtigt giftes på min fødselsdag den 23/8, men der var alt udsolgt da vi forhørte os en masse steder tilbage i januar

Der har jeg også fødselsdag :-) Hvor hyggeligt...

Vi bor i Hjørring, og skal ud at se nogle lokaler i dag. Vi ved, de er ledige to lørdage i september, men ikke hvilke. Håber virkelig, den ene er i min friweekend; så går det hele op i en højere enhed :7himmel:

Ellers må vi leje et telt eller noget :)

0

Vi har ikke en præcis dato på endnu, men regner med at det bliver i september. Det giver 3 måneder til at planlægge, hvilket er super; der er tid nok til at vi ikke får stress, og samtidig er der ikke ALT for lang tid. (Tålmodighed er ikke min stærke side!) :wink:

Og så fik vi da lige en dato på! Det bliver den 23/8 :loveflag: , så det er jo helt fantastisk.

Får nok lidt småtravlt :wink: , men hellere det end laaang ventetid :loveshower: (Og så slipper jeg oven i købet for at holde fødselsdag; det er jo ren win-win)

0

Dejligt dato valg:-) Du skal nok nå det - der er masser af gode råd på BK ihvertfald:-)

V i har forberedt i ca. 11 måneder, med meget planlægning i starten ikke speget over jul og vinter og meget planlægning over foråret igen:-)

Edited by BetonCirkeline
0