Frkrasmussen

Prinsessernes drømmebryllup <3

140 indlæg i dette emne

Puha ja, de er både up and downs, flest downs. MEN som du selv skriver, når man har hinanden - så er alting lidt bedre.

Min mand og jeg har et motto der hedder: Sammen er vi bedst :-)

Og sådan har i det helt sikkert også. Håber det hele vender snarest, og alt bliver godt igen.

Og det er nok alligevel det mest bekræftede motto af alt. Vi fleste herinde, er blevet eller venter på at blive gift med vores bedste ven. Og hvad skulle man gøre uden sidste soulmate og bedste ven ved sin side. Jeg kunne meget vel finde på, at bruge det motto til os også, det beskriver det hele meget kort :-)

Præcis, du er meget velkommen:-) Det er nemlig sådan et glædeligt udtryk, og i min tale byggede jeg den op omkring at sammen er vi bedst:-)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igang igen :tunge:

Nu er det ved at være længe siden jeg har været aktiv herinde, savner BK og alle ideer og tanker.

Men lykken har endelig vendt sig vores vej, så nu kan mine tanker tillade sig, at tænke på bryllup igen.

Vi har fået underskrevet på huset, jeg skrev om tidligere, så vi skal flytte midt i december og jeg GLÆDER mig!
Mere plads og nemmere at komme til alle de ting, jeg allerede har fået skrabet sammen. :pokey:

Malene har sågar tildelt mig et helt skab og værelse, som jeg kan fylde med alle mine projekter, og vi vælger faktisk at kalde det "bryllupsrummet" :lol:

Jeg kan slet ikke få nok og hver gang jeg handler, så kigger jeg om der ikke skulle være et eller andet, som jeg bare ikke kunne undvære.

Malene har tidligere glædet sig meget til bryllup, men har ikke rigtig kunne finde plads i hovedet, til at komme længere end det.

Nu er der lidt mere ro på, så hun er nu også begyndt at komme med ideer og gøre noget ud af dem. Jeg er en stolt kæreste :biggrin:

Vi kan nu også holde receptionen i vores egen have, hvilket er vidunderligt, for så kan vi gøre klar ugen op til, så vi ikke invadere mine forældres hus :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Servietter til kirken

Jeg har lavet 120 stk. Sad igår aftes foran fjernsynet og så en tv-serie. 2,5 time senere - done :bunny_4:

attachicon.gif10728861_10204948766224025_1174405818_n.jpg

attachicon.gif10744669_10204948765544008_1061688833_n.jpg

Hej, hvordan har du lavet dem - de er virkelig fine.

Hej RikkeJesper :)

Jeg har taget 2 servietter og foldet cellofan omkring dem. Havde købt noget blondetape i tiger og har så klistret det på. Teksten har jeg selv skrevet på computeren og derefter stampet dem ud :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er så fine.. overvejer at kaste mig ud i noget lignende. De er så fine... hov,det har jeg vist sagt en gang :oops: ... Nå, men 3 gang er lykkens gang.. de er så fine :lol::lol:

Haha :tunge:

Synes også selv, de er rigtig fine. :loveshower:

En lille detalje som jeg tror vil blive lagt mærke til :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

28 januar!!!!!

Det var der, jeg sidst var inde og skrive på min tråd. Øv altså!
Jeg har været så hængt op det sidste stykke tid og har SAVNET BK enormt meget.

Så nu tænkte jeg - 16 dage inden brylluppet - at det ikke var forsent endnu :wink:

Jeg synes det er så vildt at tænke på.

Om 16 dage er jeg en gift kvinde - og så endda med kvinden i mit liv.

Jeg har dagligt nervøs mave, er spændt og en smule "skræmt". :huh:

Jeg håber på, at der er nogle zillaer herinde, som kan nikke en smule og kan genkende de følelser.

Der er så mange ting der er lavet og de sidste dage inden brylluppet er jo ren stress, men på en fed måde.

Jeg har en meget ambivalant følelse over, at det er overstået om 16 dage. Hvad så derefter?

Jeg vil senere få taget nogle billeder, af alle de ting, som vi har fået lavet, man er jo lidt stolt :floejt::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer