-Blomst-

Hvordan går det med alle de "gamle" brude?

17 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg har siddet og læst den ene gamle beretning efter den anden (heeeelt tilbage fra 2008 og til nu :heart: ) i de seneste dage, og kom til at tænke på

Hvor er alle de gamle brude henne i livet og ægteskabet nu? Er der kommet børn/flere børn til?

Så er der nogle af de "gamle" brude herinde, der har lyst til at fortælle lidt om hvor de er henne i livet nu :) Alle jer der er blevet gift indenfor de seneste år, må selvfølgelig også deltage :heart:

Jeg er bare enormt nysgerrig på hvad der egentlig er sket hos de forskellige siden de var herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her jo stadig - vi blev gift i 2009 :)

Da vi blev gift havde vi 3 piger, og det har vi stadig - hverken mere eller mindre (med mindre en hund tæller med). Vi er stadig gift og egentlig er det meste som før brylluppet. Jeg har dog skiftet arbejde (er marketing manager fra 8-16).

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er herinde sådan lidt on-of.

Vi blev gift og fik Simon i 2012 og nu har vi en lille ny på vej til januar 15.

Ægteskabet er godt, og vi er lige så meget kærester, som vi plejede at være.

Redigeret af Leras
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

😄😄😄 jeg er tilfældigvis logget ind i aften - egentlig mere fordi jeg pludselig kunne huske mit password. Jeg blev gift i april 2007 og har nu tre børn i alderen 6,5 og 16 mdr. Jeg er stadig gift med den samme mand :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Cilisimus illustrerer meget godt det mønster som der er når vi taler bryllupsklar og brugere. Jeg har jo talt med (og spillet for) mange brude gennem vores mange år på bryllupsklar og der kan jeg se at det er meget naturligt at langt de fleste falder fra i forhold til bryllupsklar hen ad vejen. Nogle nedlægger endda deres profil efterfølgende. Det er selvfølgelig synd både for jer som kunne bruge deres erfaringer og godt vil høre om livet efter bryllup, men også for os andre som godt kunne bruge deres anbefalinger her. Jeg render så af og til ind i nogle "gamle" kendinge fra bryllupsklar, herunder også "gamle" bryllupskunder". Nogle er jeg venner med på Facebook og andre møder jeg i forbindelse med andre fester, fordi mange af vores kunder er folk som har hørt os før. Eksempelvis ved bryllupsfester og jeg har da også været ude og spille til konfirmationer, familiefester og ja kobberbryllupsfester for folk hvis bryllup jeg tidligere har spillet for.

Min fornemmelse er at langt de fleste er kommet godt videre med livet som gifte. Nogle er på babyklar.dk. Andre har travlt med familieliv, job etc. Men det skal da heller ikke være nogen hemmelighed at der er enkelte hvor det ikke gik og nogle enkelte er da også kommet tilbage på bryllupsklar fordi de har fundet lykken igen.

Jeg tror umiddelbart at det er mest realistisk at finde "dem" på babyklar. Mener også på et tidspunkt der var en anden side som hed Madam BK, som vidst nok blev lavet netop med henblik på at lave et forum for "gamle BK'ere" men ved ikke om den stadig eksisterer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er ikke laver nogle tråde, men har huseret herinde siden sommeren 2010. Vi blev gift 11. september 2010, og det er vi stadig. Vi har hver vores barn... på henholdsvis 30 og 7 :tunge: Ja nogle er hurtigere end andre.

Jeg ville gerne "giftes" igen, med samme mand, men han vil ikke... Han har stadig sin store BMW motorcykel og min kom til som forsinket morgengave og fødselsdagsgave i 2010. Vi hygger os lidt om sommeren med at trille lidt ture og hygge os på Campen ved Rønde.

Jeg var dengang skurekone hos Frode Laursen, men er nu Oldfrueassistent hos ISS, med arbejdsplads på Hotel Marselis I Aarhus.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er her også..blev gift i 2007( der er en beretning et sted??), og havde en velsignelse i 2013 ( med lille beretning i planlægnings tråden), syv år efter. vi er stadig lykkelige og glade, og anden gang var næsten endnu bedre!!

Nu elsker jeg bare at se andres spændende detaljer og smukke kjoler. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger nogle gange med herinde men ikke så tit. Laver ingen tråde men hjælper med at svare på spørgsmål hvis jeg kan.

Min mand og jeg blev gift i 2012 og lever stadig lykkeligt sammen. Købte hus og flyttede sidste år. Før jul fik vi vores dejlige hund.

Ingen børn og det var heller ikke planen.

Min mand arbejder stadig i udlandet, så det er mig der passer hund og hjem og mit job.

Jeg mødes et par gange om året med nogle af de andre brude fra 2012. Dejligt at have fået veninder den vej igennem. Har også mødt deres mænd nu :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke huske om jeg nogensinde fik lavet en "rigtig" bryllupstråd herinde, men jeg har været medlem siden starten af 2002, hvis også lidt før med et andet profilnavn, og er gift i april 2002 :) Vi har kobberbryllup om lidt under 4 måneder :)

Vi har det godt, vi er i dag 29 og 35 år og har fået to dejlige børn, en dejlig dreng fra 2008 og en dejlig pige fra 2011, vores søn blev hjerneskadet på grund af fødslen.

Vi har rigeligt at se til i hverdagen, men jeg/vi er her ligenu, netop fordi vi snart har kobberbryllup, og godt kunne bruge noget inspiration :)

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg følger lidt med herinde.

Vi blev gift sidste år 1/6. Og er stadig sammen.

Vi har en datter der lige er fyldt 2 år.

Jeg startede sidste år op som privat dagpleje, men har desværre måtte lukke ned her til 31/5. Og lige nu gør jeg rent på et hotel, men jeg håber at komme ind på pau.

Ellers lever vi livet og har det godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hyggelig tråd;)

Vi blev gift d.16/2-13 og der ligger en beretning herinde. Jeg er stadig elev og manden på SU så vi venter lidt med børn:) Jeg startede mit vægttab et halvt års tid inden brylluppet og er gået fra en startvægt på 107kg til 79kg, og det er jeg ret godt tilfreds med :) Men jeg forsætter i håbet om at ende omkring de 68kg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg blev osse gift i 2009, og er gået igang med drømmeprojektet; nemlig at få Gadegaard Design gjort til et gedigent firma, jeg kan leve af.

Kæmpe sats, at går fra vellønnet job til at satse på en drøm.

Manden og drengen er her osse stadig mig og støtter mig 100%

Nyt hus i dec, firmaet tog for alvor fart i januar, og 1/3 tog jeg for alvor springet og blev selvstændig. Annonce i British Vogue i aug, sep og jan. Mega godt samarbejde med Tina Liv, så gad vide om det ikke nok skal gå godt ;-D

Følger stadig med hist og pist på BK, og hjælper hvor jeg lige lander:-)

Go sommer allesammen, knus Sanne:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer