Maluto

At tage et slør af. HJÆLP!

5 indlæg i dette emne

Jeg skal giftes på lørdag (!) Jeg skal have et meget fint headpiece på, som Lena har lavet til mig, men jeg ville meget gerne have slør på i kirken og derefter have det af. Det har min frisør dog frarådet mig, da hun mener, der er meget stor risiko for, at jeg vil komme til at ødelægge frisuren.

Min hår skal laves lidt stort/højt øverst bag på hovedet, og så kommer der en lidt rodet opsætning i nakken med en fletning ovenover.

Jeg har to mulige slør.

1) et palmeslør fra Panayotis, som sidder på en kam

2) et helt enkelt slør, som skal ligge højt på hovedet og sættes fast med to hårnåle.

Begge slør er korte (ca til bagdelen) og i rent tyndt tyl, så de vejer ikke meget.

Hvad tænker I?

Redigeret af Maluto
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke din frisør kan lave frisuren tilpas sikker til at man kan fjerne et slør ganske forsigtigt når det bare sidder fast med eksempelvis 2 hårnåle, ville jeg være usikker på om hun kan lave en frisure der kan holde en hel dag i det hele taget? En kam sidder måske lidt bedre fast i håret og kan nok bedre forstå at en kam måske kunne hive et par lokker løse.. Men hårnåle som kun sidder for at holde sløret og ikke for at holde frisuren, burde da kunne fjernes ganske forsigtigt uden at ødelægge noget? :huh:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis ikke din frisør kan lave frisuren tilpas sikker til at man kan fjerne et slør ganske forsigtigt når det bare sidder fast med eksempelvis 2 hårnåle, ville jeg være usikker på om hun kan lave en frisure der kan holde en hel dag i det hele taget? En kam sidder måske lidt bedre fast i håret og kan nok bedre forstå at en kam måske kunne hive et par lokker løse.. Men hårnåle som kun sidder for at holde sløret og ikke for at holde frisuren, burde da kunne fjernes ganske forsigtigt uden at ødelægge noget? :huh:

Jeg tror nu, hun er ret dygtig. Hun har arbejdet for Munthe plus Simonsen og mange andre modenavne.

Det er mere fordi det slør med de to hårnåle skal sidde på den del af håret, som er tuperet og redt glat, så hun siger, at bare enkelt hår, der kommer med op, vil kunne ses...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer