B2be-HH

Indkøb af drikkevarer, er der mon nok...

7 indlæg i dette emne

Er ved at lave liste over hvilke drikkevarer der skal indkøbes men er pludselig i tvivl om der er nok... Hjælp....

Vi tænker på følgende..

18 flasker rødvin

12 flasker hvidvin

18 K's sodavand

12 flasker asti spumante

24 flasker boble sider

4 Ks mokai

3 Ks øl

4 flasker børne champagne

Vi holder middags bryllup MED 20 børn under 15 og 45 voksne...

Så ingen 3 retters menu og "suppe, steg og is" :-) afslappet med slagter der griller lækkerier ;-) og bryllupskage til "Desert"

Tror i der er nok????!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er passende.

Vi havde nogenlunde sammemængder og vi havde rigeligt til overs, dog tænker jeg at en enkelt kasse øl, mere måske ikke ville være helt dumt når det nu er grill, men det kommer jo an på hvad jeres gæster plejer at foretrække.

Rigtig god fest

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu kommer det jo meget an på hvor meget og hvad dine gæster plejer at drikke. Til vores bryllup bliver vi 5 børn og 65 voksne. Vores gæster er generelt "tørstige", og jeg har gået efter - heller lidt for meget end lidt for lidt. Hvis drikkevarerne er i købt i DK kan de returneres, og hvis de er købt i udlandet bliver de jo ikke dårlige, så regner med at de bliver drukket på et andet tidspunkt. Vi regner med at købe/har købt følgende:

55 flasker rødvin - 40 flasker hvidvin - 12 flasker dessertvin - 30 flasker champagne (vi bliver 100 til receptionen) - 18 rammer øl - 19 rammer sodavand - 9 rammer danskvand - 4 rammer cider - diverse spiritus (regnede lige efter - wow vi har regnet med 14 L spiritus. Ikke fordi vi regner med at de bliver drukket, men mere fordi vi gerne vil have en del forskellige valgmuligheder i baren), juice mv.

Jeg tror også vi kommer til at have for meget, men jeg kan simpelthen ikke overskue at løbe tør for øl kl. 01.00 lige netop den dag.

Hvis i køber jeres drikkevarer i tyskland, men er bange for at have for lidt, ville jeg foreslå jer at købe ekstra drikkevarer i DK, som i har mulighed for at returnere efterfølgende :) Jeg tror i har rigeligt med sodavand, jeg ville nok købe ekstra vin og øl. Særligt øl, hvis det bliver en varm sommerdag (Hvilket vi selvfølgelig krydser fingre for)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt i Lørdags og du kan evt se min tråd hvad der røg til vores.

Vi var 35 voksne ( 2 gravide ) ingen børn

Vi fik hel stegt pattegris og vil også sige mere øl, (tror ikke så mange mænd drikker Asti , Boble Cider og Mokai til grill :) )

Der røg til vores bl.a.

8 ks ØL

3 ks Sodavand ( vi havde spiritus så noget blev brugt til at blande med )

3 1/2 flaske Rød sodavand ( 1 1/ 2 L flasker )

11 flasker Rødvin

9 flasker Verdi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer