Ansbjerg80

Hmmm... Farver?

14 indlæg i dette emne

Pyh... Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op med farver på bordet.

H2B og jeg er enige om, at hvidt med hvidt på bare er for kedeligt. Så jeg tænker hvidt/creme og en enkelt anden farve - evt. tilsat noget gyldent. Det skal være elegant, der må ikke gå fastelavnsris i den :blink:

Pink/lyserød dur ikke rigtigt, jeg er bange for at det bliver for tøset.

Uh, det er sørme svært... Gode ideer, evt. links til billeder, anyone?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jo det er pænt hvis der er en rød tråd igennem det hele, så hvordan ser jeres indbydelser osv ud?

Vi har valgt en dyb navyblå/midnatsblå, synes selv den er elegant og knap så tøset som lyserød, lilla osv som du selv skriver...

Øverst i min tråd ligger der en serie inspirationsbilleder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er heller ikke nået til indbydelserne endnu :blush:

Men jeg har netop også en forestilling om en rød tråd, så derfor spekulerer jeg på farverne til bordpynt allerede nu - sådan at det hele passer lidt sammen. I hvert fald til en vis grad...

(Vi har kontaktet mange af dem, vi inviterer med, for at få dem til at reservere dagen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Pyh... Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op med farver på bordet.

H2B og jeg er enige om, at hvidt med hvidt på bare er for kedeligt. Så jeg tænker hvidt/creme og en enkelt anden farve - evt. tilsat noget gyldent. Det skal være elegant, der må ikke gå fastelavnsris i den :blink:

Pink/lyserød dur ikke rigtigt, jeg er bange for at det bliver for tøset.

Uh, det er sørme svært... Gode ideer, evt. links til billeder, anyone?

Vi har valgt "Hvid-Gammel Rosa-guld" som vores temafarver... Men vi mixer det op med nogle rå elementer for netop ikke at gøre det for tøset og "pusse-nusset"... :wink:

Redigeret af ChristinaMN
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har valgt ivory til mange ting (duge, lys, min brudekjole) - så derfor har jeg (og H2B sagt ok) at vi bruger stærke farver i dekorationerne, buketterne i kirken, oppyntning i kirken. Disse farver bliver dybrød, mørklilla. Den mørklilla farver har jeg brugt sammen med ivory på indbydelser, bordkort m.v. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget til hvidt med hvidt på. Jeg synes det er meget stilet og det ser ekstravagant ud.

Jeg arbejder lige nu med nogle pink elementer i hele det hvide tema, det er lidt våget, da det jo kan kan ende som en kæmpe tøsefest, som du jo også nævner.. Min H2B er sådan en der bare virkelig ikke tør udfordres på hans maskulinitet, så det var en lang overtalelse at få ham med på idéen .. :-) Om vi ændre mening, det kan godt ske. Men det kan altså godt lade sig gøre at lave et tema på hvid og lyserød :-)

Men ellers er råhvid og guld jo altså et sikkert kort. Det er flot og det er også lidt royalt :-)

Og lidt inspiration til det med lyserød....






post-74046-0-44286100-1405763427_thumb.j

post-74046-0-71242600-1405763520_thumb.j

post-74046-0-04920900-1405763657_thumb.j

post-74046-0-13231600-1405763668_thumb.j

Redigeret af lubas
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guld er jo flot med mange farver. Mørk marineblå er SKØN sammen med både guld og sølv (og glimmer - ikke sandt Camilla? :tunge: ). Samtidig er marineblå ikke en feminin farve men stadig meget elegant. Søg evt. på "navy and gold wedding" på Pinterest. Ferskenfarvet er også skøn med guld, og en meget moderne farve for tiden. Her vil søgningen være den samme, bare med peach i stedet for Navy.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Guld er jo flot med mange farver. Mørk marineblå er SKØN sammen med både guld og sølv (og glimmer - ikke sandt Camilla? :tunge: ). Samtidig er marineblå ikke en feminin farve men stadig meget elegant. Søg evt. på "navy and gold wedding" på Pinterest. Ferskenfarvet er også skøn med guld, og en meget moderne farve for tiden. Her vil søgningen være den samme, bare med peach i stedet for Navy.

Bare lige en smule glimmer Daisy ;-) Jeg elsker, elsker, elsker vores mørke navy/midnatsblå og H2B er så glad for at det ikke bliver for prinsesseagtigt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer