lucrik

kjolen er blevet for stor

4 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften lyder, så er min kjole blevet for stor. I sidste uge var jeg nede for at få tilrettet kjolen. Da jeg fik den på viste det sig at den var blevet alt for stor. Damen i butikken mente at jeg skulle have haft den 1 nummer mindre, men det havde de ikke. De vil prøve at sy den det ind som de kan og jeg skal derfor ned og prøve den igen først i juli (skal giftes d. 26 juli) kjolen er med snøreryg og den er besat med rigtig mange sten osv. Mit spørgsmål til jer er om I har erfaringer med sådanne kjoler som der bliver syet ind, og om man vil komme til at kunne se det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kjole er også for stor, fordi jeg er en 38/40 og den jeg har købt er en str. 40. Den passer heldigvis omkring kroppen, men jeg skal have lagt den op, da mine hæle ikke er så høje. Min kjole har perler forneden, så der bliver lidt af et arbejde - men alt det satser jeg på at få at vide, når jeg kommer ned til syersken om små 14 dage. Har købt et skørt, som måske kan løfte kjolen lidt op.

Skal giftes 30.8. og håber al det bedste for dig :c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg prøvede min kjole fik jeg pænt at vide at jeg ikke måtte tabe mig for meget! De kan sy de fleste kjoler ind ca. 2 størrelser, men mere end 2 størrelser, så kan det ikke gøres så flot.

En størrelse burde ikke kunne ses!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da jeg prøvede min kjole fik jeg pænt at vide at jeg ikke måtte tabe mig for meget! De kan sy de fleste kjoler ind ca. 2 størrelser, men mere end 2 størrelser, så kan det ikke gøres så flot.

En størrelse burde ikke kunne ses!

Jeg fik præcis det samme at vide! Redigeret af DrMalene
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer