Rose.M

toiletkurve ?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er kurve til at stille på herre og dame toilette med forskellige nyttige ting i.

Til damerne kan det være Hårlak, neglefil, tampon, en duft og forskellige andre ting der er i.

Til herrerne kan det være gele, den store lokumsbog, skosværte, tandstikker osv der i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er kurve fyldt med diverse praktiske ting og sager, som står på toiletterne som folk så kan bruge løs af. Der kan f.eks. være bind/tamponer, pincet, plastre, deodoranter (der ville spray nok være at foretrække, tvivler på nogen har lyst til at dele roll-ons), hårspray, en børste, en kam, hårnåle, kondomer, hovedpinepiller (ikke hvis der er børn med til festen), vådservietter, klar neglelak (hvis en nylonstrømpe løber), lommeletter, sytilbehør (hvis der går en knap eller lignende) osv. osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer det kraftigt. Det bliver blandet både til damer og herrer da toiletterne ikke er kønsopdelte. Der bliver også et pusleområde til baby'erne med hoved/halefad, vådservietter, vaske pads, creme mm.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal ikke have det, for det første er toilettet der hører til festsalen ikke særligt stort og for det andet skal alle gæster overnatte på hotellet så regner med at de har det meste med.... Laver dog en nødkasse til os selv med vabelplaster, alm plaster, mini sysæt, hårspray og lign og hvis uheldet skulle være kan gæsterne naturligvis låne derfra, men det er ikke noget der kommer til at stå fremme

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver en enkelt toiletkurv, og sætter den foran toiletterne. Der er kun 2 toiletter der hvor vi skal holde festen, og de er begge til alle. Men jeg laver den egentlig mest for min egen skyld, fordi jeg så slipper for at have en taske med :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fin måde at ryddet op på badeværelset på :biggrin: Hvor mange af jer har tiltænkt denne lille hyggelige "snackkurv" til jeres gæster???

Jeg har lavet toiletkurve og har faktisk lige lagt billeder op af dem i min tråd (du kan se linket i min signatur :) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes det er en rigtig sød ide, men det er en af de ting vi har fravalgt. De bryllupper vi har været til, har der ikke været en kurv, og det har ikke rigtig manglet.

Jeg har heller aldrig set dem før, så jeg tænker også at det ikke er noget gæsterne vil mangle. Men jeg syntes det er rart at slippe for at have taske med, og bare kan gå ud af hapse en deo, tandtråd, eller hvad jeg nu lige har brug for. Vi laver så også kun 1 kurv, og stiller den bare foran toiletterne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer