Camilla_krøier

123gold Berlin

5 posts in this topic

For en lille uge siden skrev jeg en mail til butikken i Berlin da vi skal derned den første weekend i Juli, men juli ikke er med I deres onlinekalender, og jeg har stadig ikke hørt fra dem....

Nogen der har været dernede i den fysiske butik?

0

Annonce ♥

Ja jeg har. Hvis i skal være der nede i flere dage kunne i måske gå der ind den første dag og høre om man skal booke en tid. Vi havde booket en tid men kom til en time før fordi vi var i lidt god tid og det var helt ok med dem. Ellers kunne i jo prøve at ringe der ned.

0

Ja jeg må lige se om jeg hører noget her de næste par dage, ellers må jeg lokke vores toastmaster til at ringe derned, mit tyske er noget rustent efterhånden så han fungere som tolk somme tider efter han har boet dernede i et par år

0

Vi var dernede ugen efter påske og bestilte vores ringe.

Idet at vi ikke havde bestilt en tid så fik vi bare en tid 30 minutter senere i butikken :).

Vores ringe ligger lige nu hos fragtfirmaet UPS og vi sku gerne få dem i morgen:) Wee

Jeg glæder mig, og det var en rigtig god oplevelse at være hos dem:).

Med hensyn til tysk er det ikke et problem. Vi talte med to ekspedienter, hvoraf den ene var en rigtig flink polsk kvinde som derfor ikke havde haft engelsk, men kun russisk i skolen. Når ja men hun talte bare så langsomt og tydeligt at vi kunne forstå det alligevel, selvom ingen af os forstår tysk (min far var så med til hvis det nu var).

Dagen efter havde vi en ung fyr som talte rigtig godt engelsk (hans mor var engelsklærer) og der var nogle enkelte ord han ikke kunne, men kunne jo så sagtens sige det på en anden måde :).

Hvis i ringer derned beder I jo bare om at tale med en som taler engelsk :).

Edited by tiggi
0

Annonce ♥

Vi var dernede ugen efter påske og bestilte vores ringe.

Idet at vi ikke havde bestilt en tid så fik vi bare en tid 30 minutter senere i butikken :).

Vores ringe ligger lige nu hos fragtfirmaet UPS og vi sku gerne få dem i morgen:) Wee

Jeg glæder mig, og det var en rigtig god oplevelse at være hos dem:).

Med hensyn til tysk er det ikke et problem. Vi talte med to ekspedienter, hvoraf den ene var en rigtig flink polsk kvinde som derfor ikke havde haft engelsk, men kun russisk i skolen. Når ja men hun talte bare så langsomt og tydeligt at vi kunne forstå det alligevel, selvom ingen af os forstår tysk (min far var så med til hvis det nu var).

Dagen efter havde vi en ung fyr som talte rigtig godt engelsk (hans mor var engelsklærer) og der var nogle enkelte ord han ikke kunne, men kunne jo så sagtens sige det på en anden måde :).

Hvis i ringer derned beder I jo bare om at tale med en som taler engelsk :).

Det lyder godt Tiggi :-)

0