nillemor3

dagen før dagen

13 posts in this topic

Jeg kom til at tænke på, hvad gør I egentlig dagen før, overnatter i sammen eller hver for sig eller hvordan?

Vi har 3 børn, som jeg regner med vi fordeler rundt i familien (vi har særligt en dreng, som er meget følsom omkring sådan nogle begivenheder her, så han har meget brug for at der er en "mand" på ham, sp han aldrig er i tvivl om, hvad der skal ske hvornår og hvad hans rolle er).

Jeg tænker det er lidt mere spændende at sove hver for sig og så først se hinanden i kirken. Samtidig synes jeg det kunne være super hyggeligt med morgenmad/brunch sammen bare os to inden det går løs.(hvis der da er tid til det)

Hvad gør I?

0

Annonce ♥

Vi skal sove sammen... Vi er ikke så traditionelle på det område :wink:

Planen er, at vi skal hygge sammen herhjemme alene i aften og i morgen står jeg tidligt op og tager til frisøren og derefter hjem til mine forældre. Min H2B tager afsted til hans far kl.9 til morgenmad og går tur med vores hunde og så gør han sig klar og afsted til kirken... Så umiddelbart ses vi ikke rigtig i morgen tidlig alligevel :)

0

Vi skal sove hver for sig, jeg skal sove sammen med min mor og søster og tøsehygge og Sune skal sove hos sin forlover sammen med alle drengene hvor de skal spise snasket pizza og spille Fifa....

0

Vi skal sove hver for sig, jeg skal sove sammen med min mor og søster og tøsehygge og Sune skal sove hos sin forlover sammen med alle drengene hvor de skal spise snasket pizza og spille FifDet

Det lyder også vildt hyggeligt! God måde, at gøre det på :)

0

Annonce ♥

Vi kommer til at sove hver for sig, men vi er nok også meget traditionelle :) det virker på en måde også meget hyggeligt, at man får en nat hver for sig og så kan glæde sig endnu mere til at se hinanden i kirken.

Afhængig af hvornår I skal vies, og hvor meget I hver især skal nå inden vielsen, så kunne det måske godt blive for stressende at skulle spise morgenmad/brunch med hinanden (og nyde det).

0

Vi skal sove hver for sig, jeg skal sove sammen med min mor og søster og tøsehygge og Sune skal sove hos sin forlover sammen med alle drengene hvor de skal spise snasket pizza og spille FifDet

Det lyder også vildt hyggeligt! God måde, at gøre det på :)

Ja min eneste frygt er at de drenge ender med at sidde oppe til langt ud på natten og spille.... Jeg må heller aftale med forloverens kæreste at hun smider dem i seng i ordentlig tid....

0

Vi skal sove hver for sig, jeg skal sove sammen med min mor og søster og tøsehygge og Sune skal sove hos sin forlover sammen med alle drengene hvor de skal spise snasket pizza og spille Fifa....

Det samme her :-)

0

Vi skal sove sammen, så sover vi bare bedst. Dagen før dagen kommer til at gå med at pynte op, gøre klar mm. :wink:
Når vi engang kommer hjem vil vi slappe af sammen med vores lille hund.
Om morgen på dagen starter vi med at plante et træ sammen i vores have. Derudover håber jeg vi kan nå en tur i bad sammen...
Derefter henter H2B sin forlover hjem til os, men jeg kører ud til min farmor hvor jeg, min far, faster, kusine og onkel alle gør os klar. Så vi ser også først hinanden i kirken :)

Edited by Forlovet i Las Vegas
0

Annonce ♥

Vi sover også sammen og så tager h2b hen til forlover og gør sig klar om morgenen...

Vi har en ekstrem sensitiv søn så han skal helst bare være i sine vante omgivelser og med mig som støtte (han er kun 1 år og 8 mdr) og så er der h2b's to tøser. De bliver også hjemme med mig for de skal også have sat hår.

0

Min kommende mand ( :loveshower: ) skal overnatte hos sin bestman og drenge hygge med rom fifa og lækker middag. Jeg har fået vores piger passet og inviteret mine 2 skønne veninder ( " brudeternerne") til hygge og overnatning <3 planen er at vi ordner det sidste I lokalerne og så tager hjem til os og hygger med tapas, hvidvin og måske et brætspil eller sån..

Jeg synes ideen med ikke at se hinanden gør at dagen bliver ENDNU mere speciel og fantastisk så her hos os følger vi om ikke andet lige den tradition.. :a1221:

0

Vi er ikke afklarede på det punkt endnu. Vi er bestemt ikke traditionsbundne, men jeg fornemmer at Thomas godt kunne tænke sig overraskelsesmomentet. Omvendt sover vi altså bare bedre sammen. Thomas har nemt ved at blive stresset, så det kommer også til at komme an på hvad han bliver mindst stresset af.

0

Ej det er svært at vælge om man skal gøre det ene eller det andet. For overraskelsen er bestemt en faktor, der er fed! Samtidig, er vi omgivet af mennesker heeeele dagen, så at have morgenen til bare at være os to og nyde hinanden kunne være rart. Det tror jeg næsten vi gør... Han bliver vel overrasket over at se mig i kjole og det hele alligevel :)

0

Annonce ♥

Min h2b bliver smidt ud hjemme fra kl 16 om fredagen ;) Grunden er at vi (han) har købmandsbutik i stueetagen af vores hus og derfor skal jeg være sikker på at han ikke lige går ned og arbejder midt om natten eller står op kl 4 og arbejder et par timer. Så jeg regner bare med at det bliver mig og drengene der skal hygge :)

0