te2014

Panik-gode råde søges hurtigt

21 indlæg i dette emne

Ting der helst skal undgåes

Blive vækket efter nattevagt af panisk kæreste :Vielsesringe låst inde i bankboks på en lukkedag.

Gode råd søges. Hvad gør man. Alt kontakt til banken er lukket og vores bedste hvis boks de ligger i er HELT ude af den. Jeg prøver at lade være med at flippe max ud.

Min kæreste er i skrivende stund på vej til direktørens hjem ikke så langt fra os, men jeg tør næsten ikke tro på at det lykkes at få fat i ham, endsige at de åbner banken.

Hvad f. Gør man ? Vi har lagt 10000 i de ringe og har ikke råd til at købe nye. Og det skal jo være dem ikke...

Har ringet til guldsmeden og vi må ned at kigge på andre ringe om lidt, hvilket det nok ender med.

Nu tager jeg en kop kaffe, pjasker koldt vand i hovedet, kommer i tøjet og finder overskud til det her.

Forsatanforhelvededaogså

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej hvor skrækkeligt... Er der lukket i dag? kan I måske få lov til at låne/leje nogen lignende ringe hos guldsmeden, når nu I har købt så dyre ringe hos dem?

Alternativt kan I jo springe ringudvekslingen over i kirken og få de rigtige ringe på i næste uge....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej hvor skrækkeligt... Er der lukket i dag? kan I måske få lov til at låne/leje nogen lignende ringe hos guldsmeden, når nu I har købt så dyre ringe hos dem?

Alternativt kan I jo springe ringudvekslingen over i kirken og få de rigtige ringe på i næste uge....

God idé.

Ej, hvor jeg bare føler med jer. Og lige her op til brylluppet er I måske ikke liige der, hvor I kan lave sjov med det hele. Det kunne jeg i hvert fald ikke :) Men det kommer forhåbenligt på dagen, hvor man har smidt tøjlerne og er fyldt op med kærlighed, SÅ hvad med at gøre det her til jeres historie om jeres unikke ringe?

Lav et par sjove ringe af sugerør og udveksle dem i kirken? Gør det til en anderledes sød og sjov historie. Det kan stadig blive en højtidelig ceremoni, men som gæst ville jeg dælme synes i var søde og cool, hvis I gjorde det! Derefter skal de selvfølgelig byttes til jeres ringe, som I kan udveksle sammen på stedet, hvor han friede eller over champagnen og et stykke af bryllupskagen fra brylluppet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er løst. Vi arbejder bedst under maksimalt pres.

Det lykkedes at få fat i bankdirektøren via en partner i hans firma. De møder kl. 0800 i morgen tidlig og så får vi vores ringe.

Tak til Sydbank - vi går ned med en stor kurv på tirsdag.

Sikke en start på dagen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er fantastisk god service. De er 4 medarbejdere der kan åbne og 3 af dem skal være der samtidig. De samles kl 0800 ved banken og så får vi styr på det.

Vi har trods tidspunktet åbnet en flaske boblevand og er meget lettede.

Gudskelov at det lykkedes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det flot at banken løser det - respekt! :)

....Lav et par sjove ringe af sugerør og udveksle dem i kirken? Gør det til en anderledes sød og sjov historie. Det kan stadig blive en højtidelig ceremoni, men som gæst ville jeg dælme synes i var søde og cool, hvis I gjorde det! Derefter skal de selvfølgelig byttes til jeres ringe, som I kan udveksle sammen på stedet, hvor han friede eller over champagnen og et stykke af bryllupskagen fra brylluppet?

Ellers en mega god ide :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er fantastisk god service. De er 4 medarbejdere der kan åbne og 3 af dem skal være der samtidig. De samles kl 0800 ved banken og så får vi styr på det.

Vi har trods tidspunktet åbnet en flaske boblevand og er meget lettede.

Gudskelov at det lykkedes.

Hurra for de tre!

:cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - og vores stakkels bedste var helt ude af den. Ringene lå i hendes boks og hun var helt hvid i hovedet da min kæreste mødtes med hende som aftalt kl 12 ved banken.

Vi havde nu ellers overskud til spas da den lige var sunket lidt. Vi røg ud i noget med tåringe eller hønseringe. Hæ hæ

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oh my GOAT!

Kan SÅ godt forstå jeres panik!

Men hvor er det godt, at det er blevet løst!

Puha, fik helt ondt i maven på dine/jeres vegne... Det er bare sådan noget der IKKE må ske :blink::biggrin:

Rigtig god bryllupsdag på søndag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo. Min kæreste er nede for at hente ringene i skrivende stund. Snart er de hjemme 😍 og så kan vi ånde lettede op. Sikke en redelighed. Jeg er så taknemmelig for at det lykkedes. Det havde bare været så ærgerligt at stå med ingen ringe eller med forkerte ringe. Ved godt at det ikke er en del af ritualet, men det med at give hinanden ringen på. Det betyder altså meget for os.

Fantastisk. Og turen går til Sydbank med en takkekurv tirsdag når vi kommer hjem. Bedste er ovenpå igen. Og vi glemmer det aldrig☺️.

Jeg troede ikke mine egne ører da han kom hjem og vækkede mig fra nattevagt. "Skat - jeg er ked af det, men banken har lukket i dag".

Et par timer senere var det løst 😍 min fantastiske mand

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu helt op, en sindsyg god service i har fået der.

Jeg tror jeg var gået i endnu mere panik :help: end du giver udtryk for at du havde gjort. Jeg fik en helt knude i maven, til jeg læste at i trods alt får jeres ringe alligevel. :cheerleader3:

Men bare tænk... om nogle år vil det være en mega sjov historie at fortælle :wink: ....

Stort tillykke med dagen i morgen. Håber alt går godt og vi vil glæde os til at høre om brylluppet efterfølgende :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer