Andrea G. J.

To kvinder i København. Beretning: Reception+location s23

456 posts in this topic

Nå har jeg lest gjennom hele din tråd - og gleder meg bare til å høre om den siste uken frem til dagen og så beretningen :loveshower:

1. Din kjole er nydelig! Du er smuk!

2. Bildene fra engagement shoot er så nydelige - dere passer virkelig godt sammen :)

3. Føy, din venninne fra Holland oppførte seg virkelig ikke godt mot deg - træls at miste en venninne, men like godt at det ble før og ikke etter hun hadde stelt det hele i stand for deg.

4. Locations til bildenene et SÅ FETE!

5. Jeg husker ikke mer men - yay! Dere skal giftes om en uke!! :bunny_4::loveshower:

Jeg har et lite spørsmål til deg - Jeg ser dere hadde fått på plass Charlotte til å vie dere allerede i september, hvordan gikk dere frem for å finne representant? Vi skal nemlig også ha borgerlig vielse i et eget lokale, og er bare så usikker på hvordan det hele skal foregå (er så tret av å lese dårlig info på kk.dk og borger.dk :td: )

Elsker og forresten ideen med vielse på kanalrundfart! Vi skal selv ha kanalrundfart som en "gave" til gjestene dagen etter bryllupet :loveflag:

Ih, tak fordi du har læst igennem og vil følge den sidste vej!

Uh, alle de komplimenter. Jeg rødmer jo helt :blush:

Haha, det er virkelig en sindssyg jungle med det der kommunenoget. Jeg vil meget gerne give ideen videre, da jeg selv fik den herinde fra! Man har fem muligheder, når man skal giftes.

1) Af præst i kirke - rimelig standard. Gratis, så vidt jeg ved.

2) Af præst udenfor kirke. Der skal man kontakte præsten og håbe på at de vil. Gratis, hvis det er indenfor sognet og præsten siger ja, så vidt jeg ved.

3) På Rådhuset. Koster vist en smule, men er ikke sikker.

4) Få en giftefoged ud eller gør det på udvalgte locations på udvalgte datoer. I København kan man se listen over steder her. Hvis man selv vælger stedet, koster det 3000 kr. EDIT: Måske også på de der locations, det undersøgte vi ikke så meget.

5) Få en borgerrepræsentant til at gøre det. Listen over Københavns borgerrepræsentanter findes her. De skal ikke have noget ud over eventuel transport. Det er en total hemmelighed, for ellers tjener kommunen ingen penge og så kan repræsentanterne kun vie folk og ikke lave politik :tunge:

Vi sendte en mail, hvor vi fortalte lidt om os selv og at vi havde hørt hende tale til nogle arrangementer, så vi derved viste at hun var "specielt udvalgt" (hvilket hun bestemt også var).

Spændende med jeres kanalrundfart! Håber I får godt vejr :goodluck

Edited by Andrea G. J.
0

Annonce ♥

1 uge tilbage, bordkort+menukort er færdige og W2B er på polter!

Puha. Nu er der sgu ingen vej tilbage. Jeg føler det som om jeg sidder i en rutschebane, lige det før knækket kommer og vi suser nedad og i loops og jeg bare råber "JEG VIL AAAAF!". Men nope! Snebolden ruller, vi rutscher og jeg skal giftes om en uge (argh!)

Vi blev færdige med kortene i går og de er sgu blevet ret fine!

post-62952-0-17734300-1438449168_thumb.jpost-62952-0-63223500-1438449175_thumb.jpost-62952-0-06902900-1438449183_thumb.j

Så det er nu krydset af listen. Næste punkt er at rense mærkaterne helt af glassene, hvilket virkelig tager en evighed. Nu har Kamilla fundet ud af at det fungerer bedre, hvis de er varme og våde, så man skal lige hælde lidt kogende vand på, inden man begynder med rensebenzinen.

I går havde jeg mine tre brudepiger på besøg og de fik deres øreringe, som de blev meget glade for. Det var heldigt! :wink:

post-62952-0-98821500-1438449323_thumb.jpost-62952-0-14275600-1438449329_thumb.j

Jeg havde fået sælgeren til at skrive "I couldn't say I Do without you" på æskerne. Det var så fint :heart:

W2B er på polterabend nu og jeg er ikke 100% tryg ved hendes venner :unsure: Vi har bare aldrig rigtig klikket. Det største problem er at hendes bedste veninde, som er med på polter'en, var ekstremt uhøflig overfor mig, første gang vi mødtes. Hun havde fået sit hjerte knust og gad tydeligvis ikke at se på to nyforelskede fjolser, men havde alligevel sagt ja til at møde mig. Hun sagde direkte "for sjov": "Ej, har du ikke set Bjørnebrødre?! Kamilla, hende skal du smide ud" plus en masse andre nederen ting. Det første hun fortalte mig, var om en one-night-stand Kamilla havde haft på et tidspunkt. Det gør man altså bare ikke!

De har en mærkelig humor og jeg stoler bare ikke på at de vil mig og vores forhold det bedste. Jeg er sikker på at de vil W2B det bedste, men hende veninden der er jeg lidt loren ved :td:

Edited by Andrea G. J.
0

Nå har jeg lest gjennom hele din tråd - og gleder meg bare til å høre om den siste uken frem til dagen og så beretningen

1. Din kjole er nydelig! Du er smuk!

2. Bildene fra engagement shoot er så nydelige - dere passer virkelig godt sammen

3. Føy, din venninne fra Holland oppførte seg virkelig ikke godt mot deg - træls at miste en venninne, men like godt at det ble før og ikke etter hun hadde stelt det hele i stand for deg.

4. Locations til bildenene et SÅ FETE!

5. Jeg husker ikke mer men - yay! Dere skal giftes om en uke!!

Jeg har et lite spørsmål til deg - Jeg ser dere hadde fått på plass Charlotte til å vie dere allerede i september, hvordan gikk dere frem for å finne representant? Vi skal nemlig også ha borgerlig vielse i et eget lokale, og er bare så usikker på hvordan det hele skal foregå (er så tret av å lese dårlig info på kk.dk og borger.dk )

Elsker og forresten ideen med vielse på kanalrundfart! Vi skal selv ha kanalrundfart som en "gave" til gjestene dagen etter bryllupet

Ih, tak fordi du har læst igennem og vil følge den sidste vej!

Uh, alle de komplimenter. Jeg rødmer jo helt

Haha, det er virkelig en sindssyg jungle med det der kommunenoget. Jeg vil meget gerne give ideen videre, da jeg selv fik den herinde fra! Man har fem muligheder, når man skal giftes.

1) Af præst i kirke - rimelig standard. Gratis, så vidt jeg ved.

2) Af præst udenfor kirke. Der skal man kontakte præsten og håbe på at de vil. Gratis, hvis det er indenfor sognet og præsten siger ja, så vidt jeg ved.

3) På Rådhuset. Koster vist en smule, men er ikke sikker.

4) Få en giftefoged ud eller gør det på udvalgte locations på udvalgte datoer. I København kan man se listen over steder her. Hvis man selv vælger stedet, koster det 3000 kr. EDIT: Måske også på de der locations, det undersøgte vi ikke så meget.

5) Få en borgerrepræsentant til at gøre det. Listen over Københavns borgerrepræsentanter findes her. De skal ikke have noget ud over eventuel transport. Det er en total hemmelighed, for ellers tjener kommunen ingen penge og så kan repræsentanterne kun vie folk og ikke lave politik

Vi sendte en mail, hvor vi fortalte lidt om os selv og at vi havde hørt hende tale til nogle arrangementer, så vi derved viste at hun var "specielt udvalgt" (hvilket hun bestemt også var).

Spændende med jeres kanalrundfart! Håber I får godt vejr

1 uge tilbage, bordkort+menukort er færdige og W2B er på polter!

Puha. Nu er der sgu ingen vej tilbage. Jeg føler det som om jeg sidder i en rutschebane, lige det før knækket kommer og vi suser nedad og i loops og jeg bare råber "JEG VIL AAAAF!". Men nope! Snebolden ruller, vi rutscher og jeg skal giftes om en uge (argh!)

Vi blev færdige med kortene i går og de er sgu blevet ret fine!

attachicon.gifFullSizeRender(7).jpgattachicon.gifFullSizeRender(6).jpgattachicon.gifFullSizeRender(8).jpg

Så det er nu krydset af listen. Næste punkt er at rense mærkaterne helt af glassene, hvilket virkelig tager en evighed. Nu har Kamilla fundet ud af at det fungerer bedre, hvis de er varme og våde, så man skal lige hælde lidt kogende vand på, inden man begynder med rensebenzinen.

I går havde jeg mine tre brudepiger på besøg og de fik deres øreringe, som de blev meget glade for. Det var heldigt!

attachicon.gifFullSizeRender(10).jpgattachicon.gifFullSizeRender(9).jpg

Jeg havde fået sælgeren til at skrive "I couldn't say I Do without you" på æskerne. Det var så fint

W2B er på polterabend nu og jeg er ikke 100% tryg ved hendes venner Vi har bare aldrig rigtig klikket. Det største problem er at hendes bedste veninde, som er med på polter'en, var ekstremt uhøflig overfor mig, første gang vi mødtes. Hun havde fået sit hjerte knust og gad tydeligvis ikke at se på to nyforelskede fjolser, men havde alligevel sagt ja til at møde mig. Hun sagde direkte "for sjov": "Ej, har du ikke set Bjørnebrødre?! Kamilla, hende skal du smide ud" plus en masse andre nederen ting. Det første hun fortalte mig, var om en one-night-stand Kamilla havde haft på et tidspunkt. Det gør man altså bare ikke!

De har en mærkelig humor og jeg stoler bare ikke på at de vil mig og vores forhold det bedste. Jeg er sikker på at de vil W2B det bedste, men hende veninden der er jeg lidt loren ved

Åh tusen takk for svaret! Vi er helt sikker på at vi ikke vil i kirken, da ingen av oss riktig er troende - det blir feil både for oss og kirke/prest/Gud... Vi er også sikker på at vi ikke vil inn på rådhuset, da vi ønsker litt mer høytidelighet over det hele - du forstår sikkert hva jeg mener .. ()()

Jeg kan riktig godt li' valg nummer 5 - som jo er det valget I har valgt, forstår jeg deg riktig? Så vi kan altså ta kontakt med en (eventuelt flere hvis første sier nei) som vi vil, så kan den personen selv velge å komme ut og vie oss? Er dette like gyldig som hvis en prest eller giftefoged gjør det? Og siste: hva gjør man så med papirene som skal sende inn i forhold til at vi så har skaffet en borgerrepresentant selv?

Unnskyld alle spørsmålene, men det er altså nemmere å spørre noen som selv har gjort det hele - vi kan og gjerne ta det i en PB, hvis du gidder å hjelpe meg :blush: Jeg mener ikke å fylle tråden din med alt jeg ikke selv kan finne ut av...

SÅ - Deres bordkort og menyer blir så gjennomført og flotte sammen med det andre! Jeg elsker den peach/orange-fargen sammen med det helt grafiske sort/hvitt/grå! :loveshower: Og for noen søte gaver du har gitt til dine brudepiger!

Træls med din w2b sine venner/venninde (som forøvrig høres svært uhøflig ut!), men husk at HUN har valgt DEG, så slapp av - hun ville aldri blitt med på noe som ville påvirket deg i negativ stand selv om hennes venner muligens kunne være troende til å sette henne for noe... Du blir bare nødt til å senke skuldrene og glede deg til å kunne tilbringe morgendagen sammen med henne - det går helt sikkert fint, det er i alle fall ikke verd å sitte natten oppe for :kiss:

0

Lige et indspark...det er gratis på rådhuset. Den enkelte kommune bestemmer selvom de vier andre steder end på rådhuset. I Holbæk hvor jeg blev viet var der frit valg på vielsessted, og det var gratis. Det nemmeste er helt sikkert bare at ringe til vielseskontoret i kommunen. Der ved de lige præcis hvad de gør og hvad du skal gøre. Det er nemlig ret forskelligt:-)

0

Annonce ♥

Åh tusen takk for svaret! Vi er helt sikker på at vi ikke vil i kirken, da ingen av oss riktig er troende - det blir feil både for oss og kirke/prest/Gud... Vi er også sikker på at vi ikke vil inn på rådhuset, da vi ønsker litt mer høytidelighet over det hele - du forstår sikkert hva jeg mener .. ()()

Jeg kan riktig godt li' valg nummer 5 - som jo er det valget I har valgt, forstår jeg deg riktig? Så vi kan altså ta kontakt med en (eventuelt flere hvis første sier nei) som vi vil, så kan den personen selv velge å komme ut og vie oss? Er dette like gyldig som hvis en prest eller giftefoged gjør det? Og siste: hva gjør man så med papirene som skal sende inn i forhold til at vi så har skaffet en borgerrepresentant selv?

Unnskyld alle spørsmålene, men det er altså nemmere å spørre noen som selv har gjort det hele - vi kan og gjerne ta det i en PB, hvis du gidder å hjelpe meg :blush: Jeg mener ikke å fylle tråden din med alt jeg ikke selv kan finne ut av...

SÅ - Deres bordkort og menyer blir så gjennomført og flotte sammen med det andre! Jeg elsker den peach/orange-fargen sammen med det helt grafiske sort/hvitt/grå! :loveshower: Og for noen søte gaver du har gitt til dine brudepiger!

Træls med din w2b sine venner/venninde (som forøvrig høres svært uhøflig ut!), men husk at HUN har valgt DEG, så slapp av - hun ville aldri blitt med på noe som ville påvirket deg i negativ stand selv om hennes venner muligens kunne være troende til å sette henne for noe... Du blir bare nødt til å senke skuldrene og glede deg til å kunne tilbringe morgendagen sammen med henne - det går helt sikkert fint, det er i alle fall ikke verd å sitte natten oppe for :kiss:

Ja, du må undskylde, hvis ejg forvirrede dig mere end gavnede dig. Jeg blev helt opslugt af at fortælle om alle måderne. Hehe.

Ja, vi valgte nummer fem og I aftaler det så direkte med denne om hvordan, hvor og hvornår. Det er lige så gyldigt som en præst eller giftefoged, ja.

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit sidste spørgsmål. Nu fungerer det sådan at man indsender en ægteskabserklæring-ansøgning tidligst 4 måneder før. Tidligere skulle man på kommunen, men nu er det alt sammen elektronisk. Så når man har indsent ansøgningen og eventuel navneskift-ansøgning, så får man (måske) en godkendelse (vi fik ikke nogen fordi de havde glemt os) og så tager borgerrepræsentanten papirer med, som vi skal underskrive og hun tager nogen af dem tilbage til sit arbejde, så det bliver officielt.

Hvis du har flere spørgsmål, skriver du bare! Det er nok meget fint at det ligger her, så andre også kan få glæde af det :wink:

Tak for dine komplimenter. Hvor er du bare sød! :kiss:

Og mine dejlige W2B er hjemme igen. Hendes venner er sgu mærkelige og hun begynder også at kunne se det. Men vigtigst af alt: Hun har valgt mig, præcis som du skriver, så alt er jo i virkeligheden godt!

Lige et indspark...det er gratis på rådhuset. Den enkelte kommune bestemmer selvom de vier andre steder end på rådhuset. I Holbæk hvor jeg blev viet var der frit valg på vielsessted, og det var gratis. Det nemmeste er helt sikkert bare at ringe til vielseskontoret i kommunen. Der ved de lige præcis hvad de gør og hvad du skal gøre. Det er nemlig ret forskelligt:-)

Tak for input! Jeg havde slet ikke overvejet at det kunne være forskelligt. Jeg bor bare i en grådig kommune :tunge:

0

Hold nu fest, hvor I rykker - og hvor ser det bare FLOT ud med bordkort og menu.. Virkelig flot peach-tråd! (Synes dine sløjfer er flotte - jeg gennemgik samme helvede da jeg ville binde små sløjfer på vores boblewands 😱) Jeg ville virkelig gerne være en flue på væggen til jeres smukke fest.. Ærgerligt med W2B's veninder - men, jeg stemmer i, hun har valgt dig og det må hendes veninder jo blande sig udenom ❤️

0

Ja, du må undskylde, hvis ejg forvirrede dig mere end gavnede dig. Jeg blev helt opslugt af at fortælle om alle måderne. Hehe.

Ja, vi valgte nummer fem og I aftaler det så direkte med denne om hvordan, hvor og hvornår. Det er lige så gyldigt som en præst eller giftefoged, ja.

Jeg er ikke sikker på at jeg forstår dit sidste spørgsmål. Nu fungerer det sådan at man indsender en ægteskabserklæring-ansøgning tidligst 4 måneder før. Tidligere skulle man på kommunen, men nu er det alt sammen elektronisk. Så når man har indsent ansøgningen og eventuel navneskift-ansøgning, så får man (måske) en godkendelse (vi fik ikke nogen fordi de havde glemt os) og så tager borgerrepræsentanten papirer med, som vi skal underskrive og hun tager nogen af dem tilbage til sit arbejde, så det bliver officielt.

Hvis du har flere spørgsmål, skriver du bare! Det er nok meget fint at det ligger her, så andre også kan få glæde af det :wink:

Tak for dine komplimenter. Hvor er du bare sød! :kiss:

Og mine dejlige W2B er hjemme igen. Hendes venner er sgu mærkelige og hun begynder også at kunne se det. Men vigtigst af alt: Hun har valgt mig, præcis som du skriver, så alt er jo i virkeligheden godt!

Tak for input! Jeg havde slet ikke overvejet at det kunne være forskelligt. Jeg bor bare i en grådig kommune :tunge:

Perfekt - tusen tusen takk for hjelp!! Nå skal vi helt klart prøve oss på det samme som dere :cheerleader3: Vi og skal jo gifte oss i København, det er derfor jeg spør deg - da vil jeg tro det er de samme reglene som gjelder oss. Og ja! VELDIG GRÅDIG kommune! :pokey:

Godt du har fått din w2b hjem igjen, og at hun og innser litt hva du ser i hennes venner.. Det er ikke alltid nemt å skulle komme overens med nye mennesker som allerede er tilknyttet "vår utkårede", og som faktisk kjenner dem på en annen måte... Bare træls de skal oppføre seg sådan mot dig.. :huh:

0

Hold da op hvor i rykker lige nu. :loveshower: Med kun 5 dage tilbage (medmindre man tæller selve dagen med, hvilket jeg ikke gør, for den skal man ligesom bare nyde, forhåbentlig)

Jeres bordkort og menukort er blevet super fine. Kender godt den der med at have stress på bare fordi en sløjfe ikke vil bindes på den måde man gerne vil have det. Det kender jeg bare alt til.

Den der veninde, lyder heller ikke helt så hyggelig, må man vist sige! Men det er jo i sidste ende ligemeget for Kamilla elsker dig, så selvom du er lidt skeptisk overfor hende veninden, så vil Kamilla helt sikkert ikke gøre noget som du vil blive ked eller skuffet over! Desværre er der bare den slags veninder. Jeg har selv en af dem, og hende gav jeg tørt på allerede fra starten af. Den første gang hun mødte Hubby, vendte hun ryggen til ham og snakkede udelukkende kun til mig, selvom når han spurgte hende om noget, svarede hun spidst og nærmest fornærmet. Jeg blev så vred og da jeg konfronterede hende med det, sagde hun at det var fordi hun var sikker på at vi alligevel ikke ville holde. Jamen tak for det. Så desværre er der bare den slags veninder.

Håber hun havde en mega dejlig PA. :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hold nu fest, hvor I rykker - og hvor ser det bare FLOT ud med bordkort og menu.. Virkelig flot peach-tråd! (Synes dine sløjfer er flotte - jeg gennemgik samme helvede da jeg ville binde små sløjfer på vores boblewands ) Jeg ville virkelig gerne være en flue på væggen til jeres smukke fest.. Ærgerligt med W2B's veninder - men, jeg stemmer i, hun har valgt dig og det må hendes veninder jo blande sig udenom ❤️

Tak! Og hvor er det bare rart at der er andre, der har haft sløjfekrise :lol:

Ja, jeg er heldig at min kæreste ikke tænker "broes before hoes" (som i øvrigt er et meganederen udtryk :td: )

Perfekt - tusen tusen takk for hjelp!! Nå skal vi helt klart prøve oss på det samme som dere :cheerleader3: Vi og skal jo gifte oss i København, det er derfor jeg spør deg - da vil jeg tro det er de samme reglene som gjelder oss. Og ja! VELDIG GRÅDIG kommune! :pokey:

Godt du har fått din w2b hjem igjen, og at hun og innser litt hva du ser i hennes venner.. Det er ikke alltid nemt å skulle komme overens med nye mennesker som allerede er tilknyttet "vår utkårede", og som faktisk kjenner dem på en annen måte... Bare træls de skal oppføre seg sådan mot dig.. :huh:

Ja, det er virkelig rart med andres hjælp. Jeg brugte også en anden bruds tråd, hun blev bare gift i 2011, så hende kunne jeg ikke lige spørge :wink:

Nej, det er lige præcis det der er problemet! De har en meget sarkastisk og sådan ond ""sjov"" måde at snakke til hinanden på og sådan er jeg bare slet ikke. Og ingen af os kan åbenbart møde den anden, der hvor vi er.

Hold da op hvor i rykker lige nu. :loveshower: Med kun 5 dage tilbage (medmindre man tæller selve dagen med, hvilket jeg ikke gør, for den skal man ligesom bare nyde, forhåbentlig)

Jeres bordkort og menukort er blevet super fine. Kender godt den der med at have stress på bare fordi en sløjfe ikke vil bindes på den måde man gerne vil have det. Det kender jeg bare alt til.

Den der veninde, lyder heller ikke helt så hyggelig, må man vist sige! Men det er jo i sidste ende ligemeget for Kamilla elsker dig, så selvom du er lidt skeptisk overfor hende veninden, så vil Kamilla helt sikkert ikke gøre noget som du vil blive ked eller skuffet over! Desværre er der bare den slags veninder. Jeg har selv en af dem, og hende gav jeg tørt på allerede fra starten af. Den første gang hun mødte Hubby, vendte hun ryggen til ham og snakkede udelukkende kun til mig, selvom når han spurgte hende om noget, svarede hun spidst og nærmest fornærmet. Jeg blev så vred og da jeg konfronterede hende med det, sagde hun at det var fordi hun var sikker på at vi alligevel ikke ville holde. Jamen tak for det. Så desværre er der bare den slags veninder.

Håber hun havde en mega dejlig PA. :cheerleader3:

Ja! Vi når det måske til tiden :o:wink:

Jeg tæller denne dag med så i dag tirsdag er 1, onsdag 2, torsdag 3, fredag 4 dage tilbage. Giver det mening?

Tak! Endnu en erfaren sløjfebinder :tunge: Spøg til side, det er altså rart at andre har samme oplevelse!

Puha, ja, det lyder også som en speciel oplevelse med veninden! Tænk at hun bare sagde det! Jeg er helt forarget.

Hun havde en rigtig dejlig PA. De optog en musikvideo (Jeg vil i seng med de fleste - igen hvorfor det fokus på at hun skal knalde andre??) som de nok viser til brylluppet. Det bliver spændende! Hvis vennerne bliver meget nederen mod mig, har jeg besluttet at gå ud af lokalet simpelthen. Men det er alligevel ubehageligt at jeg skal have de her tanker og tage den slags beslutninger :pokey:

0

Sikke flotte bordkort, menukort og øreringe til dine brudepiger... Og super sød tekst, du fik skrevet på æskerne.. *S*

Dejligt at din kæreste har haft en skøn polterabend.. Jeg tror du skal forsøge at "lægge det fra dig" med hendes veninder (og samtidig ved jeg det er SÅ let at sige og så mega meget sværere at gøre).. Du skal NYDE at Kamilla er "din for evigt" og at hun vil dig og ingen andre. Derudover skal du nyde, at der ikke er ret længe til I skal giftes og at I garanteret får den mest fantastiske og uforglemmelige dag.... Hey, du er en af brudene!!! Du skal knagme ikke gå ud af lokalet, du.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Forstår dig udmærket, det må være en så træls fornemmelse, når det ikke føles som om de vil dig rigtigt - de der veninder, -men nu ER du her og hvis ikke Jeres bryllup får dem til at forstå at I 2 nu er sammen, -så er de nok ikke helt de gode venner, som de burde være...

Nyd de sidste dage OG så ønsker jeg Jer lige et fantastisk og smukt bryllup med den bedste fest nogensinde. Jeg håber, det hele bliver præcist, som I gerne vil have det og har ønsket... :balloons:

Mange hilsner fra Mulde

0

Det er bare så fint og gennemført alt det i har lavet, det bliver så fint :-)

Det bliver en skønd ag på lørdag for jer, det er bare det bedste når alle de drømme og forberedelser rent faktisk bliver ført ud i livet :-)

Og sejt du kan glemme din kærestes veninder lidt, det er da også for irriterende hvis de skal påvirke din dag. Men jeg lover dig - der skal MEGET til før ens bryllupsdag bliver påvirket. Så i skal nok få den bedste dag no matter what.

0

Hold nu fest, hvor I rykker - og hvor ser det bare FLOT ud med bordkort og menu.. Virkelig flot peach-tråd! (Synes dine sløjfer er flotte - jeg gennemgik samme helvede da jeg ville binde små sløjfer på vores boblewands ) Jeg ville virkelig gerne være en flue på væggen til jeres smukke fest.. Ærgerligt med W2B's veninder - men, jeg stemmer i, hun har valgt dig og det må hendes veninder jo blande sig udenom ❤️

Tak! Og hvor er det bare rart at der er andre, der har haft sløjfekrise :lol:

Ja, jeg er heldig at min kæreste ikke tænker "broes before hoes" (som i øvrigt er et meganederen udtryk :td: )

Ja, det er virkelig rart med andres hjælp. Jeg brugte også en anden bruds tråd, hun blev bare gift i 2011, så hende kunne jeg ikke lige spørge

Nej, det er lige præcis det der er problemet! De har en meget sarkastisk og sådan ond ""sjov"" måde at snakke til hinanden på og sådan er jeg bare slet ikke. Og ingen af os kan åbenbart møde den anden, der hvor vi er.

Hold da op hvor i rykker lige nu. Med kun 5 dage tilbage (medmindre man tæller selve dagen med, hvilket jeg ikke gør, for den skal man ligesom bare nyde, forhåbentlig)

Håber hun havde en mega dejlig PA.

Ja! Vi når det måske til tiden :o:wink:

Jeg tæller denne dag med så i dag tirsdag er 1, onsdag 2, torsdag 3, fredag 4 dage tilbage. Giver det mening?

Tak! Endnu en erfaren sløjfebinder Spøg til side, det er altså rart at andre har samme oplevelse!

Puha, ja, det lyder også som en speciel oplevelse med veninden! Tænk at hun bare sagde det! Jeg er helt forarget.

Hun havde en rigtig dejlig PA. De optog en musikvideo (Jeg vil i seng med de fleste - igen hvorfor det fokus på at hun skal knalde andre??) som de nok viser til brylluppet. Det bliver spændende! Hvis vennerne bliver meget nederen mod mig, har jeg besluttet at gå ud af lokalet simpelthen. Men det er alligevel ubehageligt at jeg skal have de her tanker og tage den slags beslutninger

Selvfølgelig når i det hele til tiden. I er jo kanon meget godt med... :loveshower: Arhh ok.. jeg tæller ikke selve bryllupsdagen med, for der skulle alt gerne være på plads og det eneste jeg skal bekymre mig om er at få sat hår og lagt makeup og have kjolen på :a1221: (who am i kidding? Jeg vil have så mange nerver på og være skide nervøs for om alt nu går som det skal.... :blink: )

Jeg mangler heldigvis ikke flere sløjfer nu. Synes også jeg har fundet rigeligt. Håber ikke HUbby beslutter sig for at hangover poserne skal bindes sammen også.. :huh:

Ja, hun er/var noget særligt. Hun har stadig den holdning i dag og det er en af grundene til at hun ikke skal med til brylluppet. Hun har selv meldt fra, fordi hun har den holdning stadigvæk, fik jeg pænt af vide i hendes lange afslagsbrev som jeg smed ud og meddelte hende at det her venskab var slut. Så som jeg siger.. desværre er der bare den slags...

Dejligt at hun havde en dejlig dag . Underlig sang at vælge, men igen hvis de har sådan en holdning mht dig, så må man sige at de har da gjort det helt klart nu. Og den der med at forlade lokalet, den støtter jeg 100%. Det er sgu jeres dag og hvis de ikke støtter Kamilla i hendes valg af ægtekone, så burde hun sgu smide dem på porten :pokey: . Bare min mening. Men det kan også igen være at sangen bare er valgt pga den er sjov... det er ikke til at vide.

Men er træls at du skal gå med den slags bekymringer. Så godt råd. LAD VÆR. Du kan ikke vide hvad der sker. Du må bare tage det som det kommer og håbe at de venner der, uanset deres holdning til dig, forstår at det er en vigtig dag for Kamilla og dig og respektere det!! Ellers vis dem porten!! :wink:

Uagtet hvad så skal i nok få en FANTASTISK dejlig dag!! Det er jeg slet ikke i tvivl om :loveshower: . Nu er det snart.... lige om snart... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Det er bare så fint og gennemført alt det i har lavet, det bliver så fint :-)

Det bliver en skønd ag på lørdag for jer, det er bare det bedste når alle de drømme og forberedelser rent faktisk bliver ført ud i livet :-)

Og sejt du kan glemme din kærestes veninder lidt, det er da også for irriterende hvis de skal påvirke din dag. Men jeg lover dig - der skal MEGET til før ens bryllupsdag bliver påvirket. Så i skal nok få den bedste dag no matter what.

Ih, hvor dejligt du stadig følger lidt med :loveshower:

Jeg håber at intet vil påvirke mig og alt bliver skønt! Tak for din støtte :kiss:

Selvfølgelig når i det hele til tiden. I er jo kanon meget godt med... :loveshower: Arhh ok.. jeg tæller ikke selve bryllupsdagen med, for der skulle alt gerne være på plads og det eneste jeg skal bekymre mig om er at få sat hår og lagt makeup og have kjolen på :a1221: (who am i kidding? Jeg vil have så mange nerver på og være skide nervøs for om alt nu går som det skal.... :blink: )

Jeg mangler heldigvis ikke flere sløjfer nu. Synes også jeg har fundet rigeligt. Håber ikke HUbby beslutter sig for at hangover poserne skal bindes sammen også.. :huh:

Ja, hun er/var noget særligt. Hun har stadig den holdning i dag og det er en af grundene til at hun ikke skal med til brylluppet. Hun har selv meldt fra, fordi hun har den holdning stadigvæk, fik jeg pænt af vide i hendes lange afslagsbrev som jeg smed ud og meddelte hende at det her venskab var slut. Så som jeg siger.. desværre er der bare den slags...

Dejligt at hun havde en dejlig dag . Underlig sang at vælge, men igen hvis de har sådan en holdning mht dig, så må man sige at de har da gjort det helt klart nu. Og den der med at forlade lokalet, den støtter jeg 100%. Det er sgu jeres dag og hvis de ikke støtter Kamilla i hendes valg af ægtekone, så burde hun sgu smide dem på porten :pokey: . Bare min mening. Men det kan også igen være at sangen bare er valgt pga den er sjov... det er ikke til at vide.

Men er træls at du skal gå med den slags bekymringer. Så godt råd. LAD VÆR. Du kan ikke vide hvad der sker. Du må bare tage det som det kommer og håbe at de venner der, uanset deres holdning til dig, forstår at det er en vigtig dag for Kamilla og dig og respektere det!! Ellers vis dem porten!! :wink:

Uagtet hvad så skal i nok få en FANTASTISK dejlig dag!! Det er jeg slet ikke i tvivl om :loveshower: . Nu er det snart.... lige om snart... :cheerleader3:

Ja, vi er jo egentligt godt med. Det skal nok gå, det hele :heart:

Hold da op en veninde! Jeg kan sgu godt forstå du smed hende på porten. Hellere nu end på selve dagen! Puha..

Hehe. Tak fordi du forstår mig og siger de skal smutte, hvis det bliver for slemt. Mit liv er for kort til at udholde den slags crap og jeg bliver tit paf og usikker i den slags situationer, så det er derfor jeg er nødt til at forberede mig.

Og ja! Det er sååå tæt på, jeg forstår det slet ikke!

Sikke flotte bordkort, menukort og øreringe til dine brudepiger... Og super sød tekst, du fik skrevet på æskerne.. *S*

Dejligt at din kæreste har haft en skøn polterabend.. Jeg tror du skal forsøge at "lægge det fra dig" med hendes veninder (og samtidig ved jeg det er SÅ let at sige og så mega meget sværere at gøre).. Du skal NYDE at Kamilla er "din for evigt" og at hun vil dig og ingen andre. Derudover skal du nyde, at der ikke er ret længe til I skal giftes og at I garanteret får den mest fantastiske og uforglemmelige dag.... Hey, du er en af brudene!!! Du skal knagme ikke gå ud af lokalet, du.. :rolleyes:

Forstår dig udmærket, det må være en så træls fornemmelse, når det ikke føles som om de vil dig rigtigt - de der veninder, -men nu ER du her og hvis ikke Jeres bryllup får dem til at forstå at I 2 nu er sammen, -så er de nok ikke helt de gode venner, som de burde være...

Nyd de sidste dage OG så ønsker jeg Jer lige et fantastisk og smukt bryllup med den bedste fest nogensinde. Jeg håber, det hele bliver præcist, som I gerne vil have det og har ønsket... :balloons:

Mange hilsner fra Mulde

Tak for dine fine kommentarer :7himmel: Jeg prøver at lægge det bag mig og tage alting som det kommer. Fokus skal i hvert fald ikke være på dem!

0

3 dage, skilte og toiletkurv

Så er det i overovermorgen. Oh my gawd, hvor er det bare tæt på, jeg forstår det slet ikke.

De sidste par dage er gået med at blive rask igen (thankgod), fået nye kontaktlinser, som rent faktisk virker (jubii), rense glas, snakke med fotograf, købe småting, invitere folk til receptionen, lave W2Bs morgengave, have min sidste brudepige på besøg (hun blev også glad for øreringene, yay) og tænke på tale.

I dag var vi ude i kantinen og hænge forhæng op, som deler det store lokale op. Bagefter snakkede vi med blomsterhandleren og jeg tror virkelig på at min buket og dekorationerne bliver så gode :heart: Dernæst hentede vi min kjole hos min søde søde skrædder (endnu en anbefaling: Mai by Ann Mari Mai er fuldstændig fantastisk og jeg kan kun ønske for jer ALLE sammen at I tager ud til hende :) )

Da vi kom hjem lavede vi nogle skilte som skal vise vej til vielsen og et lille sjovt rim om at man bare skal vælge et sæde. Vi kom også lige op at skændes. Åh alt den stress :rolleyes:

post-62952-0-52558800-1438801253_thumb.jpost-62952-0-93195900-1438801259_thumb.jpost-62952-0-38519000-1438801315_thumb.jpost-62952-0-10302000-1438801326_thumb.j

Vi har desuden også lavet en ultrahurtig toiletkurv. Der bliver ikke noget digt eller andet, men den får nok et peach bånd

post-62952-0-17883300-1438801396_thumb.j

Åh, der er så kort tid nu.

Jeg skal stadig have skrevet talen og vi skal have færdiggjort løfterne. De næste to dage (!!) skal vi bare dække bord og gøre lokalet klart. Det er så tæt på, det er helt umuligt at forstå!!

0

Pyha, den der tale... den er du da forhåbentligt startet på, er du ikke? Eller er du mon bare en haj til sådan noget? Jeg kan slet ikke sådan noget... *s* Nu er det lige om snart - det bliver en mega god dag... :)

0

Åhhh, søde Andrea.. Lige om snart er du Kamillas KONE - oh my gawd (loooove it :lol: )

Det lyder nu til at I har mega styr på det og jeg GLÆDER mig til at følge slutspurten :loveshower:

0

Annonce ♥

Fuck nogle nice skilte i har lavet. Jeg kan godt love for at jeg glæder mig til din beretning:-)

Og jeg tænker virkeligt over, at jeg husker hvordan vi fulgte dig op til frieriet og det hele - og nu er det sørme snart❤️ Jubiiii....

0

FOR noen fine skilt!! De er så tøffe :cheerleader3: Jeg gleder meg til å se hvordan det hele ser ut på lørdag (shit! to dager igjen bare!!!). TENK, om halvannet døgn er du gift med drømmedamen din :loveshower:

Edited by Lillipiep
0

Annonce ♥

Juhuuuuu i morgen!!! Håber I også når at få lidt ro på, så I kan nyde spændingen og den sidste tid som kærester inden det går løs. Sikke mange ting I har nået lige her på falderebet!! Så godt klaret.

Hvis ikke jeg når at skrive i morgen, så ønsker jeg jer al held og lykke og håber I får en fantastisk dag som I vil huske med glæde resten af jeres liv sammen. Stort tillykke

0

Et stort og hjerteligt tillykke med bryllupsdagen i dag. Må I få den allerbedste og mest uforglemmelige dag nogensinde.. Glæder mig rigtigt meget til at se billeder og læse beretning, når I er oppe ved overfladen igen.

Mange hilsner fra Muldebeerg

0