Andrea G. J.

To kvinder i København. Beretning: Reception+location s23

456 posts in this topic

Annonce ♥

Nåede alligevel herind inden vi selv skal afsted som gæster til et bryllup.. Så stort tillykke med jeres dag, håber den bliver præcis som I drømmer om, og med jer to og jeres kærlighed som omdrejningspunkt. Mange gange tillykke

0

Hjertelig tillykke med den store dag!! :loveshower:

Håper den blir alt det dere ønsket den skulle bli - fylt med kjærlighet, latter og glede! Gleder meg til å lese beretning når du er klar til det :a1221:

0

Annonce ♥

SNEAK PEEK PÅ TO GIFTE KØBENHAVNERKONER!

Tusind tak for alle jeres fine kommentarer. Vi havde en meget stor, overvældende, indtryksrig, følelsesladet, sjov, social, fantastisk, lang, udmattende dag, som I nok skal høre alt om!

Her er først et par facebookpreviews

11218701_10206668233478077_2971427402052

11802657_10153573880069679_3620904573202

1

Ååååhhh hvor er i fine, i klæder hinanden perfekt😀😀 Dejligt at høre at dagen var god og ikke mindst stort tillykke.

Jeg tænkte på jer nogle gange da himlen så lidt mørk ud, men krydsede fingre for alt var godt på kanalrundfarten❤️

0

Annonce ♥

Annonce ♥

ÅÅÅH :a1221: Hvor er I bare smukke!!

I er jo bare så flot et par altså og jeg synes det er så fint at I har jeres lille hund med, det gør det bare endnu mere personligt! Håber at I havde dejligt vejr og jeg glæder mig heeeeelt vildt til at høre om jeres dag :loveshower:

0

Annonce ♥

Wee, tak for alle jeres kommentarer og lykønskninger :heart:

Jeg har allerede skrevet min beretning, som fylder 8 (!) sider, men vil først lægge den op når vi får fotografens billeder, som senest skulle ligge i indbakken tre uger efter.

Indtil da kan I få endnu et sneak peek fra Memorable

11816263_1192395417453070_54778991890238

Åh, vi er så fine :heart: :heart: :heart:

Det er altså hårdt at lande efter sådan en periode, alle følelser og den helt fænomenale dag. Hverdagen er bare ikke det samme uden blonder, Etsy, BK og forventninger. Heldigvis kan vi planlægge en fed ferie om et år eller to!

1

Annonce ♥