nillemor3

personlige gaver

10 posts in this topic

hvad kan man ønske sig, der ikke bare er praktiske gaver?

Jeg har set kærlighedsfigurer i porcelæn og et glashjerte med graveret navne og dato.

Har i andre idéer?

0

Annonce ♥

Lyder da som rigtigt søde gaver at ønske sig.

Jeg tænker lidt (hvis det er til dig og H2B fælles ønskeliste) at man kunne ønske sig gavekort til oplevelser f.eks. fra Smartbox eller lign. Det har mig og H2B i hvert fald gjort ønsket os gavekort til oplevelser for 2 f.eks. gavekort til biograftur, Café/Restaurant, Hotelophold eller lign. og så har vi da også ønsket os nogle praktiske gaver. Selvfølgelig er det ikke top personligt som de ting du f.eks. nævner, men vi vægter i hvert fald højt at kunne komme ud og opleve nogle ting sammen på den ene eller anden måde.

0

Vi fik sengetøj og håndklæder med vores monogram broderet på (maskinebroderi)

Jeg synes også brugskunst og pynteting er personlige for det minder mig om brylluppet og også det som ifølge gavekoordinatoren blev taget først, fx fik vi Orefoss vase, And og Ælling fra ArchitectMade og Georg Jensen Cobra stager.

0

Nu er vi ikke startet på vores ønskeliste endnu, da vi håber at vi når at flytte i hus og så skal der nok nå at komme en masse, vi kan ønske os.

Men synes da de to ting du nævner, er søde og personlige. Måske ligesom Akrotøsen siger, så kan man måske ønske sig håndklæder og sengetøj med monogramer på. Den med oplevelser synes jeg også er super fed ide. På den måde er den jo også personlig, da det er noget som i vil kunne opleve sammen.

Ideerne er ihvert fald skrevet ned i min "bog" så jeg har dem med når vi når dertil at skulle lave ønskeliste... :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Vi har nogle billeder vi har ønsket at få på lærreder....

0

Vi fik et kirsebærtræ til haven, det synes jeg var sådan en fin gave, så kan vi tænke på vores fantastiske dag hver gang vi høster kirsebær :)

0

Vi har også ønsket os oplevelser 😊noget vi kan lave sammen. På det lidt mere upersonlige plan ved jeg f.eks vi får nye havemøbler og solsenge fra vores forældre. Det er faktisk noget vi har ønsket os rigtig meget. For er flyttet i hus. Jeg har lavet en lidt speciel morgengave til min htb. En kurv med lidt lækkert. Champagne og glas lys. Chokolade osv. Samt 12 konvoluter med en planlagt date fra mig. 1 til hver måned i et år. Med alt fra middag. En tur i Tivoli. En tarzan bane osv 😉

0

oplevelser er også på listen her.

Rigtig god idé med den kurv der! Min H2B er ikke så meget for det der med at give gaver bare fordi, så vi har egentlig snakket om at droppe den morgengave der. MEN han har fødselsdag dagen efter, så sådan en kurv er da ikke de dummeste man kunne finde på. Jeg tror jeg vil lave en lignende til ham.

0

Annonce ♥

Vi ønsker os stort set kun penge til at rejse for, men skulle jeg vælge noget fysisk-minde så måske et kunstværk, et designer møbel/lampe altså noget hvor der ikke står vores navn på, men noget vi kan have I mange år.... Vi er så heller ikke til så meget nips-ting

0

He he den der med 12 dates har jeg også lavet :) den sluttes af med at vi skal ind og se ørkenens sønner på vores 1 års bryllupsdag :)

0