Frk. dm

Kan man det - uformel middag?

13 indlæg i dette emne

Kan man "nøjes" med at invitere gæster på en gang lækker grill menu?

Så det blir afslappet og en hyggelig atmosfære?

Evt med bryllupskage som dessert og så drikkevarer i passende mængder?

Hvis tanken er det ska holdes i en lokal ombygget stald = gildesal :)

Eller synes I det er for lidt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv overvejet at bestille mad ved grillcatering.dk da deres menu ser lækker ud og der er en kok til at sørge for det hele, så vi ikke skal tænke på noget udover at spise den lækre mad :-)

Jeg kan se fordelen i at man har en afslappet fest, men tror også det kommer an på om man forventer der bliver mange indslag som taler, sange m.m. Så bliver det måske lidt besværligt, i og med man skal sidde på sine pladser hele tiden.

Men jeg synes ideen er super god. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det synes jeg sagtens, at man kan!

Det kan være lige så fint.

Denne blog er fantastisk- og der er faktisk eksempler på det man i USA kalder "rustic weddings" så som havebryllupper, grillbryllupper og destinationsbryllupper- og med en masse ideer og DYI tips :)

http://ruffledblog.com

Hvis du/I ikke selv har en stor fin have, kender I måske nogen der har et? Har også hørt om nogen der lånte et sommerhus og gjorde det til en weekend-fejring (helt uformelt). Så skal I bare sørge for, at det enten er tæt på hvor folk bor, eller at der er kro/lignende tæt på. Køb drikkevarer ved grænsen, lav selv kagen, få en ven til at ordne musik etc.

Det kan sagtens være rigtig fint

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUPER GOD IDE´!

(Det bedste ved fester, er at man kan gøre lige som man vil)

Det kan jo blive vildt hyggeligt, og dejligt uformelt - især hvis du/I laver tilsvarende invitation - jeg modtager gerne, hvis du har brug for en test :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvfølgelig kan man det! :)

De uformelle fester, er som regel dem der er sjovest :biggrin:

Hvis jeg helt selv skulle bestemme, havde jeg holdt en uformel bryllupsfest i et telt i haven, men nu er vi jo to om det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan man sagtens. Der er ingen som siger at en bryllupsfest skal være med reception, middag og efterfølgende dans. Det kan også være en hyggelig middag for de allernærmeste. Men om det bliver mere afslappet og uformelt af den grund er så noget andet. Rammerne for en fest har da noget at sige men er ikke i sig selv afgørende for om en fest bliver afslappet og uformel. I virkelighedens verden er de fleste bryllupsfester jeg kommer ud til uformelle og afslappede. Dermed ikke være sagt at der ikke er mange indslag m.v. men der er generelt en fri og uformel tone og stemning

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt - festen er dog ikke helt på tegnebrættet endnu :)

Men ideer til invitationer modtages med kyshånd.

Manden min er egentlig slet ikk til bryllup og alt det højtidlige, så tænkte dette kunne være er alternativ :)

Og ja fylder 30 næste år - så har en lllle drøm om det ku blive der :krydserfingre:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper med på koret af dem, der siger, at det kan man sagtens! Man kan jo arrangere sit bryllup præcis, som man selv har lyst til. Hvis man ikke er til den store og formelle fest, så synes jeg det er en virkelig god idé med et grillarrangement! Der er jo ingen regler for, hvordan man skal holde sit bryllup.
Jeg tror, man vil kunne gøre det rigtig fint og hyggeligt med grill og en afslappet stemning. I kan jo bare gøre noget ud af temaet og vælge invitationer, pynt mv. i samme stil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

'Er helt enig med de andre, selvfølgelig kan man det. Havde vi haft muligheden for at holde festen i et telt i en have, så havde vi gjort det, og så med enten helstegt pattegris eller andet lækkert grillet kød.

Vi ønsker netop også en afslappet stemning, og vil ikke have det bliver for formelt og elegant.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan man sagtens (og rigtig mange har det).... Kør evt et lidt rustikt tema så der er en rød tråd.... På pinterest er der masser af inspiration hvis du søger på barn wedding, rustic wedding, Garden weddings osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer