Sign in to follow this  
Followers 0
Mellis

Babysitter ifm bryllup - pris?

10 posts in this topic

Vores barnepige, som skulle have passet vores to små børn imens vi holder bryllupsfest, har lige måtte springe fra. Hun er en ven af familien og ville have passet dem gratis. Så nu skal jeg finde en ny og har brug for input til hvad jeg skal tilbyde i 'løn'.

De skal passes hjemme hos os fra kl.17-18 til cirka ved ti tiden næste dag. De er 3,5 og 1 1/2, bliver puttet kl.19 og står op kl.6. Min mands umiddelbare bud var 500kr, jeg havde først tænkt 1500kr, så ja - kom med jeres tanker. (Det bliver nok enten en pædagogmedhjælper fra børnehaven/vuggestuen eller en venindes veninde på omkring de 24 år).

0

Annonce ♥

Vi får en til at komme ud til vores feststed og har lejet et værelse til hende og de to små (de er 6 og 7 år) hun kommer mellem 22 og 22.30 og jeg regnede med at hun skulle have 500. Så måske en pris mellem begge jeres bud. Men ellers ville jeg spørge den der skal passe hvad de selv synes. Ved godt det ikke er nemt.

0

Annonce ♥

Vores barnepige, som skulle have passet vores to små børn imens vi holder bryllupsfest, har lige måtte springe fra. Hun er en ven af familien og ville have passet dem gratis. Så nu skal jeg finde en ny og har brug for input til hvad jeg skal tilbyde i 'løn'.

De skal passes hjemme hos os fra kl.17-18 til cirka ved ti tiden næste dag. De er 3,5 og 1 1/2, bliver puttet kl.19 og står op kl.6. Min mands umiddelbare bud var 500kr, jeg havde først tænkt 1500kr, så ja - kom med jeres tanker. (Det bliver nok enten en pædagogmedhjælper fra børnehaven/vuggestuen eller en venindes veninde på omkring de 24 år).

Vi får min søsters veninde (24 år) til at passe vores to på 2 og fem år. de skal passes fra kl. 18 til næste morgen, og de puttes 19.30 og vågner ca. kl. 06.00. Vi betaler hende 1500 kr.

0

Tak for svar - det lyder til at jeg rammer rigtig med de 1500kr.

@Dorthegerdes Hvem 'overtager' børnene om morgenen efter barnepigen, gør I selv eller får I familie til det? Vi sover ikke selv hjemme og regner derfor først med at være nogenlunde i stand til at være på overfor børnene engang over middag, så jeg tænker at farmor tager hjem til vores hus klokken ti og giver barnepigen fri.

0

Tak for svar - det lyder til at jeg rammer rigtig med de 1500kr.

@Dorthegerdes Hvem 'overtager' børnene om morgenen efter barnepigen, gør I selv eller får I familie til det? Vi sover ikke selv hjemme og regner derfor først med at være nogenlunde i stand til at være på overfor børnene engang over middag, så jeg tænker at farmor tager hjem til vores hus klokken ti og giver barnepigen fri.

Det gør farmor og farfar....og det er også i deres hus de bliver passet :-)

0

Annonce ♥

Jeg har passet børn for min søsters veninde da hun skulle giftes. jeg hentede børnene ved festen ved 17 tiden. Så tog vi hjem, bestilte mad, så film og hyggede.

Det var meningen, at jeg skulle passe dem til sent på natten. Men mormoren kom og spurgte om jeg havde planer dagen efter, for de havde givet brudeparret et ophold på hotel…. Så jeg blev der til næste morgen og tog dem med hjem til mine forældre og spiste morgenmad der. ( samme by ), så legede vi med kattene og hyggede os til 11-12 tiden og så kom mor og far og hentede dem …stadigvæk i brudetøj :tunge: De troede jo, at de bare skulle hjem og sove !

Jeg fik vist omkring 800 kr … men hun er også som en søster for mig.

(Jeg var ca 24-25 .. det 2-3 år siden )

Var det nogen jeg ikke kendte så godt og skulle være der i samme tidsrum ( mindstebarnet sov absolut ikke igennem!) - så ville jeg synes at 1500 kr er fair!

Edited by Bettybom
0