Fru T.

Tak-for-hjælpen gaver

7 posts in this topic

Vi skal giftes til august, og går derfor og tænker på, hvad man kan købe i tak-for-hjælpen gaver, når den store dag er omme.

Det er til forskellige personer/aldre, men kunne godt tænkte mig at høre, om I havde gode idéer.

"Hjælpere" er bl.a. svigerindes forældre (60år), som vil passe vores 2 børn - Kusine (16 år), som vil synge i kirke - Veninder (27-29år), som vil lave bryllupskage, sørge for håropsætning og make-up.

Vi vil jo gerne vise at vi sætter pris, på det der bliver gjort for os.

0

Annonce ♥

Hvad med en post-wedding middag med noget lækker mad hvor I kan se på billeder og hygge....

Hvad er dit budget?

0

Min veninde lavede vores brullupskage og efterfølgende købte jeg et gavekort til specialkøbmanden.Hun er meget kreativ og ønsker sig tit ting derfra...

Kan anbefale gavekort til Grannys House ( Brunch )

0

Vi har valgt at give make-up spejle med en kærlig hilsen graveret på til kvinderne og manchetknapper i fine æsker med graveret hilsen til mændene :)

0

Annonce ♥

Vi har valgt, at vi invitere dem der har hjulpet på en lækker middag. Her får de så en gave allesammen. De små brudepiger skal ha Rasmus Seebach billetter bla., - vi har ikke alt på plads endnu, - skal så også først giftes til august 😊Budget per person er ca 500 kr.

0

Tak for ideér.

Har ikke lige lagt budget for disse gaver endnu, da jeg er meget i tvivl om, hvad vi lige skal finde på.

0

Min mand gav hans forlovere suits, og jeg gav mine piger ringe :)

0