Camilla_krøier

Trådkurve fra Søstrene Grene

28 indlæg i dette emne

Jeg har købt nogen trådkurve fra Søstrene Grene, men nu når jeg har fortrudt at jeg ikke har købt et par mere så kan jeg ikke finde dem nogen steder....

Er der nogen der har set de her for nyligt i deres lokale Søstrene Grene?

post-72085-0-32933300-1402057372_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jegskal ind til byen på onsdag, og skal i søstrene grene. Jeg vil gerne kigge efter dem til dig, hvis det er? Hvor mange vil du have af dem?

Men jeg bor jo så bare ret langt væk fra dig, bor jo i Århus syd.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det må du meget gerne, svigermor og svigerfar bor i Tranbjerg :-) jeg ville gerne have fat i en stor og 2 små mere hvis de er til at få fat i :-)

Åh det er dælme let så, jeg bor i nabo byen :wink:

Jamen jeg kigger lige efter dem når jeg skal ind til byen onsdag, og så køber jeg dem med til dig hvis de er der. Giv lige lyd hvis du får skaffet nogen før :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså jeg så dem i min søsterne grene, men det er i Hellerup, så det hjælper vist ikke så meget....

Jeg anede ikke der lå en i Helleriup, hvor ligger den?

googlede lige for dig :-) HER kan du finde adressen på den i Hellerup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh det er lige ved siden af Sunes arbejde, hvordan har jeg kunnet undgå at støde ind i den :-)

Forstod at du boede i jylland, måske bare mig der misforstod. Jeg kan godt tage forbi mandag hvis det er?

Hehe nej det er svigerforældrene, vi bor i Sverige :-) jeg skal til København i morgen så det kan være jeg lige skal et smut derud af :-) tak

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lykkes mig at finde kurvene i Malmö i dag :-)

FEDT, så lader jeg være med at gå på jagt :)

Ja jeg ryddede lige hylden :-)

Haha, det er altid fedt når man finder nogen man har ledt efter. Jeg er ved at få grå hår af at lede efter servietter. Håber på at kunne finde nogen inde i byen på onsdag, ellers bliver jeg snart nød til at overveje et alternativ. Jeg kan heller ikke finde de lys jeg vil have, de er ikke store nok i diameteren. Men nu så jeg at min lokale fakta havde nogen der passede i højden, og så må jeg jo vælge dem, hvis jeg ikke kan finde andre der passer perfekt. Har sgu ikke valgt den nemmeste farve skulle jeg hilse og sige :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lykkes mig at finde kurvene i Malmö i dag :-)

FEDT, så lader jeg være med at gå på jagt :)

Ja jeg ryddede lige hylden :-)

Haha, det er altid fedt når man finder nogen man har ledt efter. Jeg er ved at få grå hår af at lede efter servietter. Håber på at kunne finde nogen inde i byen på onsdag, ellers bliver jeg snart nød til at overveje et alternativ. Jeg kan heller ikke finde de lys jeg vil have, de er ikke store nok i diameteren. Men nu så jeg at min lokale fakta havde nogen der passede i højden, og så må jeg jo vælge dem, hvis jeg ikke kan finde andre der passer perfekt. Har sgu ikke valgt den nemmeste farve skulle jeg hilse og sige :tunge:

Hvilken farve?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lykkes mig at finde kurvene i Malmö i dag :-)

FEDT, så lader jeg være med at gå på jagt :)

Ja jeg ryddede lige hylden :-)

Haha, det er altid fedt når man finder nogen man har ledt efter. Jeg er ved at få grå hår af at lede efter servietter. Håber på at kunne finde nogen inde i byen på onsdag, ellers bliver jeg snart nød til at overveje et alternativ. Jeg kan heller ikke finde de lys jeg vil have, de er ikke store nok i diameteren. Men nu så jeg at min lokale fakta havde nogen der passede i højden, og så må jeg jo vælge dem, hvis jeg ikke kan finde andre der passer perfekt. Har sgu ikke valgt den nemmeste farve skulle jeg hilse og sige :tunge:

Hvilken farve?

Jamen det er bare lilla ( vi køre forskellige nuancer, så det behøves ikke være en bestemt lilla) , men jeg kan bare ikke finde nogle servietter i lilla ovehovedet, og bloklysene syntes jeg ikke har en stor nok diameter, det er sådan nogle tynde nogen alle dem jeg støder på . Jeg regner dog med at kunne købe lysene i søstrene grene, der plejer de i hvert fald at have i lilla, og de plejer at have den diameter jeg ønsker. Den anden dag var jeg i netto med min far , og der troede jeg endelig at jeg fandt servietter, men så var der kun en pakke :pokey:

Jeg ved godt at jeg har god tid endnu, men nu har jeg altså kigget efter det i 4 måneder, fordi det er sådan noget man jo ligeså godt kan få købt når man finder det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal det være middags eller kaffe servietter? Jeg har set masser af lilla servietter så sig til hvis du skal have hjælp i jagten

Det skal være det man kalder frokostservietter, du ved den almindelige størrelse. Kaffeservietter er for små, og middagsservietter syntes vi er for store. Jeg er bare ved at få pip, jeg har kigget SÅ mange steder, og der har ikke været nogen i lilla nogen som helst steder, jo den ene pakke i netto den anden dag. Hvis jeg ikke finder nogen på onsdag, kunne det godt tænkes jeg gerne tog imod hjælp, altså tænker servietter vejer jo ikke alverden, så de ville vel kunne sendes ( mod at jeg selvfølgelig betaler portoen). Jeg troede at jeg ville kunne finde nogen til påske, for der plejer de jo at have alt mulig i lilla, men næææh nej der blev jeg også snydt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer