agardse

Nysgerrig

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi håber vi kan holde vores "nede" på omkring 100.000 kr.

Men vi har endnu ingen faste priser overhovedet. Altså vi har STD-kortene som kostede os omkring 200 kr... men det er det eneste vi hidtil har pris på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et konkret forslag til location kunne være Fredensborg Golfklub. Der holdt min søster bryllup sidste år. Kuvertprisen var ca. 350kr for 4 retter, derudover vin og blød bar. De holdt reception for 90prs og middag for 50-60 personer og betalte lige over 60.000kr. med ALT. Det der så kommer udover er jeres tøj, fotograf, kørsel, dj. brudebuket osv. Men det var prisen for selve festen og receptionen. Og vi skulle ikke røre en finger - dog kiggede vi forbi aftenen inden og satte bordkort på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores kommer til at koste omkring 47-48000 afhængigt af om jeg finder på noget nyt her på falderebet :-) jeg har fået slør og hår pynt af min mor, og derudover har hun betalt fotograf, som er givet som bryllupsgave. Min svigermor sørger for borddekorationer, derudover får vi feststedet 2000 billigere fordi min h2b sidder i bestyrelsen. Jeg kender en som laver festkager som hobby, så her slipper vi med 2500. Så vi var endt i 57-58000 uden hjælp. Og vi holder ingen reception og vi holder det i forsamlingshus og bliver 52 så det løber bare hurtigt op

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu siger jeg godt nok ovenfor at det kan blive svært at finde en løsnind under 995 pr. kuvert men det er i Hillerød og Farum. Det er klart at bevæger man sig ud i yderområderne er mulighederne større. I kunne prøve at kigge på Fyrkroen i Gilleleje og der ligger jo også Kulsviergården lidt ude for Hillerød (Alsønderup er det vist). Men igen er det klart billigere at "gøre det selv" men der er også mere arbejde forbundet med det. Mange syntes så også det er sjovere ikke mindst fordi de i højere grad kan sætte deres personlige præg på festen og der skal heller ikke herske tvivl om at man er mere fri. Ikke mindst med hensyn til sluttidspunkt for festen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har på et tidspunkt læst et eller andet sted, at et gennemsnits dansk bryllup koster 100.000 kr.

Samme her- så vi var ikke sååååå meget over. Kun knap 30000kr haha

Til gengæld taler folk stadig om det bryllup ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har på et tidspunkt læst et eller andet sted, at et gennemsnits dansk bryllup koster 100.000 kr.

Samme her- så vi var ikke sååååå meget over. Kun knap 30000kr haha

Til gengæld taler folk stadig om det bryllup ;)

Det er næppe pga.prisen. Jeg er ret overbevist om at det der får folk til at huske en begivenhed er stemningen, og den kan jo være fantastisk uanset hvad prisen har været :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har på et tidspunkt læst et eller andet sted, at et gennemsnits dansk bryllup koster 100.000 kr.

Samme her- så vi var ikke sååååå meget over. Kun knap 30000kr haha

Til gengæld taler folk stadig om det bryllup ;)

Det er næppe pga.prisen. Jeg er ret overbevist om at det der får folk til at huske en begivenhed er stemningen, og den kan jo være fantastisk uanset hvad prisen har været :)

Nu var det heller ikke en reference til prisen, tror du misforstod mig, men mere til at det var pengene værd, fordi vi havde kælet for detaljerne og stemningen :)

Jeg er ligeglad med pengene- jeg er bare glad fordi vi fik det som vi ville have det.

Pynten og blomsterne fik mange ord med på vejen. Hvilket er dejligt- da vi havde brugt rigtig lang tid på alle de 'små' detaljer.

Selvfølgelig kan et bryllup være lige så fint, hvis det ikke er dyrt- men hvis man gerne vil have en masse detaljer, så koster det som bekendt ofte lidt mere... desværre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer