Shii

Gave til toastmaster/brudepiger/forlover

11 posts in this topic

Vi har i dag siddet og snakket lidt om hvad vi skulle give i gave osv.

Min kæreste siger så, mest i sjov, at de da skal have en t-shirt med skriften:

"I went for Kristina and Olivier's wedding, and all I got was this lousy t-shirt".

Så nu har vi besluttet at de får sådan en allesammen :lol:

Men hvad skal de have sådan, for real? Hvad giver I de folk som hjælper jer med brylluppet ?

0

Annonce ♥

Min søster der skal være brudeterne får sin kjole plus et armbånd, forlover og toastmaster får personlige lommelærker

Vores brudepiger er ikke rigtige brudepiger, så de skal ikke have bestemte kjoler på(De er egentlig hvad man her i Holland kalder ceremonimester, som lidt er en toastmaster). De har allerede selv købt... Armbånd har vi alle fået af min H2Bs mormor, som laver egne smykker.

En personlig ting er egentlig en god idé. Hmm... Men en lommelærke er nok ikke lige vores stil :oops::a1221:

0

Min søster der skal være brudeterne får sin kjole plus et armbånd, forlover og toastmaster får personlige lommelærker

Vores brudepiger er ikke rigtige brudepiger, så de skal ikke have bestemte kjoler på(De er egentlig hvad man her i Holland kalder ceremonimester, som lidt er en toastmaster). De har allerede selv købt... Armbånd har vi alle fået af min H2Bs mormor, som laver egne smykker.

En personlig ting er egentlig en god idé. Hmm... Men en lommelærke er nok ikke lige vores stil :oops::a1221:

Hvis du ser på etsy så er der masser af forskellige personlige gaver til følget, alt fra kimonoer til jagtknive.... Om ikke andet så til inspiration...

I kan jo også give en oplevelse: middag, koncert eller hvad I lige synes

0

Annonce ♥

Hahaha jeg eeellsssskkker ideen med t-shirten :-D :-D

Til min brudepige gav jeg et par øreringe da jeg spurgte hende.

Forloveren et par manchetknapper da h2b spurgte ham.

Toastmasteren ved vi stadig ikke hvad skal have.

0

Jeg har heller ikke brudepiger i den forstand men 2 veninder der hjælper mig i kjolen og hjælper mig i løbet af dagen..

Jeg har købt specielle halskæder med et lille Vedhæng med deres forbogstav.. Synes selv de er rigtig fine.. 😊

0

Vi har købt manchetknapper til mændene, som afspejler en personlig hobby hos hver. De ligger i en fin chromebox med en personlig hilsen graveret på :)

Til kvinderne har vi købt et make-up spejl med en hilsen graveret i låget :)

0

Annonce ♥

Vi har købt manchetknapper til forloveren (og betaler efter planen også hans skjorte, da vi har forlangt, at den er elfenbensfarvet).

Toastmasteren får en lommelærke med indgraveret navn.

Brudepigen (min veninde) får et par øreringe og en bling-lommelærke med indgraveret navn.

Min søster, som har fået pålagt en del opgaver i forbindelse med dagen, får en tur i biografen med mig.

0