Lillen82

Hjælp.... Vi kan ikke finder 'stedet' til den store dag 15.8.15

25 posts in this topic

Alt vi har henvendt os på eller fundet på nettet er booket.... Og vi troede vi var i MEGA god tid.... Stod det til min kæreste var vi først gået i han efter jul.... Tror han har ændret mening nu.... :)

Der kommer gæster fra nær og fjern så vi vil gerne have at der er mulighed for overnatning til alle 53 gæster (hvis folk forbliver single 😜)

Da vi gerne vil have et 'nede på jorden bryllup' hvor der er mulighed for udendørsaktivitet, bål og pattegris har vi kigget efter spejderhytter... Geografisk har vi ikke været kræsne - vi har ringet på noget i Grenå, på Fyn og syd for Kolding.... Intet er ledigt.

Vi er gået på kompromis med prisen som efterhånden er fordoblet og der er skåret lidt i gæstelisten.... Skal jeg virkelig gå på kompromis men datoen - jeg et SÅ glad for den dato 😍😜👍

Jeg vil ikke rigtig noget med dette indlæg - nok bare lufte min frustration.... Ih altså....

/Lillen

Nåh ja... Selvfølgelig - hvis nogen af jer kender et sted hvor vi kan holde vores drømmebryllup så sig endelig til.... En lade... En mark med plads til et telt.... You name it... Gerne landlige omgivelser.... :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg tænker lidt på Sonnerupgaard, som jo ligger meget landligt, men på Sjælland... De har i hvert fald mulighed for at love bålsted i gården, det havde til deres påskemesse.

Men det er jo på Sjælland, og kan se at du primært har søgt på Fyn/Jylland.

Når det så er sagt, så tror jeg i skal i gang med at finde alle de andre ting, når man kigger herinde ser det i hvert fald ud til at 15.8.15 bliver den mest populære dato i 2015. Det betyder jo, at det kan være svært at få fotograf, band, dj... ja, you name it. Så jeg ville skynde mig i gang med planlægningen (også udover feststedet), hvis jeg var jer...

0

Annonce ♥

Tak Diskobil :) vi har skrevet til ham der står for udlejningen - ifølge kalenderen er den ledig.... Ih hvor jeg håber :) gad vid hvorfor 15.8.15 er SÅ populær???

Charlotte vi bor i Vejle... Der kommer gæster fra Esbjerg, Aarhus og Vejle/Fredericia...

0

Tak Diskobil :) vi har skrevet til ham der står for udlejningen - ifølge kalenderen er den ledig.... Ih hvor jeg håber :) gad vid hvorfor 15.8.15 er SÅ populær???

Charlotte vi bor i Vejle... Der kommer gæster fra Esbjerg, Aarhus og Vejle/Fredericia...

Det er fordi det er en såkaldt kalender dag... Der er nogle som går op i at den "klinger". Det er noget med at datoen bare skulle lyde flot. VI valgte den fordi det var den eneste dato vores sted havde ledigt og vi ville have det sted :-)

0

Annonce ♥

Hvis ikke i boede i Jylland ville jeg sige at Anneberg lyder som stedet for jer - der skal vi holde vores.

Det er et hovedhus med stort grønt område. Der er bålpladser, shelter, stor grønne græsområder, træer, sø, buske og havet ligger lige ved. Men det er jo nok for langt væk. Der er plads til 44 sovende gæster og man kan godt ligge flere på værelserne hvis man selv har madrasser.

0

Derudover handler det jo om at datoer som er nemme at huske er meget populære. Flere af vores kolleger, herunder nogle af dem som ikke gør så meget i bryllupsfester, kan ikke forstå hvorfor dagen i morgen er årets måske største bryllupsdato. 14-6-14. Igen nemt at huske.

Jeg ved ikke hvad Wig Wam koster og specifikt hvor mange værelser der er (men der er mange) men det er et fedt sted og jeg mener rent faktisk også at der allerede er et bålsted.

0

Så venter jeg på en lejekontrakt til spejderhytte Wigwam.... Den bliver sendt med B post i næste uge... Vente vente vente.... Jeg glæder mig SÅ meget til det er HELT på plads :) tusind tak Diskobil for det gode tip :) :)

@ Regnbuebarn - jeg tror også at Anneberg lige havde været noget for os.... Det lyder FANTASTISK :)

Igen tak for hjælpen :)

0

Godt at man kunne hjælpe og at det er noget for jer for det er i mine øjne et superfedt sted. Nu har jeg det jo i rimelig nylig erindring da jeg var derovre i starten af marts. Kunne køre hele vejen bag om huset og læsse af direkte op til døren, rigtig godt festlokale med en god akustik og en meget stor og god hall hvor der også er levende bål og gode overnatningsmuligheder.

Man må sige at I sadler hurtigt .:) Nu kan jeg faktisk ikke huske hvad "brugeren" hed. Ellers kunne jeg have givet dig et hint. Kunne jo være at hun/de har nogle tip. Kan være jeg kommer på det.

0

Annonce ♥

Hvis du ligger 8 tallet ned har du evighedstegnet og så et 15 på hver side, tror mange syntes symbolikken er lidt romantisk

Det var også noget nær det første min kæreste kom på, efter vi havde fundet datoen :)

0

Annonce ♥

Hvad med spejderbakken (øvre) i det naturskønne grejsdalen.

De har rimelige priser, ok indendørsfaciliteter med mulighed for overnatning (stedet fungerer som kursuscenter for de grønne pigespejdere), og masser af udendørs muligheder.

man skal henvende sig til de grønne pigespejdere, for at booke. www.pigespejder.dk

Edited by Nanz
0