catharina1212

Spørgsmål til jer der har købt den der gæstebog i træ

12 posts in this topic

Halløj.

Jeg har set at flere har købt den der gæstebog i træ på etsy.

Findes der forskellige sælgere og i så fald hvilken har I god erfaring med?

Kan man få skrevet en personlig tekst på første side? Har I så bare mailet til sælger?

Er lidt "grøn" i etsy-verdenen, så håber på lidt hjælp ;-)

0

Annonce ♥

Jeg venter stadig på min, men vil da gerne svare på det jeg kan....

Ja der findes flere sælgere der sælger træ gæstebøger, vær opmærksom på hvor de er fra så du ikke får en overraskelse i form af en ekstraregning på moms, gebyr og evt told. Tjek også målene på bøgerne, havde først fundet en billigere udgave, men det viste sig at være på størrelse med en lille notesbog, opdagede det heldigvis før jeg bestilte....

De fleste sælgere tilbyder personlig hilsen på første side, mange af dem gør det oven i købet gratis.... Når du køber noget på etsy vil der når du betaler komme et felt frem nederst hvor du kan skrive besked til sælger og der skriver du hvad du vil have skrevet.... Husk at tjekke stavefejl, de trykker det som du har skrevet ordret (de kan jo ikke læse dansk)

Jeg har bestilt den her: https://www.etsy.com/se-en/listing/168253060/custom-wood-wooden-wedding-guest-book?ref=favs_view_6

0

Jeg venter stadig på min, men vil da gerne svare på det jeg kan....

Ja der findes flere sælgere der sælger træ gæstebøger, vær opmærksom på hvor de er fra så du ikke får en overraskelse i form af en ekstraregning på moms, gebyr og evt told. Tjek også målene på bøgerne, havde først fundet en billigere udgave, men det viste sig at være på størrelse med en lille notesbog, opdagede det heldigvis før jeg bestilte....

De fleste sælgere tilbyder personlig hilsen på første side, mange af dem gør det oven i købet gratis.... Når du køber noget på etsy vil der når du betaler komme et felt frem nederst hvor du kan skrive besked til sælger og der skriver du hvad du vil have skrevet.... Husk at tjekke stavefejl, de trykker det som du har skrevet ordret (de kan jo ikke læse dansk)

Jeg har bestilt den her: https://www.etsy.com/se-en/listing/168253060/custom-wood-wooden-wedding-guest-book?ref=favs_view_6

Den ser rigtig fin ud! Tak for input :-)

0

Det var da så lidt... Min skulle eftersigende være på vej...

0

Annonce ♥

Skriver du ikke lige, når du har modtaget den? Er spændt på at høre, hvad du synes om den ;-)

0

Så kom den efter de sædvanlige diskussioner med DHL (de kan bare ikke fatte hele konceptet hus med flere lejligheder i deres system)

Rigtig fin kvalitet på både cover og papir inde i....

post-72085-0-14858000-1403684012_thumb.j

post-72085-0-89115800-1403684017_thumb.j

0

Hej Camilla.

Jeg har helt glemt at få dig svaret. Hvor er den bare super fiiin :a1221:

0

Annonce ♥

Kvaliteten er fin.... Jeg er måske ikke kæmpe fan af S'et i Sune, men det er hvad det er....

0

Jeg købte den her:

il_570xN.531683067_9twm.jpg

hos følgende sælger: https://www.etsy.com/transaction/199316077

Kvaliteten er rigtig god, der er mange forskellige designs og man kan vælge en besked på første side. Sælgeren er i Polen, så der kommer i hvert fald ikke told oveni :)

0

Jeg købte den her:

il_570xN.531683067_9twm.jpg

hos følgende sælger: https://www.etsy.com/transaction/199316077

Kvaliteten er rigtig god, der er mange forskellige designs og man kan vælge en besked på første side. Sælgeren er i Polen, så der kommer i hvert fald ikke told oveni :)

Den er altså også rigtig sød :cheerleader3:

0

Det er samme sælger så det er bare at bestemme sig for design :-)

0

Annonce ♥