Fantasine

Hvem tager I billeder sammen med i kirken efter brylluppet?

15 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne piger

Vi skal finde ud af, hvem vi gerne vil have taget billeder sammen med i kirken lige efter brylluppet. Som udgangspunkt tænker vi bare vores forældre.

Vi er i tvivl om vi også skal tage billeder sammen med vores søskende og min farmor.

Hvad gør I andre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De eneste opstillede billeder vi skal have taget, bliver af os selv :) Eller det vil sige, jeg vil gerne lige have et billede sammen med præsten, da jeg kender hende personligt, og det for mig er meget vigtigt at det netop er hende der skal vie os.

Men vi falder nok lidt udenfor mht. fotografering, det er ikke noget vi går særlig meget op i, eller vægter super højt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når dagen kommer skal vi have taget fotograf billeder inden kirken, for så skal vi ikke bruge til på det bagefter eller stresse over at vi skal være færdige så vi kan komme over til vores gæster. Efter vielsen vil jeg gerne have taget et par billeder med forældre, bedstemor, søskende og så et stort gruppe billede.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor får man egentlig taget billeder i kirken efterfølgende? (jeg kender ikke nogen der har fået det gjort). Er det ikke ret kedelige opstillede lige på billeder? Og så tænker jeg bare, hvis gæsterne skal vinke farvel til bilen, hvordan gør man så det, når brudeparret forsvinder ind i kirken igen?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor får man egentlig taget billeder i kirken efterfølgende? (jeg kender ikke nogen der har fået det gjort). Er det ikke ret kedelige opstillede lige på billeder? Og så tænker jeg bare, hvis gæsterne skal vinke farvel til bilen, hvordan gør man så det, når brudeparret forsvinder ind i kirken igen?

Vi har intet ønske om at gæsterne skal vinke farvel til os, insistere de på at gøre det, jamen så må de vente :wink:

Jeg syntes vores kirke er så umådelig smuk, så for mig er det vigtigt at få et billede af os inde i kirken efter vielsen, og gerne et med præsten. Derimod skal vi så ikke have taget vanvittig mange andre billeder , kun lidt herude hvor vi bor, og hvor festen skal holdes :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvorfor får man egentlig taget billeder i kirken efterfølgende? (jeg kender ikke nogen der har fået det gjort). Er det ikke ret kedelige opstillede lige på billeder? Og så tænker jeg bare, hvis gæsterne skal vinke farvel til bilen, hvordan gør man så det, når brudeparret forsvinder ind i kirken igen?

Vi har intet ønske om at gæsterne skal vinke farvel til os, insistere de på at gøre det, jamen så må de vente :wink:

Jeg syntes vores kirke er så umådelig smuk, så for mig er det vigtigt at få et billede af os inde i kirken efter vielsen, og gerne et med præsten. Derimod skal vi så ikke have taget vanvittig mange andre billeder , kun lidt herude hvor vi bor, og hvor festen skal holdes :)

Jeg kan måske lige forstå det, hvis man ikke må tage billeder unde vielsen (og så stadig ikke helt, fordi der bliver jo taget under indgang og udgang). Den med præsten kan jeg så godt forstå også, hvis man har et forhold til denne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er meget nemt at tage billeder efter udgang :) Så går brudeparret ind i kirken med dem, som de vil fotograferes sammen med og så venter gæsterne udenfor. Nogen gæster går dog også med ind for at tage billeder. Så går parret ud igen :)

Men tjek lige med kirken, om der er tid til det, for der er kirker, hvor kirkedøren nærmest skubber den sidste gæst ud, fordi der er en vielse lige bagefter :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal har taget et sammen med mine forælder, og manden med sine forældre, og et af os og min datter, og måske et af os sammen med brudepiger og forloverne. vi skal dog heller ikke tænke så meget over tiden da der ikke er andre vielser i kirke den dag..

og vores plan, når vielsen er over går vi ud som man jo skal, og når gæsterne er kommet ud går vi ind og tag billederne, og kommer ud igen og så kan gæste kaste med ris som jo høre til et bryllup..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar.

Praktisk kommer det til at foregå således at vi går ud efter vielsen og når alle er kommer ud går vi ind igen sammen med vores forældre og fotografen. Imens deler min kusine og niece sæbebobler ud til gæsterne og når vi så kommer ud blæser de bobler :)

Billederne i kirken er mest for at vi er sikre på at have et billeder med vores forældre, men nej, det kan da godt være at man ikke vil bruge dem til så meget efterfølgende. For os giver det god mening fordi det så passer at vi kan komme "ud" til alle gæsterne, hvor de så kan blæse bobler.

Jeg tror vi ende med bare at tage et billede af mig og manden og så et med alle forældrene :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer