Trinemor87

Light In The Box - Erfaringer søges

11 posts in this topic

Hej kommende brude (og gomme).

Jeg har kigget ret meget på siden LightInTheBox.com og jeg syntes at der er en del ting derinde som jeg godt kunne tænke mig at bestille (kage figurer, brudepigekjole til min datter, diverse pynt mm).

Men jeg har lidt opsnappet at det er fra Kina (eller lignende) og at der ihvertfald kommer et dyrt gebyr på. Hvor meget drejer det sig om ?

Og hvad er jeres generelle erfaring med tingenes tilstand og udseende?

Kan i anbefale andre steder?

Tak :-)

0

Annonce ♥

Ang. gebyret drejer det sig om en toldsats (den kan så vidt jeg husker slås op på skats hjemmeside) derudover er der noget ekspeditionsgebyr.

Ang. Kina er det også værd at overveje om det fungerer. Jeg har læst meget blandede beretninger fra folk som har købt kina-varer. Det er kopivarer og dermed af blandet kvalitet.

0

jeg har købt mit slør, og er rigtig glad for det.. har og bestillet underskørt men det bliver først sendt den 25 ca.. men husk på at hvis du bestiller for mere end 80kr skal du betale told og afgift på det..

her kan du beregne hvad det vil koste http://www.toldpriser.dk/toldberegner

0

Annonce ♥

Jeg har lige modtaget pynt. Blomsterkurv. Ringpude mm derfra. jeg vil mene at ud fra prisen som jo er billig. ... Der kommer dog told og gebyr. Er kvaliteten ok. Jeg er fint tilfreds 😄ville dog måske være lidt betænkelig ved at købe tøj derfra. Da stoffet virker ret syntetisk og kradser lidt. Ved selvfølgelig ikke om det er sådan. Kan kun tale ud fra hvad jeg lige har modtaget. Leveringstid er lidt over en uge. Ingen problemer der.

0

Jeg har bestilt en masse derinde... :) Det har LANGT de fleste gange været positivt... :) Jeg ville ikke bestille noget vildt dyrt da deres servicecenter er EKSTREMT ringe... Men hvis du kigger på min planlægningstråd kan de se nogle af de ting jeg har fået hjem derfra... Bl.a. en caketopper som er SÅ fin... Jeg bestilte en stor pakke med 26 ting... Det kostede ca. 2500 kr. inkl. fragt... i told kom jeg af med 460 kr....

Hvis du bestiller derfra skal du være forberedt på der kan komme told på, men det er ikke sikkert .. :)

0

Min brudekjole er fra Litb og jeg har absolut ingen klager. Tværtimod. :biggrin:

Jeg har bestilt utallige gange fra både jj´s og LITB og har faktisk været ovenud tilfreds hver gang. Både kjoler og pynt osv.

Jeg vil dog til enhver tid sige dette: Se det som et sats og hvis tingene du bestiller ikke er lige i skabet, så regn det som tabte penge. Det er nærved umuligt at få pengene retur.

Du skal ikke betale penge til postdk da de slet ikke håndterer din pakke. Alt sendes med DHL og de opkræver 100 for at forudbetale dine afgifter til skattefar.

Jeg bruger denne til at beregne hvad prisen bliver og den er rimeligt præcis. : http://www.toldpriser.dk/toldberegner (men se bort fra postdk gebyret og sig +100 kr i stedet.)

En god tommelfinger regel er at tillægge prisen du finder og tillægge 1/3 af prisen +100 oveni (hvis det er over 80 kr.) :)

Edited by Namak
0

Min søster har købt en selskabskjole hos light in the box. Jeg var meget positivt overrasket over kvaliteten! Den var syet rigtig pænt, det var noget lækkert stof, både foer og yderstof var i god kraftig kvaltet. Det tog vist tre uger, fra bestilling til hun fik den. Den kostede lige lidt under 1000 kr inkl told, fragt og selve kjolen. Så det var i hvert fald gode penge givet ud.

0

Annonce ♥

Jeg bestilte et smykkesæt til 91,- kr.. det var ikke noget at råbe hurra for.. rigtig "Bling- Bling" af værste skuffe .. så det var spildte penge.. men betalte ikke noget oveni beløbet på fakturaen.. så min pakke blev åbenbart ikke "opdaget/ opsnappet"

Bestilte også noget ved Sofiagaver.dk og der vil jeg så sige at det var meget positivt at modtage..

0

Jeg har købt et vægur hos Light in the box, som kostede 400 med forsendelse ... plus til gebyr på 250 (runde tal) ret uventet og e med at endte med at blive et ret dyrt ur, som ved lavet af plastik.. Jeg følte mig lidt snydt!

0

Jeg venter faktisk på en pakke fra netop den hjemmesiden, den er blevet sendt, men valgte langtidsfragt, fordi der er god tid til brylluppet. Har bestilt en topfigur, og et kagesæt blandt andet. - Er spændt på at se hvad det er for noget

0