ANWRA

Sørger jeres H2B for brudebuketten?

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ifølge traditionen vil jeg bede min H2B om at står for at bestille og hente buketterne: Min buket, 2 brudepigebuket og 2 blomster til herrerne. Men jeg har tænkt mig at give ham et billede med med de farver som bør indgå i buketterne, så de ikke bliver helt anderledes end dem som er i kirken og i dekorationerne på middagsbordene.

Har også talt med stedet, hvor han bestiller blomsterne - for en sikkerheds skyld - for at fortælle dem om min kjole, så de laver en buket som passer i formen og da H2B naturligvis ikke kan fortælle dem dette, da han ikke har set kjolen :c166:

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde nemlig i tankerne at høre ham ad om det er noget han har mod på at stå for, fortælle ham lidt om hvad jeg havde tænkt og så få ham til at alliere sig med min storesøster, som ved hvordan kjolen ser ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg selv bestilt buket :) Det er ikke noget min kæreste har nogen interesse i, og det passer mig ganske fint. Det er min stedsøster der skal lave brudebuket+brystbuketter, og jeg har sendt billeder til hende af hvilken stil jeg tænker, sagt hvilke farver, og hvilke blomster jeg gerne vil undgå, og så får hun lov at overraske :)

Redigeret af Rikke aka rapanden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min h2b vælger selv - tror han ;) Buketten skal købes et sted hvor vi altid bestiller blomster og hun kender min smag og så har jeg aftalt med hende at jeg lige sender et billede af kjolen og et lille hint om hvilken stil jeg gerne vil have. Slemme slemme mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg beslutter mig for at skal have en, så står jeg selv for den:)

Men jeg kan ikke helt finde ud af om det er så meget for mig

men høre det ikke lidt til et bryllup at have en brude buket...?:)

Brudebuketten har heller ik nogen betydning for mig, men personligt synes jeg at det er den der giver prikken over i'et. bare hele ens look, men den er synes også den er en smuk detalje på billeder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gjorde det sammen, - ikke noget vi tænkte så meget over. Men da vi bestilte blomster til bordene og til kirken, ja så bestilte vi også brudebuketten, dem til brudepigerne og noget til min mors grav.. 😊

Det er også min veninde der henter dem imens jeg er ved frisør. Blomsterandleren er lige overfor salooen og min mand kommer slet ikke igennem den by på vej til kirke.. Så ja vi valgte sån 😊

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi står for det i fællesskab. Vi regner med at tage på grønttorvet og købe blomster. Så præcis hvordan buketten kommer til at se ud, afhænger af hvad der er af blomster. Jeg har spurgt H2B om han ville binde buketten, men det turde han ikke helt. En af vores gæster er blomsterbinder - så vil prøve om jeg kan lokke hende til at binde buketten i stedet. Og ellers må jeg jo selv forsøge :huh::)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B står for at bestille brudebuketten. Jeg har dog vist ham lidt billeder af den stil, jeg gerne vil have og har bedt ham om at tage lidt hensyn til vores farvetema, så han har lidt at gå efter.

Jeg glæder mig rigtig meget til at blive overrasket og se hvad han har fundet på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det overlader jeg trygt til ham. I sidste uge fik jeg en fiks idé om at jeg selv kunne binde den, så vi måske kunne spare lidt penge der. Man er vel vendelbo! :floejt:

Men det kunne der SLET ikke være tale om - det var gommens afdeling, så jeg fik pænt besked på at blende mig udenom :blush: Hvorefter han susede ud i verden, kom tilbage med en masse blomster og selv bandt en super flot buket :kiss: Så kunne jeg lære det! Nå!

Jeg er helt sikker på at buketten nok skal sidde lige i skabet, når det gælder :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ens mand gerne vil stå for det, så er det jo også helt fint. Men jeg vil ikke tvinge min til at stå for blomster, når han ikke har lyst til det . Det er for mig helt fint han ikke har lyst, det er ikke noget jeg hverken bliver ked af, eller skuffet over :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min blev bestilt i går!! Og jeg blandede mig (næsten) helt uden om!! :pokey: jeg fik lov til at se nogle inspirationsbilleder og fortælle om yndlingsblomster og så gik h2b og ham der skal lave buketten ellers for sig selv og snakkede meget alvorligt :a1221:

Jeg er helt tryg ved at de har fundet noget som passer til mig (og min kjole)! Det går mig dog ekstra tryg at ham som skal lave buketten kender mig og har set billeder af min kjole :thumbsupsmileyanim: Jeg synes det er fedt at det er en beslutning jeg ikke skal tage og nu er der en opgave mindre på vores lange liste! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har bedet manden om at stå for den, det er en traditionen. og da han ønsker kirkebryllup med hvid kjole og slør.

har han ikke noget valg har, dog sagt jeg ønsker at der er gule roser i, da der også kommer gule roser på vores kage og fordi jeg elsker gule roser..

men vil lige sige at det ikke er alle mænd der tænker på at det er deres (job) at lave brudebuketten. det var slet ikke noget min x-mand havde tændt over, så første gang jeg blev gift havde jeg ikke nogle hvilket jeg var ked af

så hvis man vil være sikker på og få en, så sig det til ham. så du selv kan bestille en hvis han ikke vil

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle jeres svar. Der er lidt forskelligt hvordan man lige gør det. Prøver at tage en snak med H2B om han har mod på at stå for det evt. med hjælp fra min søster det kender kjolen. Det er dog bestemt ikke noget jeg vil tvinge ham til at stå for, så det bliver en belastning.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer