Julle2u

Panik!

23 indlæg i dette emne

Lang historie, kort. Henriks søster havde jeg aftalt skulle stå for min PA. Da vi lavede en klar aftale! Ingen sælgen gulerødder og kartofler.

Vi er så faldet i ubalance...

En anden veninde siger forleden til mig: nu skal vi snart holde PA nej hvor skal di bare klædes ud og arbejde for sagen.

Jeg siger pænt: at det ikke er mig, og det er over min grænse...

Det forstod hun bare ikke. Fortsætter i samme dur.

Min veninde mener det jo uden tvivl godt! Hun er type der elsker at være i centrum og på. Viser gerne bourdor billeder frem, til andre kvinder og mænd.- jeg er modsat...stille og mere reserveret. Jeg er kun på når jeg er på arbejde, men det er lidt noget andet...

Har virkelig haft ondt i maven, og på randen til sådan panisk angst. Jeg frygter det værste...

Skulle lige ud med det! Av min mave....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du ikke bare hun laver fis med dig?? :)

Min kæreste er også blevet lovet titusind strippere og alverdens ydmygelser, men tror nu ikke det bliver så galt :wink:

Synes du skal tage det helt roligt og stole på at de har planlagt en god dag. Der er absolut ingen grund til at tage sorgerne på forskud :) De kender dig og ønsker dig jo kun det bedste!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror/håber ligesom Rose at det bare er for at psyke dig.... Jeg er så tilpas kedelig så jeg har sagt at hvis de kommer med mærkelige kostumer osv så er det min lillesøster (brudeterne) der selv kommer til at gå rundt i det...

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det desværre ikke. Hun har lige været til et andet PA - hvor der skulle sælges roser på gaden, og bruden klædt ud. Det mente hun var kedeligt og en for nem opgave...

Det er svært at forklare, men jeg har en skidt fornemmelse i maven. Hun synes at bruden skulle prøve noget mere grænseoverskridende...

Såhhhh....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os krydse fingre for, at du får en sjov polterabend med masser af hygge med veninderne uden udklædning.

Heldigvis er udklædning af brud eller gom til polterabend ikke så udbredt som for nogen år tilbage.
De fleste søger en fælles oplevelse, hvor alle kan være med - naturligvis med brud eller gom i centrum på den gode måde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige meget hvad så synes jeg det er okay at sige nej hvis det virkeligt er noget man ikke har lyst til.... Har været med til at arrangere en polterabend hvor en af brudens veninder synes vi skulle sende bruden ud og rapelle til trods for at bruden er vanvittigt højdeskræk.... Hvad er det sjove i det, det forstår jeg nok bare ikke...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er jo også ret ekstremt.

Jeg håber bare på det bedste. Siger jeg nej, så virker jeg måske også bare snerpet og utaknemmelig. Det har jeg heller ikke lyst til.

Men jeg kan jo komme med en opdatering når dagen er ovre!!! Med en måned til bryllup, så kan det ikke vare længe inden....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er jo også ret ekstremt.

Jeg håber bare på det bedste. Siger jeg nej, så virker jeg måske også bare snerpet og utaknemmelig. Det har jeg heller ikke lyst til.

Men jeg kan jo komme med en opdatering når dagen er ovre!!! Med en måned til bryllup, så kan det ikke vare længe inden....

Jeg synes det er okay at flytte en smule til grænser hvis bruden er okay med det, men hvis man specifikt har sagt at det vil man ikke så synes jeg det er direkte væmmeligt hvis ens nærmeste alligevel presser en til det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er jo også ret ekstremt.

Jeg håber bare på det bedste. Siger jeg nej, så virker jeg måske også bare snerpet og utaknemmelig. Det har jeg heller ikke lyst til.

Men jeg kan jo komme med en opdatering når dagen er ovre!!! Med en måned til bryllup, så kan det ikke vare længe inden....

Jeg synes det er okay at flytte en smule til grænser hvis bruden er okay med det, men hvis man specifikt har sagt at det vil man ikke så synes jeg det er direkte væmmeligt hvis ens nærmeste alligevel presser en til det

Jeg er helt enig med dig Camilla. Det skulle jo helst være en god dag for bruden .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror det desværre ikke. Hun har lige været til et andet PA - hvor der skulle sælges roser på gaden, og bruden klædt ud. Det mente hun var kedeligt og en for nem opgave...

Det er svært at forklare, men jeg har en skidt fornemmelse i maven. Hun synes at bruden skulle prøve noget mere grænseoverskridende...

Såhhhh....

Ja men stadig :wink: Især hvis du har gjort et nummer ud af at fortælle. at det ikke må blive for vildt - så synes hun det er mega sjovt at skræmme dig.

Jeg synes det ville virke vildt mærkeligt, at hun siger sådan til dig, hvis det er det de har planlagt :) Så ryger en del af overraskelsen jo

Ej vent nu og se :) Har de planlagt noget frygteligt, så må du jo sige fra :wink: De kan ikke tvinge dig til noget du ikke tør. Og JA det virker snerpet, men så er de ligesom selv ude om det - de burde vide at risikoen er der i vært fald :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes ærligt ikke at der er noget snerpet eller utaknemmeligt over at sige nej. Men jeg er så også typen der ikke forstår at man pludselig skal miste sin ret til at sige til og fra uden at blive dømt fordi man har valgt at skulle giftes, og jeg ved godt alt det med tradition. Ikke fordi jeg ikke glæder mig til min polteraften, og er ret ligeglad med at blive klædt og skulle sælge alt muligt, hvis det var det de skulle have fundet på, og syntes det er super sødt af dem at de gider. Men konceptet om at jeg vil være snerpet eller utaknemmelig hvis jeg ikke tillader og går med på alt (sat på spidsen ;-) ) ja det får altså bare alt til at stritte i mig.

Så jeg syntes du skal ryste angsten af dig, og håbe at hun driller dig, og tro på at de har arrangeret en fantastisk dag til dig, og vær klar til at sige pænt nej tak, hvis de vil noget som du virkelig vil have det skidt med, og sig nej tak uden et gran af dårlig samvittighed :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg håber også bare at din veninde prøver at skræmme dig. Hvis du lader sive til dine veninder og familie (som kommer til PA) at du naturligvis er åben, men ikke vil gå med til noget, som er fuldstændig udover dine grænser - så er der ingen som vil prøve at presse dig....håber og tror jeg på.

Så har du i hvert fald også givet dit besyv med på, hvor langt du vil gå og det er DIN dag og ikke en ydmygelsesdag.

Med håbet om en fantastisk PA :7himmel:

Redigeret af SRHansen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber de er søde ved dig! Det er ikke i orden, hvis de går amok - og så er det ok du siger fra.

Jeg fik et diadem med pink tylslør og et bride to be bånd - senere fik jeg mere på, men det var ok med mig.

Krydser fingre for du får en dejlig dag!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes ærligt ikke at der er noget snerpet eller utaknemmeligt over at sige nej. Men jeg er så også typen der ikke forstår at man pludselig skal miste sin ret til at sige til og fra uden at blive dømt fordi man har valgt at skulle giftes, og jeg ved godt alt det med tradition...

Det jo ikke okay, hvis de bevidst gør noget de ved du ikke vil synes om. Men man må jo antage at ens venner arrangerer noget, som de forventer man gennemfører - så det er jo uundgåeligt at de bliver skuffede over en, hvis man ikke gør.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes ærligt ikke at der er noget snerpet eller utaknemmeligt over at sige nej. Men jeg er så også typen der ikke forstår at man pludselig skal miste sin ret til at sige til og fra uden at blive dømt fordi man har valgt at skulle giftes, og jeg ved godt alt det med tradition. Ikke fordi jeg ikke glæder mig til min polteraften, og er ret ligeglad med at blive klædt og skulle sælge alt muligt, hvis det var det de skulle have fundet på, og syntes det er super sødt af dem at de gider. Men konceptet om at jeg vil være snerpet eller utaknemmelig hvis jeg ikke tillader og går med på alt (sat på spidsen ;-) ) ja det får altså bare alt til at stritte i mig.

Så jeg syntes du skal ryste angsten af dig, og håbe at hun driller dig, og tro på at de har arrangeret en fantastisk dag til dig, og vær klar til at sige pænt nej tak, hvis de vil noget som du virkelig vil have det skidt med, og sig nej tak uden et gran af dårlig samvittighed :-)

Jeg er HELT enig. Og hvis folk så bliver fornærmet over at man siger fra, ja så må det simpelthen være deres problem. Bare fordi man er bruden, og folk måske har brugt tid på at planlægge, så skal man simpelthen ikke bare finde sig i alt, og lade sine grænser overskride i så stort et omfang at det på ingen måder er sjovt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes ærligt ikke at der er noget snerpet eller utaknemmeligt over at sige nej. Men jeg er så også typen der ikke forstår at man pludselig skal miste sin ret til at sige til og fra uden at blive dømt fordi man har valgt at skulle giftes, og jeg ved godt alt det med tradition...

Det jo ikke okay, hvis de bevidst gør noget de ved du ikke vil synes om. Men man må jo antage at ens venner arrangerer noget, som de forventer man gennemfører - så det er jo uundgåeligt at de bliver skuffede over en, hvis man ikke gør.

Jeg tror der i rigtig mange vennegrupper sidder en enkelt som har en anelse mere fokus på hvad personen selv vil syntes er sjovt, end hvad hovedpersonen ville syntes, og hvis denne person får lov at styre så kan det gå helt galt.

Og selvom der ikke gør det, og alle har gjort alt i bedste stil, men har været uheldige at ramme forkert, så mener jeg altså stadig ikke at nogen kan forvente af mig, at skal foretage mig noget som jeg virkelig har det skidt med, af frygt for at virke snerpet eller utaknemmelig.

Tværtimod mod tænker jeg faktisk at rigtige venner kan acceptere at de har ramt forbi, at rigtige venner ikke ville ønske at jeg skulle gøre det så, at rigtige venner ikke ville tænke alt muligt om mig fordi jeg respektere mig selv og siger fra.

Dermed ikke sagt at det ikke er ærgerligt og det er surt og skuffende og alt muligt andet, at der er blevet skudt forkert, men at det er for dårligt af mig ikke bare at gøre som de syntes, uanset hvordan jeg har det med det, for ellers bliver de skuffede og kede af det. Det forstår jeg simpelthen ikke.

Man har ret til som menneske at sige til og fra, man har også ret til at sige helt fra hvis man overhoved ikke ønsker en polteraften. Jeg har sagt ja til at blive gift med min kæreste, og det blev jeg ikke uselvstændig af, jeg mistede heller ikke mine grænser eller min person, heller ikke for en enkelt dag.

Jeg siger ikke at man ikke skal være åben, med på noget spas, eller måske hoppe ud i at prøve noget nyt, men jeg har ret til at sige fra hvis det er for meget. Kort sagt har jeg ret til at være den jeg er, og det er ikke for dårligt.

Og jeg glæder mig stadig vildt til at se hvad de har fundet på :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der i rigtig mange vennegrupper sidder en enkelt som har en anelse mere fokus på hvad personen selv vil syntes er sjovt, end hvad hovedpersonen ville syntes, og hvis denne person får lov at styre så kan det gå helt galt.

Ej så har man da nogle dårlige venner! :o Og så er det jo altså svigerinden, som står for det - der er vel grænser for, hvad hun går med til af ydmygende ting!

Og selvom der ikke gør det, og alle har gjort alt i bedste stil, men har været uheldige at ramme forkert, så mener jeg altså stadig ikke at nogen kan forvente af mig, at skal foretage mig noget som jeg virkelig har det skidt med, af frygt for at virke snerpet eller utaknemmelig.

Tværtimod mod tænker jeg faktisk at rigtige venner kan acceptere at de har ramt forbi, at rigtige venner ikke ville ønske at jeg skulle gøre det så, at rigtige venner ikke ville tænke alt muligt om mig fordi jeg respektere mig selv og siger fra.
Dermed ikke sagt at det ikke er ærgerligt og det er surt og skuffende og alt muligt andet, at der er blevet skudt forkert, men at det er for dårligt af mig ikke bare at gøre som de syntes, uanset hvordan jeg har det med det, for ellers bliver de skuffede og kede af det. Det forstår jeg simpelthen ikke.
Man har ret til som menneske at sige til og fra, man har også ret til at sige helt fra hvis man overhoved ikke ønsker en polteraften. Jeg har sagt ja til at blive gift med min kæreste, og det blev jeg ikke uselvstændig af, jeg mistede heller ikke mine grænser eller min person, heller ikke for en enkelt dag.
Jeg siger ikke at man ikke skal være åben, med på noget spas, eller måske hoppe ud i at prøve noget nyt, men jeg har ret til at sige fra hvis det er for meget. Kort sagt har jeg ret til at være den jeg er, og det er ikke for dårligt.
Og jeg glæder mig stadig vildt til at se hvad de har fundet på :-)

SELVFØLGELIG skal man sige fra hvis den er hel gal - de får squ heller ikke mig til at springe ud fra noget højt, eller røre ved edderkopper eller andet som jeg er rædselsslagen for :tunge: Jeg vil bestemt heller ikke ydmyges (!!), men jeg vil tænke mig om en ekstra gang før jeg siger nej til noget. Fordi jeg ved at mine venner har planlagt i bedste mening, for at vi alle skal have en god dag. Det stoler jeg blindt på! Basta :):lol: Jeg ved nemlig, at det ikke er altid, at jeg selv ved bedst :wink: Oplever forholdsvis ofte at jeg umiddelbart tænker nej til noget, men når jeg så gør det alligevel, så er det faktisk meget sjovere end jeg først antog :)

Ej vent nu og se :) Har de planlagt noget frygteligt, så må du jo sige fra :wink: De kan ikke tvinge dig til noget du ikke tør. Og JA det virker snerpet, men så er de ligesom selv ude om det - de burde vide at risikoen er der i vært fald :wink:

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er dog også en kæmpe forskel på om man bare ikke har lyst eller om den forestående aktivitet gør en rædselsslagen ved tanken. Man bruger enormt meget energi på et panikanfald, og alt efter hvor slemt det er, kan hele resten af dagen være ødelagt. Jeg synes godt man kan udfordre nogle ting den kommende brud måske ikke selv havde tænkt på kunne være sjovt, men jeg synes faktisk ikke at en polterabend er stedet til at udfordre slemme fobier eller angst. Udover at man konfronteres med en udfordring der er angstprovokerende, man har også en masse mennesker omkring sig som forventer man gør det... Det tager altså mere end en polterabend at blive sine fobier kvit, og nogle mennesker har langt sværere ved at udfordre den slags med publikum på, og siger man så fra, så ville jeg i hvert fald gå og være ked af det resten af dagen, dels fordi der var brugt penge på det, dels fordi jeg ville føle de ikke kender mig ordentligt, dels fordi jeg ville være skuffet over at jeg ikke kunne få mig selv til det, dels fordi jeg ville gå og spekulere på om de er skuffede og irriterede, synes jeg er en kylling osv. Det er så nemt for folk uden angst og fobier eller som ikke er særligt sensitive at sige man bare kan sige fra og så er den ikke længere. Men når man lider af en eller flere af ovenstående, så er det efterfølgende tankemylder lige så ødelæggende for ens dag som det ville have været at deltage i den aktivitet som er så angstprovokerende for en.

Hvis man bare ikke har lyst, eller umiddelbart synes det lyder kedeligt/idiotisk/find-selv-på-flere synes jeg at man lige må prøve det af, måske er det sjovt alligevel? Om ikke andet så fordi man gør det sammen med ens veninder og man skal have en hyggelig dag?!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uanset om din veninde har sagt de her ting, fordi det skal ske eller for at psyke dig lidt, så synes jeg egentlig det er lidt dårlig stil af hende. Uanset hvad, så går du jo og har det dårligt nu, og det er da overhovedet ikke særlig sjovt for nogen… Den slags forstår jeg i hvert fald ikke!

Jeg har også en af mine veninder, som har truet med at der skal ske alt muligt, og at hun synes det er vigtigere at dagen er sjov for hende end at tænke på, hvad jeg godt kunne tænke mig. Så jeg har i stedet allieret mig med mine søstre, og sagt til dem, at de altså gerne lige må holde for øje hvad jeg synes er sjovt, og ikke bare hvad denne veninde synes kunne være fedt (tror nu heller ALDRIG mine søstre ville gå med på ideer som udklædning og ydmygelse på strøget, da de ved det overhovedet IKKE er mig, eller at der skulle gå overdrevent druk i det, som min veninde har truet med…)

Tænker at du måske kunne gøre noget af det samme? Snakke med en af dem som skal med til PA, som du virkelig stoler på og ved kun vil dig det bedste… Så kunne du jo fortælle, hvad den anden har sagt og hvordan det får dig til at føle… Hende du snakker med behøver jo ikke afsløre noget, men har så mulighed for at tage fat i de andre, hvis de har planlagt ting, som du får fortalt du absolut ikke har lyst til, og at det vil ødelægge din dag! På den måde har de også mulighed for at ændre noget, så du lige præcis bliver fri for at skulle sige fra på dagen..

På den anden side, hvis din veninde bare har sagt det for at psyke dig, så kan den anden veninde måske berolige dig lidt, så dagen ikke er ødelagt, fordi du har ondt i maven over den!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror der i rigtig mange vennegrupper sidder en enkelt som har en anelse mere fokus på hvad personen selv vil syntes er sjovt, end hvad hovedpersonen ville syntes, og hvis denne person får lov at styre så kan det gå helt galt.

Ej så har man da nogle dårlige venner! :o Og så er det jo altså svigerinden, som står for det - der er vel grænser for, hvad hun går med til af ydmygende ting!

Og selvom der ikke gør det, og alle har gjort alt i bedste stil, men har været uheldige at ramme forkert, så mener jeg altså stadig ikke at nogen kan forvente af mig, at skal foretage mig noget som jeg virkelig har det skidt med, af frygt for at virke snerpet eller utaknemmelig.Tværtimod mod tænker jeg faktisk at rigtige venner kan acceptere at de har ramt forbi, at rigtige venner ikke ville ønske at jeg skulle gøre det så, at rigtige venner ikke ville tænke alt muligt om mig fordi jeg respektere mig selv og siger fra.

Dermed ikke sagt at det ikke er ærgerligt og det er surt og skuffende og alt muligt andet, at der er blevet skudt forkert, men at det er for dårligt af mig ikke bare at gøre som de syntes, uanset hvordan jeg har det med det, for ellers bliver de skuffede og kede af det. Det forstår jeg simpelthen ikke.

Man har ret til som menneske at sige til og fra, man har også ret til at sige helt fra hvis man overhoved ikke ønsker en polteraften. Jeg har sagt ja til at blive gift med min kæreste, og det blev jeg ikke uselvstændig af, jeg mistede heller ikke mine grænser eller min person, heller ikke for en enkelt dag.

Jeg siger ikke at man ikke skal være åben, med på noget spas, eller måske hoppe ud i at prøve noget nyt, men jeg har ret til at sige fra hvis det er for meget. Kort sagt har jeg ret til at være den jeg er, og det er ikke for dårligt.

Og jeg glæder mig stadig vildt til at se hvad de har fundet på :-)

SELVFØLGELIG skal man sige fra hvis den er hel gal - de får squ heller ikke mig til at springe ud fra noget højt, eller røre ved edderkopper eller andet som jeg er rædselsslagen for :tunge: Jeg vil bestemt heller ikke ydmyges (!!), men jeg vil tænke mig om en ekstra gang før jeg siger nej til noget. Fordi jeg ved at mine venner har planlagt i bedste mening, for at vi alle skal have en god dag. Det stoler jeg blindt på! Basta :):lol: Jeg ved nemlig, at det ikke er altid, at jeg selv ved bedst :wink: Oplever forholdsvis ofte at jeg umiddelbart tænker nej til noget, men når jeg så gør det alligevel, så er det faktisk meget sjovere end jeg først antog :)

Dejligt at du stoler blindt på dem, og folk må gøre nøjagtig som de vil :-)

Det er konceptet og holdningen jeg hører hos folk jeg ikke forstår.

Du må ikke melde ud hvis der er tidspunkter du ikke kan, det er helt op til veninderne hvornår det skal være.

Du må ikke sige nej tak til en polteraften uanset hvor lidt den slags tiltaler dig.

Du må ikke nej til aktiviteter, så bliver de skuffede over dig og du er snerpet og utaknemmelig når nu de har brugt tid og penge på dig. Medmindre det er noget helt vildt, problemet er bare at hvad der er vildt for den ene er det ikke for den anden, det der er vildt grænseoverskridende for den ene er det ikke for den anden. Du vil f.eks. ikke stinget ud fra noget højt, det ville min veninde gerne, men hun ville have stortudet hvis vi havde forsøgt at klæde hende ud. Vi er alle forskellige.

Alle udtalelser skrevet ovenfor er eksempler som folk enten har udtalt herinde som egne holdninger, eller som skrækslagne brude fortæller herinde at deres veninder har sagt til dem, og er altså ikke hevet ud af det blå.

Derfor vil jeg altid mene at enhver brud skal trække været dybt, og glæde sig til sin polteraften, hvis de altså vil have en, og have deres ret til at være dem de er, og have det godt med at sige pænt nej tak, hvis veninder tilbyder noget som de bare ikke vil, uden frygt for at blive negativt bedømt. Basta ;-)

Ej vent nu og se :) Har de planlagt noget frygteligt, så må du jo sige fra :wink: De kan ikke tvinge dig til noget du ikke tør. Og JA det virker snerpet, men så er de ligesom selv ude om det - de burde vide at risikoen er der i vært fald :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal sige. Jeg GLÆDER mig ved tanken om en dag med veninderne.

Men jeg kender jo også min venindes holdning til hvad sådan en dag er for hende. Hun meget modsat mig. Åben og bestemt ikke genert. Hun har tydelig udtalt at den polter hun lige har været til var for nem. Idet bruden kun skulle sælge roser. Jeg har sagt at jeg ikke vil klædes mærkeligt på. Hvormed hun sagde at hun ville finde tøj der ikke var for retro - da jeg godt kan lide sådan noget tøj. Mhm....

Jeg går nu i meget normalt tøj. Primært fra H&M.

Nåh, sidespring vist.

Anyway, hun er typen der viser bourdor ( stavning?) billeder til andre fyre... Altså billeder hun fik lavet til hendes dengang kommende mand. Så derfor frygter jeg bare hvad hun ka finde på.

Vi skal være sammen igen i aften, der kan jeg måske gøre det endnu mere klart, at jeg ikke har lyst til det med en ekstrem udklædning.

Jeg kan gå med til en shirt med skrift eller noget i den dur, skilt what ever. Men jeg henvender mig bare ikke til fremmede for at sælge dem en gulerød for et par kroner.

Synes nu det hjælper lidt på det, at der er så mange herinde der ikke tænker at jeg har knald i låget.

Lige nu, ville jeg gerne være min mand:-) gokart og middag - det da noget jeg kan forholde mig til:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er din veninde alene om at planlægge din pa? Jeg havde bestemt mig for at være åben overfor de ting der var planlagt for mig. Jeg er selv mega genert og frygtede at jeg skulle sælge kys og have stripper. Heldigvis blev det ikke til nogle af de ting. Min bedste veninde havde dog valgt at købe en ekstra ting til min udklædning som var en g-string med en kæmpe sløjfe og slør bagpå. Jeg blev selvfølgelig pålagt at tage dem ovenpå mine bukser og det gjorde jeg så, selvom det var grænseoverskridende, da vi skulle ud at spise "blev de væk", der synes jeg at jeg havde haft dem på nok. Jeg tror at man skal prøve at tænke på at alle folk kan se at du er på pa, og i bund og grund tror jeg ikke at de kigger mere eller mindre uanset hvad du bliver iført. Du kan altid sige nej hvis det går over din grænse, her tænker jeg ikke på hvis det bliver skørt men mere hvis det f.eks bliver for lidt tøj eller andet udfordrende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er dagen overstået!!!!

Min før omtalte veninde, havde kun haft en uge til at planlægge...fordi hun regnede med at der var nogle andre der gjorde det...på trods af hendes kommentarer om at jeg skulle klædes frygteligt ud... Anyway....

Jeg var ved at gå bagover, da de hev tøjet frem! Jeg vejer 20 kilo for meget, og de stod med en bodystocking og nogle tætsiddende shorts...

Til alt held var der er cardigan bluse...som jeg måtte binde om livet - for jeg havde det godt nok stramt med at have det tøj på! Og havde blusen ikke været der, så havde jeg ikke taget det på.

Næste chok var at sælge bananer og kartofler...megawatt ubehageligt for mig...det endte med at det var dem der nærmest måtte sælge det. Ja, måske er jeg kedelig, men jeg havde det skidt nok med mit udseende i forvejen!

Så på bar, og senere aftensmad. Det var tilhebgæld sjovt og hyggeligt:-)

Bagefter skulle jeg pole danse. Det var rigtig sjovt, og meget hårdt. Jeg kunne i hvert fald mærke muskler jeg ikke længe har kunne mærke:-)

det har nok ikke set kønt ud, men som sagt sjovt!

Så tilbage i byen og drikke på en bar. Der måtte jeg igen bakke lidt ud...idet jeg skulle synge to sange...nej tak! Ikke i det tøj. Må indrømme hev havde det bedst med at blot sidde ned, og ikke være til skue for en masse mennesker! Så det fik de mig altså ikke til.

Men hyggeligt, så længe jeg ikke skulle gøres til grin....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer