NicolineS

Hvem skal man kontakte...

9 posts in this topic

Hej med jer

Vi har ikke hørt noget omkring vores navneændring endnu. Jeg sendte den ind d. 4. maj.

Hvem skal man kontakte for at høre hvad status er?

Er det præsten eller borgerservice eller noget helt 3. ? :-)

Håber der er nogen er kan hjælpe.

0

Annonce ♥

Hej med jer

Vi har ikke hørt noget omkring vores navneændring endnu. Jeg sendte den ind d. 4. maj.

Hvem skal man kontakte for at høre hvad status er?

Er det præsten eller borgerservice eller noget helt 3. ? :-)

Håber der er nogen er kan hjælpe.

Kontakte - hvad mener du?

Du skal ikke høre noget andet end du gerne skulle have fået en mail med bekræftelsen?

0

Vi har heller ikke hørt svar endnu, og vi sendte i starten af april.. Har hørt at standarden vist er, at man først får det at vide på dagen!!

Men man kan vist kontakte kirkekontoret, for at hører, om det er gået i gennem.. Jeg er bare i tvivl om det skal være ens lokale kirkekontor, eller kontoret hvor man skal vies..

0

Annonce ♥

Hmm, jeg må vist hellere sende en mail til præsten, mon ikke han ved hvem man skal tage fat i, eller måske er det ham jeg skal have fat i ;-)

Det ville i hvert fald være rart at vide det, bare lige lidt før, end på selve dagen.

0

Super at du fik styr på det, men man skal ellers kun regne med at få svar hvis man får afslag. Så hvis man ikke hører noget så er det fordi det er godkendt og træder i kraft på bryllupsdagen :)

0

Annonce ♥

Åh ja, vi går og venter på et afslag ( som vi ved kommer'), for at vi kan komme videre med næsteskridt, som er at kirkekontoret skal skrive en klage til statsforvaltningen, som så skal vurdere, om vi kan få lov eller ej. Så jeg syntes detgår ret så langsomt , især når vi VED at vi får det afslag, og at den er klokkeklar , så kunne de godt få fingeren ud :tunge:

0