Chris27

Slør

11 indlæg i dette emne

Hejsa,

I kan sikkert hjælpe mig. Jeg er på jagt efter et slør, men da jeg gerne vil udenom brudebutikkerne for at sparer lidt penge, skal jeg bruge Jeres hjælp.

Jeg regner med at mit hår skal være i en knold i nakken og derfor skal finde et smalt og enkelt slør, som kan sidde i knolden. Giver det mening?

Det skal ikke gå ud over skulderne, men blot ned af ryggen. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal søge på for at finde frem til det.

Kan i hjælpe?

Chris27

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet 2 slør på Light-In-The-Box til ialt 400 kr. Har ikke modtaget dem endnu, men glæder mig til at se dem og håbe på, at jeg har sparet en masse penge, da et slør i Lilly koster 1.000 kr. :td:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg købte min kjole, fik jeg handlet med dem, så sløret var med i prisen (oprindelig 800 kr)

Det er også et enkelt slør med en tynd kant og ca. én meter langt...

Ellers så prøv dba.dk, der er en kategori med "brudeudstyr" og for et slør der er brugt én dag, så er de jo som ny og de er billige at sende :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet 2 slør på Light-In-The-Box til ialt 400 kr. Har ikke modtaget dem endnu, men glæder mig til at se dem og håbe på, at jeg har sparet en masse penge, da et slør i Lilly koster 1.000 kr. :td:

Hej :)

Har du modtaget slørene fra light-in-the-box? Har lige luret derinde og vil gerne vide lidt om kvaliteten.

Kh. Mette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fundet 2 slør på Light-In-The-Box til ialt 400 kr. Har ikke modtaget dem endnu, men glæder mig til at se dem og håbe på, at jeg har sparet en masse penge, da et slør i Lilly koster 1.000 kr. :td:

Så fik jeg de to slør hjem og især det elfenbensfarvede er flot og meget fin i kvaliteten. Ivorysløret er jeg ikke så vild med, men det er også et tre-lags-slør og jeg synes det bliver lidt kluntet, men jeg kan måske nok fjernet et lag eller 2 og være tilfreds med det.

Kjolen er hos syersken, så jeg må lige vente med at prøve det sammen (sker den 4.8.) - pyha - nu er der ikke længe til :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer