Guest lubas

Åben kirke, reklame hvordan?

9 posts in this topic

Hej!
Vi har taget en beslutning om at holde brylluppet meget lille, så det kun er forældre, bedste forældre og søskende der kommer med til reception og fest.

Men vi ved der er flere der rigtig gerne vil med, så vi har derfor valgt at holde kirken åben. Men hvordan reklamere man med det? Vi snakkede om at dele det på facebook noget tid inden med dato og at det kun er kirke.

Vi snakkede om at det vil virke lidt underligt at man kun invitere til kirke, men ikke noget bagefter..

Hvordan ville i mene man skulle gøre det?

0

Annonce ♥

Den er lidt svær, men jeg kan også se at i har laaang tid til at bestemme jer :-) Hvad med evt. at skrive helt uformelt på Facebook når i nærmer jer f.eks. "Efter forespørgsel fra flere, vil vi oplyse at dem der har lyst til at overvære vores vielse i xxx kirke d. 14.10.2017 kl. xx skal være hjertelige velkommen til at møde op i kirken. Noget a'la det tænker jeg at man godt kan skrive.

Jeg siger det bare til dem jeg tænker sig der måske kunne være interesseret i at komme og se det at de skal være velkommen, og at de er velkommen til at komme med til feststedet og få bryllupskage og et glas champagne..

0

Jeg vil også sige Facebook eller mund til mund. Men I skal nok ikke forvente at der kommer så mange som bor langt væk, når der ikke er reception eller middag.

0

Datoen er ikke lige opdateret... Vi snakker 14 marts 2015 :D ... Så jo lidt tid til...

Men jeg tænker også som i siger, det var bare mere om det virkede plat ..

Tak for svar!

0

Annonce ♥

Jeg synes overhovedet ikke det virker plat.. Hvis man offentliggøre det på f.eks. FB, så kan dem der rigtig gerne vil se jeres vielse komme og dem der ikke vil, kan jo bare blive væk :)

0

vi har lavet en separat invitation til kirken og reception bagefter. som vi har givet til dem vi gerne vile se der.

0

Vi gør bare det med facebook og mund til mund :D ... Det virker lidt mere uformelt og ikke så stødende på den måde.

0

Vi invitere til kirke og efterfølgende reception over facebook, mail og mund-til-mund, vi holder reception med bryllupskage og andet godt i kirkens eget sognehus der ligger lige ved siden af... Min H2B synes det ville være alt for formelt hvis vi inviterede kollegaer, bekendte og langtude familie med "rigtig" papirsindbydelse....

Jeg kan til gengæld ikke helt finde ud af hvornår vi skal "udsende" disse indbydelser....

0

Annonce ♥

Altså vi sender invitationerne ud til brylluppet en måned før .. Det gør vi så nok 3 uger inden på facebook, det skal ikke være for lang tid inden, for så glemmer folk det :-)

0