Frøken R

Skrædder Else Nielsen (Nål og Tråd) / Marjen (Margit Dahlgaard)

13 indlæg i dette emne

Hej de damer

Jeg har købt min skønne brudekjole hos Panayotis i Vejle, men jeg vil gerne selv finde en skrædder til at sy kjolen til.

Min kjole skal gøres 1-2 størrelser mindre og tages lidt af længden, det et en tylkjole...

Jeg har læst mig til at Else Nielsen, der har "Nål og Tråd" ved Hadsen skulle være dygtig og billig(!)

Jeg har også hørt at Margit Dahlgaard, der har "Marjen" i Tranekærcenteret ved Randers, ligeledes dygtig og billig...

Kender I disse to skræddere eller måske en helt tredje?

:c166:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik lavet min kjole om for 350 kr. Den skulle lægges op, syes ind, have dansestrop, en ny knap og min jakke skulle gøre kortere på ærmerne.

Jeg har brugt hende flere gange.

Det var hende du har skrevet om til mig før ikke? Tror altså jeg høre svigermor om vi ikke kan køre derud, det er alt for langt for mig i bus, det magter jeg simpelthen ikke. For hende som Lilly anbefaler skal have FRA 800 for min type kjole, altså for at lægge den op , og det syntes jeg altså bare er mange penge. Men samtidig gider jeg heller ikke vælge et sted, bare fordi de er billige. Og Strauss har flere herinde anbefalet, men de har bare mega dårlige anmeldeser på trustpilot, og har også hørt en personligt dårlig anbefaling derfra, så dem har jeg en ret dårlig mavefornemmelse omkring, selvom de har fair priser.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der hvor jeg har købt min kjole bruger de også Else Nielsen, så jeg håber da og regner bestemt også med, at hun er dygtig :)

Hun er både dygtig og billig. Min kjole var alt for lang, det fiksede hun + 2 gallakjolers længde. Overdelen på min brudekjole skulle laves ret meget om og så skulle den syes 1 cm ud. Alt det for 500 kr. Jeg gav hende en kæmpe stor buket blomster også, for jeg synes det var alt for lidt hun tog for det store arbejde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ringede forresten til hende tidligere på ugen , og vi fik en lille snak :) Hun lød simpelthen SÅ sød, og vi snakkede om at hvis jeg skulle have kjolen lagt op, lagt ind ved brystet, og evt. havelynlås istedet for snørre ( har tabt mig siden købet, og vil egentlig helst have lynlås, jeg er frk.modsat :tunge: ) , så ville det nok blive ca. 500. Det er jo billigere end at få den lagt op inde i Århus, i hvert fald de steder Lilly anbefaler.

Så jeg tager helt sikkert også derud og får fixet med kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer