Chris27

Er jeg i god tid eller skal jeg at have fingeren ud.

12 posts in this topic

Hej alle sammen.

Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg er i nogenlunde tid med hensyn til planlægning.

I må hjælpe :)

Vi skal giftes d. 18/04-2015 og har indtil videre styr på følgende.

Lokation - Klithuset.

Kørsel - Planlagt.

Kjole - Købt i Lucca Bride.

- Men hvornår skal man til skrædderen? Og nogen som kan anbefale en god skrædder i københavn.

Sko - Købt

Catering - Er bestilt.

Musik - regner med playliste.

Vi har gjort os ideer om invitationer, som vi regner med at bestille hos INKsaloon.

Pynt har vi gjort os overvejelser omkring. Farve bliver mint, pastel.

Men hvornår skal man begynde at gå igang med at sende invitationer osv osv...

Jeg har så svært ved at få et overblik og kan slet ikke finde ud af hvornår man går igang med den slags.

Mit indlæg blev lidt rodet. I kan nok fornemme at jeg er forvirret... hehehe..

0

Annonce ♥

Ja vielsen er booket via kordegn til kl. 13.30 i Lundtofte kirke :a1221:

0

Jeg vil også mene at I er ude i ret god tid. Selv købte jeg først kjole 3 måneder før vielsen. Det der er vigtigt at få styr på i god tid er location, kirke og mad. Det meste andet kan jo planlægges tæt på, men det 3 nævnte ting kræver at tingene er ledig, men alt andet kan i jo gøre i jeres tempo.

Så du skal ikke være nervøs for om du ikke er med ;-)

0

Jeg købte min kjole 3,5 måned før brylluppet og den skal til skrædderen knapt en måned før brylluppet....

Hvis du har kirke og feststed (og fotograf hvis du vil have en bestemt) så er du rigtigt godt med....

0

Annonce ♥

Jeg vil også mene at I er ude i ret god tid. Selv købte jeg først kjole 3 måneder før vielsen. Det der er vigtigt at få styr på i god tid er location, kirke og mad. Det meste andet kan jo planlægges tæt på, men det 3 nævnte ting kræver at tingene er ledig, men alt andet kan i jo gøre i jeres tempo.

Jeg købte min kjole 3,5 måned før brylluppet og den skal til skrædderen knapt en måned før brylluppet....

Hvis du har kirke og feststed (og fotograf hvis du vil have en bestemt) så er du rigtigt godt med....

Man skal dog passe på med at gå ud kort før, for at prøve kjoler.. Jeg fik at vide, at havde de ikke kjolen i den rigtig størrelse, som du skal bruge, er der nogen steder det kan tage 6 måneder at få den hjem - alt efter hvor populær kjolen er rundt om i verden..

0

Man skal dog passe på med at gå ud kort før, for at prøve kjoler.. Jeg fik at vide, at havde de ikke kjolen i den rigtig størrelse, som du skal bruge, er der nogen steder det kan tage 6 måneder at få den hjem - alt efter hvor populær kjolen er rundt om i verden..

Ja det er jo den risiko man tager... Min pointe var mere at man ikke nødvendigvis SKAL købe kjole 1 år før...

0

Jeg synes også I er godt med, men tag evt. et kig på den første side i min tråd. Der er en tidsplan over to-do :)

0

Jeg tænker også at du ser ud til at være i ganske god tid. Den næste ting, som du kan begynde at kigge på, er fotograf, hvis i skal have sådan en. De kan godt være bookede i god tid, så hvis i gerne vil have en bestemt fotograf, kan i jo begynde at tænke på at booke nu :) Men ellers er i da ude i bedre tid end vi var. :)

0

Annonce ♥

Tusind tak. Så trækker jeg vejret lidt.

Det er nok fordi som i selv nævner, så er det størrer ting på plads og nu er det mere de mindre og små finesser, som skal ordnes.

Dog er der lidt en gæsteliste, som kommer til at trække tænder ud, da der er begrænset plads på lokation, så der skal sorteres lidt.

Josephine : Din tråd er faktisk en af dem som jeg følger også med tanke på at vi skal holde vores bryllup samme sted. Derfor er det jo rart at se hvordan i planlægger det :)

TAK alle sammen.

0

Hej.

Det med finesser, er noget vi kan hjælpe med. gå på opdagelse hos os , og find alle de flotte, sjove eller spændende eksra ting der gør dagen speciel. Vi sender fra dag til dag, så ingen tidspres herfra . Se vores spændende ting til Bryllup lige her http://www.ctiparty.dk/shop/bryllup-146s.html

Vi glæder os til at byde alle velkommen

Med venlig hilsen Mona/ Cti Party

0

Kim friede i februar og vi skal giftes til august, så du er fint med :tunge: Det er vi også i øvrigt, men der er da stadigt mange detaljer, som skal falde på plads

0

Bliver da helt stresset ;) Skal giftes i august - købte kjole i forgårs....Har ikke styr på musikken - eller bordplanen eller maden....Men det skal nok gå :) Tænker du er MEGET velforberedt.

0

Annonce ♥