Marloutti

Ang.+size kjoler.... Små-panik efterhånden

13 posts in this topic

Jeg har for længe siden bestilt tid hos panayotis i Vejle. Jeg ringede så lige i går for at få bekræftet at tiden var rigtig og så ville jeg lige for en god ordens skyld oplyse min størrelse. Desværre siger hun, at de nok kun har en 3-4 stykker i min str.! :(

Lidt øv altså. Men nu satser jeg så på, at jeg kan passe en str mindre også, og så håbe, det giver lidt flere valgmuligheder. Og ellers kan jeg jo håbe på, at KJOLEN bare er der iblandt de 3-4 stykker.

Hvor kan man mon ellers finde store størrelser henne? Jeg bor på Vestfyn og har ikke lyst til at tage til Sjælland...

På forhånd tak... :)

0

Annonce ♥

Tit kan du jo godt prøve en kjole, der er for lille (eller for stor) og så få den bestilt hjem i din egen størrelse, hvis det lige er den du vil have

0

Tit kan du jo godt prøve en kjole, der er for lille (eller for stor) og så få den bestilt hjem i din egen størrelse, hvis det lige er den du vil have

Ja, problemet er nok bare at der er mindre end tre mdr til bryllup, når jeg er ude og prøve.

Så jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at få syet en kjole på så kort tid? :)

0

Ja, problemet er nok bare at der er mindre end tre mdr til bryllup, når jeg er ude og prøve.

Så jeg ved ikke om det kan lade sig gøre at få syet en kjole på så kort tid? :)

Jeg købte min ca 3 måneder før (str 48) og jeg prøvede også nogen der var for store men som godt kunne nå at blive syet ind....

Når du bestiller tid så fortæl din ca størrelse og jeres bryllupsdato.... Jeg nåede kun i Nicolai brudekjoler i Kbh og det var den første kjole jeg hoppede i.... Jeg prøvede 10-12 kjoler som enten var min størrelse eller større da Marianne sagde at det ville være dumt at forelske sig i en kjole som måske ikke kunne nå hjem...

0

Annonce ♥

Jeg har hørt godt om askepot og valentino i Tønder, men jeg har ikke selv været det. Dog har jeg været i Unique brudekjoler ved Hammel, og der synes jeg der var mange jeg kunne prøve. (Jeg er str. 50-52 i alm tøj.)

0

Jeg har selv købt hos Askepot og Valentino i Tønder og har kun roser til overs <3

Er sikker på de også har smukke kjoler i din størrelse :) giv dem evt. et ring :)

0

Min blev købt hos Unique ved Hammel

0

Min er købt hos brudestudiet i Hejnsvig. jeg er normalt en str 46-48 og jeg fandt min fantastiske kjole i str. 44.

Jeg har også hørt rigtig meget godt om brudekjoler fra askepot og valentino i tønder.. har selv flere kjoler nede fra dem, som jeg er super glad for :)

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg vil prøve at ringe til Tønder og Hammel, hvis jeg ikke finder noget i Vejle. :)

Jeg har bare for flere uger siden skrevet en mail til Unique i Hammel, men de har ikke svaret tilbage og det er en anelse træls, synes jeg. Men så må jeg jo bare ringe. :)

0

Min erfaring er at rigtig mange brudebutikker er elendige til at svare på mail, så ring i stedet for

0

Tusind tak for alle jeres svar. Jeg vil prøve at ringe til Tønder og Hammel, hvis jeg ikke finder noget i Vejle. :)

Jeg har bare for flere uger siden skrevet en mail til Unique i Hammel, men de har ikke svaret tilbage og det er en anelse træls, synes jeg. Men så må jeg jo bare ringe. :)

Ja, prøv da at ringe til dem i stedet. :)

Jeg tænker der må være gået et eller andet galt siden de ikke har svaret dig, jeg har i hvert fald fået ret hurtigt svar de gange jeg har skrevet til dem.

Held og lykke med kjole jagten :loveflag:

0

Jeg vil gerne anbefale Lilly i Vejle.

Jeg havde bestilt tid først ved Lilly og derefter ved Panayotis. Fandt dog drømmekjolen ved Lilly så kom aldrig over til Panayotis. De er super søde i Lilly, Vejle og havde et fint udvalg af kjoler til lidt større piger som mig selv :)

0

Annonce ♥

Ja, jeg vil klart prøve at ringe til dem. Tak for svaret, piger...

HeidiogRune... Tak, dem vil jeg da prøve at give et ring også.

:)

0