fiefun

Hjælp ved I hvor man kan købe dette headpieces?

8 posts in this topic

Hej alle

Jeg har forelsket mig i denne tiara, men kan ikke finde den nogle steder, håber der nogle som kan hjælpe eller ihvertfald noget ligende.

Jeg ønsker nemlig noget som ikke er alt for stort, idet jeg har kort lyst hår og ønsker at have slør i. Jeg har vedhæftet billed af kjolen, tror I det vil passe sammen?

post-56621-0-56202400-1403615020_thumb.j

post-56621-0-61575100-1403615471_thumb.j

Edited by fiefun
0

Annonce ♥

Prøv at kigge på **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** de har mange, og nogle der minder om..

Nåh jeg må desværre ikke skrive navnet på siden :-(

Men måske lightinthebox.com har nogle der minder om, de har også et kæmpe udvalg.

Edited by mmikke24
0

Lilly har nogen mindre diademer (evt deres konfirmations kollektion) eller Ebay og Etsy

0

Annonce ♥

Jeg synes jeg har set det på en hjemmeside, men kan da ikke huske hvorhenne....har været igennem så mange hjemmesider, siden jeg begyndte på planlægningen af brylluppet ultimo 2013. Håber du finder det igen - men godt forslag med Light-in-the-box :wink:

0

Du kan helt sikkert også finde noget lignende på etsy

0

Jeg har en der ligner meget, i guld. Den er købt på Etsy (Australien) Jeg fik den aldrig brugt, da jeg købte et andet af Gadegaard Design.

0

Hej alle sammen. Tusind tak for hjælpen, vi prøve at se på de links i har sendt :)

0

Annonce ♥