Glitter

Vielsesringe i forskellige materialer?

11 posts in this topic

Min kommende mand og jeg har snakket om hvilke vielsesringe vi vil have, og er stødt ind i et lille problem. Jeg har altid ønsket mig en helt simpel guldring, men manden vil ikke have guld, kun hvidguld. Ingen af os har lyst til at få en vielsesring i et andet materiale, men vi vil selvfølgelig gerne have, at de ligner hinanden - har I nogen idéer til hvordan man løser det? :)

0

Annonce ♥

Vi havde lidt samme problem.. Min kæreste ville gerne have titanium, mens jeg var helt skudt i hvidguld ;)

Vi kom frem til, at så længe ringene lignede hinanden (samme profil, form osv.), så gjorde materialet ingen forskel. De vil også ligne hinanden, hvis man holder sig til samme form, profil etc.

0

Hans ring kan få indlagt en tynd streg i almindelig guld, og din omvendt en streg i hvidguld? Eller hold jer til hver jeres materiale og få hinandens fingeraftryk støbt i ringene?

0

Annonce ♥

Vi får højst sandsynligt to forskellige ringe.

Når jeg ser par have ens ringe synes jeg faktisk at det er meget sødt men vi kan ikke blive enige og jeg vil hellere have at jeg elsker min egen ring frem for at jeg skal gå på kompromis.

0

Vores kunne næsten ikke være mere forskellige, men det er vi jo også selv, så sådan er det bare :)

Tror dog I kan komme langt, hvis I vælger samme profil bare i hver sit materiale..

Hans (titanium): post-62978-0-70624300-1403731112_thumb.j

Min (den med diamanter): post-62978-0-63664200-1403731148_thumb.j

1

Tak for jeres svar! Jeg troede ikke, at det var almindeligt at have forskellige vielsesringe. Men det kan da sagtens være, at vi ender med ringe i forskelligt materiale men med samme profil. Det er jo en rigtig fin løsning på det så alle bliver glade :loveshower:

0

Annonce ♥

Vores er i samme stil og materiale, men med stor størrelsesforskel. Jeg ønsker bestemt ikke en sten, da vi er udemennesker, og derfor har vi fået vores lavet "rustikke", da det passer til os. Hvis vi ville have haft forskellige materialer, så havde vi stadigt fået dem lavet i samme stil, men det kunne også sagtens virke i to vidt forskellige materialer. Billedet af vores egne ringe et for stort til at uploade, men de ligner disse :loveshower:

post-72758-0-71369600-1403912197_thumb.j

0

Vores er vidt forskellige fordi vi har fuldstændig forskellige ønsker - hans er mat titanium, og min er blank hvidguld med en centerdiamant og små diamanter i en halo omkring. De ligner på ingen måde hinanden, og vi vælger egentlig bare at se sådan på det, at ringene symboliserer hvordan vi rummer hinandens forskelligheder. ;)

1

vi har også meget forskellig smag. så vi har hver vores, Min kommende mand er dog gået med til guld (før ville han have tungmetal). men de ser forskellige ud, min er helt glat med en lille sten, og hans er rå og rustik.

0