Svanemor

Svanemors bryllup på Mauritius 30.01.2015 - billeder af lokalitet

22 posts in this topic

Jeg er helt ny herinde - men tænker det kan være en god ide at have en tråd, så jeg kan have styr på alle tanker og forberedelserne til vores Bryllup som skal holdes på Mauritius 30 januar 2015.

Vi har valgt at få Profil rejser til at lave alt det praktiske ifm. bryllup og har efter megen diskussion og tanker fundet vores hotel som ses her http://www.beachcomber-hotels.com/hotel/le-victoria.html.html

Bryllupsdatoen er fastsat til 30.1.2015 som er den dag vi genfandt hinanden via facebook (vi har gået på efterskole sammen i 96/97) da vi skulle arrangere en gammel elevfest. Vi var begge hinandens første store kærlighed - men havde ikke kontakt i 12 år - og genfandt så hinanden i 2009.

Vi har 1 barn sammen . Oskar på 3 år om et par uger og han skal med til brylluppet.

Derudover skal begge sæt forældre med samt min onkel som skal følge mig op.

Brudekjolen er faktisk også købt - den blev købt i går efter mor/datter tur i tirsdags, så den helt store ting er der styr på.

Det er vildt så mange ting der skal arrangeres og jeg glæder mig over at jeg har et halvt år til at glæde mig til vores bryllup :loveshower: .

Edited by Svanemor
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fik man sørme email fra rejsebureauet om at vi er blevet opgraderet til fuld-pension fremfor halvpension som var det vi havde fået tilbud på :)

Vi havde også bestilt et superior værelse - men blev opgraderet til et deluxe værelse - så jeg er en meget glad kommende brud i disse dage. :7himmel:

0

Så fik man sørme email fra rejsebureauet om at vi er blevet opgraderet til fuld-pension fremfor halvpension som var det vi havde fået tilbud på :)

Vi havde også bestilt et superior værelse - men blev opgraderet til et deluxe værelse - så jeg er en meget glad kommende brud i disse dage. :7himmel:

Intet mindre en fantastisk :loveshower:

0

Har også snakket om at det var en god ide med en professionel babysitter til vores søn som på det tidspunkt er 3½. Fik så lige svar idag at det koster rs 200 pr time som er 35 kr...... :toot:

Så skal vi da KLART have sådan en som kan få til opgave at rende efter ham og underholde ham når vi spiser, sådan at vores gæster ikke skal hjælpe med det, når de nu har betalt dyre domme for at komme med til bryllup. Totalt fedt. Troede sådan noget kostede meget mere

0

Har også snakket om at det var en god ide med en professionel babysitter til vores søn som på det tidspunkt er 3½. Fik så lige svar idag at det koster rs 200 pr time som er 35 kr...... :toot:

Så skal vi da KLART have sådan en som kan få til opgave at rende efter ham og underholde ham når vi spiser, sådan at vores gæster ikke skal hjælpe med det, når de nu har betalt dyre domme for at komme med til bryllup. Totalt fedt. Troede sådan noget kostede meget mere

kan godt forstå at i gerne vil have en barnepige til jeres søn, men hold da op en formidabel pris :cheerleader3:

0

Annonce ♥

kan godt forstå at i gerne vil have en barnepige til jeres søn, men hold da op en formidabel pris :cheerleader3:

Ja jeg havde troet priserne lå på 100 kr eller 200 kr når det er en professionel sats. Men hey - jeg tager sgu gerne 35 kr i timen

0

Ja jeg havde troet priserne lå på 100 kr eller 200 kr når det er en professionel sats. Men hey - jeg tager sgu gerne 35 kr i timen

fuld forståeligt :lol::)

0

Fik af en veninde en fantastisk ide til når vi skal afslutte aftenen - vi skal sende kinesiske lanterner op i himlen og hotellet har givet grønt lys til at vi må sende dem op

Her kan i se hvordan det ser ud når rigtig mange bliver sendt op. (Vi er dog "kun" 8 personer så helt så imponerende bliver det ikke ) men forestiller mig at vores sang som er "Rule the world" af take that skal afspilles for god stemning. :a1221:

Edited by Svanemor
0

Derudover har jeg også fået bestilt et par hvide sandaler til min kjole. Regner med at enten være barfodet eller have sandaler på - men eftersom det er på stranden vi skal giftes så er det altså flade sko jeg skal have på så det blev dem her

i78yut.jpg

0

Annonce ♥

Derudover har jeg også fået bestilt et par hvide sandaler til min kjole. Regner med at enten være barfodet eller have sandaler på - men eftersom det er på stranden vi skal giftes så er det altså flade sko jeg skal have på så det blev dem her

i78yut.jpg

Dem har jeg lige prøvet i Berlin, de er rigtig fine, men desværre også meget smalle så dem måtte jeg opgive at komme i...

0

i78yut.jpg

Dem har jeg lige prøvet i Berlin, de er rigtig fine, men desværre også meget smalle så dem måtte jeg opgive at komme i...

Jeg har et par fra Tamaris som jeg er rigtig glade for netop fordi jeg har smalle fødder så jeg tænker at de er fine til mig. Jeg skal jo netop have nogle flade sko for hæle synker ned i sandet så det duer ikke.

0

i78yut.jpg

Jeg har et par fra Tamaris som jeg er rigtig glade for netop fordi jeg har smalle fødder så jeg tænker at de er fine til mig. Jeg skal jo netop have nogle flade sko for hæle synker ned i sandet så det duer ikke.

Jamen så er de helt sikkert super... De er rigtig fine

0

Annonce ♥

Har efterspurgt billeder fra hotellet hvor vi skal holde brylluppet om de kunne sende nogle billeder så man kunne få en ide til hvordan det f.eks kan se ud.

De har sendt disse billeder og umiddelbart er jeg mest til nr 1 da jeg synes de andre bliver for mørke i skyggen og så er jeg bange for at man ikke vil kunne tage flotte billeder og det synes jeg er en stor del af oplevelsen - at kunne se dem igen efterfølgende. Jeg må indrømme, at jeg slet ikke er til blomster i de røde farver og faktisk heller ikke en rød løber. Måske det bare er mig. Men synes bare at en hvid løber er SÅ meget pænere til stranden end det røde. Hvad siger I?

Det sidste billede er (tror jeg) hvordan de f.eks kan sætte op til aftensmad/fest.

rh0uw4.jpg

1498ajo.jpg

11jt0sg.jpg

k4gyvs.jpg

2cr4siv.jpg

0

Jeg synes også nr 1 er finest eller en kombination af 1 og 3/4 hvor overdækningen i 1 er udskiftet med blomsterporten

jeg tror overdækningen er erfaringer fra at det er en god ide at stå lidt i skyggen til selve vielsen uden at jeg ved det med sikkerhed. Det der bekymrer mig er hvordan man kan tage gode billeder når der er skygge/sol.

Derudover har jeg lidt den udfordring, at jeg faktisk primært går med solbriller udenfor fordi jeg ellers kniber øjnene sammen. Jeg håber at jeg kan nå at tilvænne mig til lyset dernede - for tvivler på at det ser fedt ud med solbriller på :griner:-

0

Annonce ♥

Er blevet totalt hooked på Pinterest :loveshower:

Mit kommende efterhavn kommer til at være Birke Nielsen og derfor har jeg tænkt i birke tema hvis det er muligt at medbringe birketing til Mauritius som f.eks set nedenfor.

2ed5vf6.jpg

1e0vvd.jpg

21akevr.jpg

1t3ihv.jpg

292lf88.jpg

s2cjub.jpg

0

Jeg er nødt til at følge med i denne planlægning, da vi skal på bryllupsrejse til Mauritius til oktober. Der bliver virkelig kræset for brudepar og honeymooners dernede, det er skønt :) Vi skal være på The Residence. Hvad med jer?

0