Eheliw15

16.05.2015 - Bryllup ved Limfjorden - nu som mand og kone!

420 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for alle de dejlige hilsner :loveshower:

Vi havde en fantastisk dag selvom vejret ikke var med os overhovedet! :td:
Men som der blev sagt af alle gæster: regn ppå ens bryllupsdag betyder man bliver lykkelig, og hver dråbe der falder er en krone i brudens skød! (så skulle jeg nok have haft en større kjole på :tunge: hihi)

Jeg vil skrive sæt om vores eventyr når vi er tilbage i Norge igen og ved en Pc, det er lidt nemmere :lol:

Men i kan da få et par sneakpeaks fra min fætter som fotograferede os! Og det gjorde han til UG! Glæder mig til at se resten af billederne....

Se lige min lækre mand:

post-74321-0-60479000-1432016954_thumb.j

Og mig der venter...
post-74321-0-09803900-1432017009_thumb.j

Og som mand og kone
post-74321-0-30740900-1432017024_thumb.j

Edited by Eheliw15
0

Annonce ♥

Hold nu op nogen flotte billeder og hvor ser i skønne ud ;-) Jeg tør ikke vise billedet af din mand til min H2B for han har det samme skæg - bortset fra at det vokser vildt som en anden viking og han bliver tosset når jeg siger det skal klippes og plejes ;-)

Glæder mig til at læse om jeres dejlige dag :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke igen.

Skønne skønne billeder af et smukt par.

Tusinde tak :loveshower:

ÅÅÅRRHHHHHHH... hvor er i bare søde på billederne :loveshower: . Og flotte... :cheerleader3:

Glæder mig til beretningen og endnu flere billeder :loveshower:

Tusinde tak - går snart i gang med beretningen men afventer lige lidt flere billeder :loveshower:

sikke nogle skønne billeder :loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Tusinde tak :loveshower:

Hold nu op nogen flotte billeder og hvor ser i skønne ud ;-) Jeg tør ikke vise billedet af din mand til min H2B for han har det samme skæg - bortset fra at det vokser vildt som en anden viking og han bliver tosset når jeg siger det skal klippes og plejes ;-)

Glæder mig til at læse om jeres dejlige dag :-)

Tusind tak :loveshower: Jeg syns måske du skulle vise billedet alligevel :tunge: min mands skæg var også vildt og upleiet for nogle år siden, men så viste jeg et billede af at det godt kunne blive flot og lækkert og så kæbte jeg en tur til en rigtig herrefrisør i Aalborg til ham - det var sådan en salon hvor kvinder ingen adgang har og han måtte få en øl eller en whisky mens han blev klippet. Siden er der kommet et større frisørbudget til ham end der er til mig. Men jeg gi gerne lidt til hans skæg :wink: Måske lidt af dit balsam kan gøre det i starten :tunge:

0

Annonce ♥

Hold op hvor er I fine :a1221:

Tusind tak :loveshower:

Hvor er I bare smukke! Kæmpestort tillykke - glæder mig meget til at læse beretning :)

Smukke billeder :a1221:

Skønne billeder ❤️

I er SÅ fine Kæmpe tillykke!

I er så smukke! Jrg synes det ser fantastisk flot ud med den dramatiske og truende himmel på billedet af din mand. Så noget kan regnvejr godt bruges til :)

Tusind tak :loveshower:​ Ja det blev meget bedre end ventet :7himmel:

Kæmpe gigantisk forsinket tillykke!! Sikke nogle

Smukke billeder - smukke jer

Tusind tak søde :loveshower:​ Og i lige måde :a1221:

0

Godmorgen skønne piger :-)

Nu har jeg endelig fået fat i en masse billeder fra gæsterne og fotografen siger at hans billeder kommer på fredag :-D jubiiiii!!!

Lige nu er jeg på landskonferanse for alle Norges regioners ældreråd, så i weekenden vil jeg se om jeg kan skrevet ned hvad der skete på vores regnvejrsdag ;-)

Jeg følger stadig med hos jer, er bare så dårlig til at få skrevet en kommentar... Unnskyld........:-) :-)

0

Godmorgen skønne piger :-)

Nu har jeg endelig fået fat i en masse billeder fra gæsterne og fotografen siger at hans billeder kommer på fredag :-D jubiiiii!!!

Lige nu er jeg på landskonferanse for alle Norges regioners ældreråd, så i weekenden vil jeg se om jeg kan skrevet ned hvad der skete på vores regnvejrsdag ;-)

Jeg følger stadig med hos jer, er bare så dårlig til at få skrevet en kommentar... Unnskyld........:-) :-)

Uh, jeg glæder mig til at se billeder - og til at læse beretning, hvis du finder tid til at skrive sådan en :)

Det er helt fair at kommentarerne ikke altid er så hyppige, jeg kan vist sige det samme, selvom jeg virkelig prøver at få skrevet til folk. Nogen gange sker det bare ikke lige :)

0