hennytotheg

Ingen polterabend?

13 posts in this topic

Jeg ved godt, der er enkle indlæg om emnet, så det har er nok mest bare for at komme ud med det et sted :)

Jeg skal giftes den 19. juli, og jeg glæder mig selvfølgelig helt vildt. Jeg har haft frygteligt travlt med fultidsjob, online HGs ved siden af, flytning og bryllupsplanlægning, så jeg har ikke lagt mærke til så meget.

Min bedste veninde gennem 8 år har hele tiden givet udtryk for, at hun arrangerede min polterabend. Hun har spurgt til gæsteliste, ønsker, hvornår jeg helst ville osv. Jeg har egentlig bare givet klart udtryk for, at det var helt op til hende. Nu er det så "kun" to weekender tilbage. Jeg kan ALDRIG i hverdagen, jeg arbejder på fuld tid, og det ved hun. Næste weekend arbejder vi begge på Nibe, og jeg ved derfor, det ikke bliver der, for alle mine andre venner kan ikke komme ind, og jeg kan ikke tage derfra. Weekenden inden brylluppet har jeg så fundet ud af, at hun har sagt ja tak til ferie med sin mors familie. Det er jo egentlig ok.

I går siger min søster så, at det altså ikke er for at blande sig, men hun har ikke arrangeret noget. Så spørger hun, om jeg ville blive meget skuffet, hvis hun tog lidt initiativ, for hun ville så gerne give mig den dag og være en del af den (hvem sagde super-søster?)

Nå, det, som jeg er virkeligeheden er skuffet over, er vel, at min veninde ikke har 'givet bolden videre' i god tid. Nu er der måske ikke mange, der kan, fordi det jo er feriesæson, der er kort varsel, og det værste af det hele.. Hun kommer jo heller ikke selv med.

Jeg er ikke sur på hende. Jeg er bare skuffet over, at jeg på denne ærgerlige måde finder ud af, hvor lidt jeg betyder for hende. Så lidt, at selv om hun ikke kunne komme selv, hun så ikke i det mindste kunne sige til nogle af de andre, at hun ikke arrangerede noget alligevel.

Jeg synes, det er lidt svært. Kan man godt tillade sig at være ked af det over det? Jeg føler, det er et lidt omtåleligt emne.. Jeg håber lidt, det hele bare er en surprise. Men som vi kommer tættere på, kan jeg godt se, det nok ikke er tilfældet..

Er jeg den eneste?

Edited by hennytotheg
0

Annonce ♥

Ærligt talt så synes jeg det er virkeligt dårligt stil af din veninde, en ting er at hun ikke har tid og overskud til at planlægge det, det er hvad det er, men så må man i god tid sige fra så andre har en chance for at træde til så du stadig får en velplanlagt og gennemtænkt polterabend... Jeg ville blive så skuffet hvis min søster droppede planlægningen af min uden at sige noget....

Dejligt at din søster griber bolden og håber at du får en skøn polterabend

0

Jeg vil også sige at med mindre de tager røven på dig, og at det hele er planlagt, uden at du skal tro det, så synes jeg da bestemt at du skal snakke med din veninde om det efter brylluppet. Når hun selv har givet dig informationen om at hun står for at planlægge det, så er det selvfølgelig ikke i orden at hun dropper det uden at give bolden videre. Men det kan jo være at de tager fusen på dig, og at det hele er planlagt.

Jeg ville se tiden an, inden jeg ville reagerer på det hele.

0

Vent de to weekender og se om der ikke sker noget. Jeg synes at det er hårdt at dømme din veninde ud fra denne historie. Når hun har givet udtryk for at ville planlægge det, så gør hun det nok også. Det er formentlig en cover-up historie, og medmindre du vil planlægge din PA selv, så må du væbne dig med tålmodighed og lade dig overraske :toot:

0

Annonce ♥

Jeg ville være MINDST lige så skuffet som dig, men jeg tror nok også, at det er et cover-up... Det håber jeg i hvert fald! Fedt at din søster træder til, men det er nok bare for at gøre din reaktion endnu større. Krydser for, at din veninde er snedig, oog ellers har din søster en back up :biggrin: Søstre er DET BEDSTE!

0

Annonce ♥

Kære alle. Tak for de mange tanker :heart:

Jeg fik ikke en polterabend, for min bedste veninde følte ikke, hun havde haft tid - hun havde bare lige glemt at sige det til de andre,

at hun ikke længere planlagde noget. Jeg er ok - jeg skal jo stadig giftes med den dejligste mand i verden!

Selvom jeg selvfølgelig er skuffet, vil jeg ikke bruge mere energi på at være ked af det. Min store dag er lige rundt om hjørnet, og jeg glæder mig! Min mor har desuden inviteret mig på snyde-polter i morgen, hvor alle piger og jeg skal spise lækker mad :)

0

Annonce ♥