Frk. dm

Fortælle om forlovelsen/kommende bryllup?

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

H2B friede da vi var i Paris... Vi ringede til vores forældre og søskende og så tog Sune et billede af min ring på vej hjem i flyet og postede det med en tekst om at han nu havde tomme lommer men var blevet en forlovet rigere....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev forlovet på Roskilde Festival, så der fik det fleste det at vide ;)

Derudover ringede jeg til mine forældre og da vi var til fødselsdag hos min svigermor, fortalte min kæreste det også der - foran hele familien.

Og resten fandt ud af det, da vi ændrede det på facebook :) Meget klassisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand friede i Rom- sendte et billede af min hånd til min søster samme dag. I løbet af det næste stykke tid fik familien og de nærmeste det at vide løbende- først 3-4uger efter frieriet kom det på FB til resten af 'verden' :)

Jeg er nok lidt old school på det område- familie/nære venner skal have det at vide først, og hvis muligt 'In person'

:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen efter H2B friede, var vi samlet med min familie ude hos min bror.. Her spurgte jeg min far, mens de andre hørte på, om han ikke vil gå en tur med mig. "Jo, men skal det være nu?" "Nej, til sommer. Ned ad kirkegulvet".

Samme dag tog vi ud til H2B's forældre, som dog var ovre ved hans ældste søster, så der var kun hans 2 yngere søster hjemme.. Den ene kommenter på, at nu må han da godt snart sætte en ring på min finger, hvorefter jeg holder mine hånd med forlovelsesringen lidt frem og spørge hende "Hvad skal det være for en slags ring?" "Det ved jeg ikke, noget andet end dem du plejer at gå med" siger hun og piller ved mine spinningrings på den anden hånd.. "Jeg prøver lige igen. Hvilken slags ring" siger jeg og rækker den anden hånd tætter på hende, og der bliver hun bare helt mundlam. H2B's familie havde længe presset på/drillet os med, at vi skulle tage og blive gift, men hans søster havde vist ikke lige forventet det der..

Vi tager så de 2 yngere søster med ud til den tredje søster og H2B's forældre. Vi siger ikke noget med det samme, sætter os bare og snakker med dem.. H2B's yngeste søster har virkelig svær ved at holde på hemligheder, så hun sidder bare og finser og bliver rød i hovedt. (Hjælper ikke da H2B og jeg begynder, at lave den der leg, hvor man ligger sine hænder oven på hinanden, og man så skal tage den nederste hånd og flytte op øverst i bunken) De andre tror der er sket et eller andet mellem søsteren og kæresten, så de driller hende lidt.. Så liger svigerfar hånden oven på H2B's hånd og begynder at lege med, dog stopper han brat, da min hånd med ringen kommer øverst i bunken.. Han kikker lige en ekstra gang, og så udbryder han bare "Skal I giftes?!".

Undskyld den lange smøre, men sådan fik vi fortalt den nærmeste familie, at vi skulle giftes.. Efterfølgende ændrede vi vores status på facebook til forlovet, og sådan fandt vores venner så ud af det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har som sådan ikke brølt det ud til verden. Vi ændrede bare status på facebook da vi i sin tid blev enige om bryllup. Så blev brylluppet jo så udskudt. Da vi så havde sat ny dato, lavede jeg bare en opdatering i glæde om at vi nu havde sat dato. Og så ringede jeg til min mor , far og svigermor :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores nærmeste familie var (uden mit vidende) til stede da han friede, så de vidste at vi skulle forloves inden jeg gjorde. :wink: Så ringede vi til dem som skulle vide det først, og så ændrede vi status på Facebook om aftenen, så vidste resten det. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste friede da jeg holdte fødselsdag for familien, og så lod vi den bare stille og roligt sive..

Der gik noget tid før vi satte en dato, det holdte vi så hemmeligt indtil vi sendte invitationerne ud som julekort, herefter har vi også bare ladet den sive stille og roligt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer