Rose.M

veninde ville ikke med hvis der ikke er single mænd

33 indlæg i dette emne

Min veninde lød meget skuffet og lidt fornærmet og sagde hun lige ville tænke over om hun ville ned, da jeg sagde der ikke komme single mænd med til vores bryllup. Alle min HTB mande venner er enten i forhold eller gift og det samme er mine. Jeg har dog et par andre single veninder der skal med, så hun bliver ikke den eneste single der. Jeg syntes det er lidt latterligt. At hun vælger fra på den måde bare fordi hun ikke har mulighed for at score. Og vi ville heller ikke bare indvitere single mænd for at gøre hende glad. Hvad ville i gøre ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad jeg ville lade gøre? Lade hende sejle i hendes egen sø. I skal da på ingen måder invitere single mænd, bare for at behage en single kvindes behov. Det er et bryllup, ikke en tur i byen for at score.

Redigeret af Rikke aka rapanden
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seriøst.....jeg er mundlam..... Det lyder jo som noget fra en Bridget Jones film.... Hvad du skal gøre? Tja, det ved jeg snart ikke, det er jo helt absurd...sige at hun må få klaret scoreturen på din polterabend?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seriøst.....jeg er mundlam..... Det lyder jo som noget fra en Bridget Jones film.... Hvad du skal gøre? Tja, det ved jeg snart ikke, det er jo helt absurd...sige at hun må få klaret scoreturen på din polterabend?

lige mine ord, armen altså jeg er mundlam over hendes opførelse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink::o:angry::td:

Så synes jeg da ærligt talt hun bare skal blive væk! (y)

Det ville jeg sgu ikke finde mig i, hvis hun sætter sine egne behov så langt over festens egentlige formål så ville hun ikke være velkommen til mit bryllup!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Som du skriver er hun jo heller ikke den eneste single der er med.....

Hos os har vi en af vores venner der er single, resten er i par og de øvrige singler er vores forældre og mine mostre og onkel.... Jeg sagde til Michael at han desværre var den eneste single under 50 udover min kusine der er 5 år yngre end os hvortil han bare sige at så havde han førsteret til at danse med alle de dejlige damer....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos os er der slet ingen singler der har spurgt ind til, om der kommer andre singler. Og må erkende jeg egentlig syntes det er noget underligt noget at gå op i, det er for pokker et bryllup, ikke en eller anden druk/scoretur. Hvis hun virkelig vil blive væk fra brylluppet af den grund, så må det simpelthen være HENDES problem, og HENDE der går glip af en fantastisk dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget af det mest latterlige jeg nogensinde har hørt. Jeg tror faktisk at jeg ville blive så sur over sådan en udmelding at jeg ville sige at med den holdning synes jeg at hun skulle blive væk. Hvis man er en rigtig veninde er man da fuldstændig ligeglad med hvem der kommer til brylluppet for man bør være der fordi man gerne vil dele den dag med sin veninde.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øhhh jeg må indrømme jeg tænker ikke særlige pæne tanker om denne veninde :oops: Fik ærligt en masse fordomme op i knolden...

Jeg ville sige til hende at det var noget seriøst underligt at gå op i, og håbe på det var en joke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville svare hende sådan:

Hej xxxxx - Jeg er ked af at du ikke vil komme til vores bryllupsfest men da jeg heller ikke syntes du skal sidde alene har du her en indgangsbilet til Club 30 (singleparties). :lol: :lol:

Man kunne måske få den tanke at det ikke nødvendigvis var ønsker om at score der lå bag men at hun er bange for at sidde alene blandt en masse fasttømrede par men så havde det næppe været nødvendigt at fokusere på singlemænd.

Rent faktisk syntes jeg det er svært at trække en streg mellem par og singler når vi taler bryllupsfester og fester i det hele taget. Folk - par eller ej - danser med alle. Ofte er det pigerne - singler eller ej - der styrer på dansegulvet og danser med hinanden i hvert fald fra start. Det samme med de lidt ældre hvorimod gom og "følge" ofte lige skal have lidt indenbords inden det går løs.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det virker helt vildt at hun har sagt det!!! Det er lidt spøjst ikke at ville være en del af og fejre de største øjeblikke i ens veninders liv, med mindre man selv får noget ud af det. Hvis det var mig ville jeg tage mig en ordenlig snak med hende om hvad hun forstår ved venskab, og overveje om det stemmer overens med din forståelse af venskab.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej Hun har ikke Joket. Hun er typen der hele tiden er på jagt efter en mand. Men nu må jeg se. ville ikke trække invitationen væk og sige hun ikke er velkommen, det kan jeg ikke få mig selv til, da hun ikke har noget familie eller en stor vennekres.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD NU HELT OP.... Jeg er totalt MUNDLAM! Det kan man da på ingen måde sige!!

DU skal da absolut ikke gøre en skid andet end sætte hende på plads. Hvis det er vigtigere at score end dele jeres store dag med jer, så er hun sgu da ikke en videre god veninde... Ja undskyld mit grove sprog, men jeg er totalt harmfuld overfor det der. Tænk at sige sådan!!!

Vi har da også nogle single piger og single mænd med til festen, men vi VED med sikkerhed at ingen af dem falder i hinandens smag og selvom de gjorde så er det jo absolut ikke derfor man inviterer dem!! Jøsses.

ØV hvor jeg håber hun har og får en dårlig smag i munden over den udtalelse!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er i orden hun spørger om der kommer singler med, men det er ikke ok at vælge fra pga af det...

Jeg ville nok invitere hende og lade det være op til hende om hun ville komme eller ej , men det er vildt dårlig stil og jeg ville nok nævne det på et eller andet tidspunkt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej Hun har ikke Joket. Hun er typen der hele tiden er på jagt efter en mand. Men nu må jeg se. ville ikke trække invitationen væk og sige hun ikke er velkommen, det kan jeg ikke få mig selv til, da hun ikke har noget familie eller en stor vennekres.

Jeg prøver at tænke den fra hendes side - kan det være, at hun frygter at ende som den eneste single blandt alle parrene (og hun blot får formuleret sig temmelig uheldigt!!) ? Altså så hun egentlig er bekymret for om hun vil føle sig udenfor eller "igen som eneste single i hele verden?"

Jeg tænker, at vi til vores bryllup ikke sætter par direkte ved siden af hinanden, så måske skråt over for hinanden el.lign. så dem der er single ikke bliver "alene" ved siden af parrene..

Altså jeg er ikke på hendes side, tænker bare som en egoistisk single (selvom jeg er det komplet modsatte :cheerleader3: !!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg var til et bryllup som sinlge, endte jeg med som den eneste over 12 at sidde ved børnebordet... alle de andre unge røg ved et samlet bord, som lige nøjagtigt var tæt nok på til at jeg kunne høre de festede.. men lige langt nok væk til at jeg ikke var med..

Efter det må jeg sige jeg har haft det lidt akavet med ideen om at tage til bryllupper som single - i al fald medmindre jeg ved der også er andre i samme båd...

Når det er sagt så synes jeg hun er en bisse og at det er lidt en mærkelig måde at udtrykke sig..

Jeg har en veninde som også kan beskrives som en "jager".. siden hun fik invitationen har hun allerede to gange spurgt om "den her fyr hun er begyndt at se" måtte komme med... altså med to forskellige fyre ;-)

Da hun spurgte om der var andre singler måtte jeg svare at det regnede jeg ikke med, men at jeg da ville sætte hende sammen med folk som var åbensindede... så panikkede hun lidt da jeg har fortalt hende om at nogle af mine vennepar er i åbne forhold... ;-) Så vi går til den med humor hos os ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej Ok jeg ville aldrig plasere hende ved børnebordet og det syntes jeg simpelthen ikke man kan være bekendt. Der kommer andre single veninder med så hun bliver jo ikke den eneste. (kommer nok til at plasere 2 singler sammen)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gammel var du dengang .:)

Jeg har været 25.. ved ungdomsbordet var de 18-27 år gamle..

Det var en virkelig kedelig aften kan jeg afsløre :-P

Ej Ok jeg ville aldrig plasere hende ved børnebordet og det syntes jeg simpelthen ikke man kan være bekendt. Der kommer andre single veninder med så hun bliver jo ikke den eneste. (kommer nok til at plasere 2 singler sammen)

Ej det ved jeg.. fortalte mest historien som eksempel på hvorfor det kan være lidt pres at være single til sådan en fest.. men jeg regner da med at flertallet ikke er helt tankeløse med deres bordplan ¨:-)

Jeg synes din løsning lyder fornuftig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville fortælle hende direkte, at jeg synes det er en utroligt upassende og selvisk udmelding at komme med, og at jeg forventede at hun ville tage med for at fejre brudeparret og ikke for at score. Blev hun væk, fordi der ingen singlemænd var til festen, så havde hun ikke været min veninde mere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer