JannieLH

Min kjole - grænseoverskridende! Pluz-size!

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu op hvor er det bare en smuk kjole. Er selv en stor Mori Lee fan.

Den er super smuk og jeg er vild med detaljerne i den med de fine blonder. Glæder mig til at se den med stropper og tilpasset :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig, VIRKELIG smuk kjole som klæder dig!

Og fra en plus size til en anden; Pas på med at dække dig for meget til! Det får faktisk en til at se mere stor og klodset ud!

Jeg har selv en kjole, meget i samme stil som din og derfor bare skuldre, og jeg har valgt og sige: Fuck det! Jeg viser mine arme og stråler, og pyt med om jeg egentlig normat ikke kan lide at vise mig frem!

DU ser smuk ud i din kjole, hvor er den fantastisk! Helt perfekt til dig! Er helt vild med detaljerne på ryggen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Virkelig, VIRKELIG smuk kjole som klæder dig!

Og fra en plus size til en anden; Pas på med at dække dig for meget til! Det får faktisk en til at se mere stor og klodset ud!

Jeg har selv en kjole, meget i samme stil som din og derfor bare skuldre, og jeg har valgt og sige: Fuck det! Jeg viser mine arme og stråler, og pyt med om jeg egentlig normat ikke kan lide at vise mig frem!

DU ser smuk ud i din kjole, hvor er den fantastisk! Helt perfekt til dig! Er helt vild med detaljerne på ryggen!

Sjovt, jeg tænkte lige det samme, jeg er str 48 og da jeg prøvede kjoler så jeg faktisk mindre i min valgte kjole uden stropper og ærmer end jeg gjorde i dem med, men det er jo også et spørgsmål om hvad man selv synes sidder bedst

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var så glad for, at jeg fik syet stropper på min kjole. Det så rigtigt flot ud, og jeg følte mig mere tildækket. Jeg havde selv rigtigt svært ved at finde en plus-size kjole, men fandt den helt rigtige hos Panayotis i Vejle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer