tajamus

Jeg tog r.... på dem gjorde jeg

2 indlæg i dette emne

Ja så kom tøserne igen kl 7 i morges, og efter morgenmad blev jeg pænt pyntet, som I kan se, fik sat hår og lagt makeup, og så drog vi afsted. Første stop var hos en fotograf, hvor de havde planlagt at jeg skulle have lavet boudoir billeder, og ALLE (på nær en, som stædigt havde holdt fast i at det ville jeg godt gøre) var overbeviste om og klar til at jeg sagde blankt nej, det stod malet i deres ansigter, og de så om muligt endnu sjovere ud da jeg sagde ok, men I går ud hi hi, så nu venter der min h2b nogle forhåbentligt flotte billeder. Derefter stod den på lerdue skydning og zumba, og derefter samledes vi med mændene hjemme hos os, hvor den stod på grill, fest og hygge.

Så en fantastisk dag og aften, hvor de bare havde gjort alt for at jeg skulle hygge mig. Dejlige tøser :-)

Til Jer der har læst min post fra lørdag morgen. Så ja jeg fik en rigtig ked pige hjem i formiddags, og en meget overrasket mor, der ikke forstod at tøsen pludselig ikke lavede andet end at græde, for hun havde jo ellers været så glad, men det er jo sådan hun reagerer, og har bare accepteret at de næste par dage står der kun datter på programmet, så skal hun nok blive god igen.

Og mor her havde en super dag :-)post-68147-0-87830800-1404676782_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer