Posted July 7, 2014 · Report post Vi planlægger at holde festen på Comwell. Er der noget vi helt klart skal snakke med dem om? 1) hvornår slutter festen? 2) er de tjenere eller finder jeg mine egne? 3) hvornår slutter festen? 4) hvem står for dekorationen? 5) larm og andre gæster? Hvad er ellers vigtigt at spørge om så vi sikrer os at der ikke er tvivl om noget? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 7, 2014 · Report post Vi skal også holde festen på hotel (dog ikke Comwell) her er min liste som jeg løbende har spurgt om eller undersøgt selv er prisen for et bestemt antal timer? Mulighed (og pris) for ekstra timer? Er drikkelsen ad libitum eller efter forbrug? Hvornår kan gæsterne checke ind? (Vi betaler overnatning til alle vores gæster) Hvornår er der morgenmad/brunch dagen efter Hvornår skal vi checke ud? Er der mulighed for at prøvesmage menuen? Er der mulighed for at bruge projektor? Kan vi selv bestemme blomsterdekorationer? ( de er inkl i prisen) Hvor får hotellet blomster fra? Kunne være en ide at bruge samme dekoratør til brudebuket Jeg har spurgt om meget mere, men det er lige det jeg lige kunne komme i tanke om 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2014 · Report post Gode ideer, helt bestemt. Jeg har skrevet dem ned. Vil helst ikke misse noget eller have nogle usikkerheder :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2014 · Report post Jeg skrev ned løbende når jeg selv, H2B eller andre kom i tanke om noget og så har jeg samlet sammen i 5-6 mails så vi ikke har 75 spørgsmål vi først kan få svar på når vi skal der ud til planlægningsmøde, personalet har været helt fantastiske og hver gang jeg har skrevet har jeg fået svar indenfor 3-4 timer hvilket også viser (synes jeg) at alt deres personale er godt underrettet og at jeg ikke skal være nervøs for at den ene eller den anden af personalet er syg på dagen, for de har alle styr på det.... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2014 · Report post Helt sikkert en god ide at spørge hvad ekstra-timer koster. Vi startede med at overveje et sted hvor det kostede 5000 kr. ekstra pr. time! Det var for meget for os, da vi ikke havde lyst til at lukke festen kl. 02.00, hvis der var godt gang i festlighederne Desuden kunne det være en god ide at hører hvordan en evt. toastmaster kommer i kontakt med køkkenet, så han bedre kan koordinere taler og indslag med maden. Det ved jeg ihvertfald at vores toastmaster har efterlyst, da han tidligere har været toastmaster til et bryllup hvor det slet ikke var muligt at komme i kontakt med køkkenet og så passede det jo selvfølgelig med at isdesserten blev serveret samtidig med gommens lange tale 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2014 · Report post Hør om man må stå på stolene, da det jo kan forekomme til et bryllup...... Om ikke andet kan toastmaster eller Gorm sige i deres tale hvis det er totalt forbudt. Vi kat lige haft et bryllup som havde dans og musik til kl. 8 næste morgen, så hvis I er rigtige fest mennesker, så hør omkring om man kan dette. Af et sommerbryllup er det ikke unormalt for mange først at stoppe ved 6-tiden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2014 · Report post Hør om man må stå på stolene, da det jo kan forekomme til et bryllup...... Om ikke andet kan toastmaster eller Gorm sige i deres tale hvis det er totalt forbudt. Vi kat lige haft et bryllup som havde dans og musik til kl. 8 næste morgen, så hvis I er rigtige fest mennesker, så hør omkring om man kan dette. Af et sommerbryllup er det ikke unormalt for mange først at stoppe ved 6-tiden. Du har lige givet mig en rigtig god undskyldning for ikke at skulle op på stolene, mon ikke man kan aftale med personalet at det er "forbudt" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2014 · Report post Comwell er jo et vidt begreb da de har flere hoteller. Roskilde, Sorø, Korsør, Slagelse, Snekkersten bare for at nævne nogle. Jeg kan se ud af din planlægningstråd at vi her taler Snekkersten. Men uanset hvilke hotel det havde været så køber I en færdig løsning med lokaliteter, mad, drikke og personale. Jeg mindes heller ikke at der har været nævneværdig larm fra andre selskaber på nogle af stederne. Heller ikke i Snekkersten. Det I bl.a. skal tale med dem om, udover det med dekorationer, og som må siges at være væsentligt er tidsrummet for festen og det med drikkevarerne. Køber I et 7-9 timers arrangement med fast sluttidspunkt eller er det mere liberalt. Hvad koster det at forlænge (det kan man godt deroppe for jeg har spillet fester der til 4-5 tiden om morgenen men hvad det koster ved jeg ikke). 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites