Leitschen

Salg af brudekjole

8 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde, der har erfaringer med at sælge deres brudekjole efter brylluppet? Jeg har min til salg herinde samt på guloggratis, dba, qxl og trendsales. Men der sker ikke rigtig noget. Hvor er det lykkedes andre at få deres kjole solgt?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit indtryk er at det er MEGET svært at få solgt en brugt brudekjole, med mindre det er en af de eftertragtede modeller. Der er SÅ stort et udvalg af brugte kjoler til salg, og samtidig kan man købe en ny kjole til få penge i butikkerne, hvis man køber på udsalg, eller køber sidste års model. Så skal man sælge sin brugte brudekjole, tror jeg at prisen skal være meget lav, for at man får den solgt (medmindre det som sagt er en eftertragtet model).

Vores bryllup har jo været udskudt på ubestemt tid, og jeg har derfor haft min kjole til salg i 1½ års tid, og jeg fik den ikke solgt, til trods for den var til salg for 1000.- INKL skørt, den var ubrugt, og var ikke tilrettet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt en brugt bryllupskjole så det kan lade sig goere. Nyprisen var 11.000 og jeg gav 5000 kr for den. Den var renset og ligner en helt ny kjole uden pletter, huller eller noget. Så det kan lade sig gøre afhængigt af prisen, stand og nok også model

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en brudekjole - men fortrød og købte en anden :)

Den første solgte jeg på 7 dage til købsprisen. Jeg solgte min på dba.dk

Alt kan sælges til den rigtige pris. Spørgsmålet er blot hvad du mener din smertegrænse er :)

Solgt til købsprisen...det var alligevel imponerende :biggrin:

Ja jeg havde også købt den billigt på udsalg. Så det har også lidt at sige :)

Men hende der købte den - mente selv hun gjorde et kup og jeg var bare glad for at komme "af" med den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror også at blonde og tylkjoler er nemmere at komme af med, end de andre. Det virker som om det er dem der er mest populære for tiden. Men jeg tror altså virkelig at det faktum at der er SÅ mange kjoler til salg, og at man på udsalg kan købe en kjole billigt, gør at det kan være svært at få sin kjole solgt. Selvfølgelig lykkes det nogle af få solgt deres kjole, men det handler jo om at der er lige præcis den rette køber :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer