tiggi

Pris skøre tjenerer (fyn)

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Uha kan jeg dårligt huske. Personligt ville jeg nok kigge på Tjenerstaben. Men taler vi bryllupsfest bør man nok overveje om det er sagen og ikke mindst hvor længe de skal være på. Jeg har set serveringspersonale og toastmastere gå i koma over skøre tjenere som ikke kendte deres egen begrænsning tidsmæssigt (og også nogle som gik noget over stregen).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er til receptionen :) Så burde ikke ku forvirre nogen for meget:).

Men fik et tilbud fra http://cafekolbert.dk/ men lød for 7500 kr. for 2-3 timer for 2 mennesker, og det synes vi ihvertfald er alt for højt, så hvis vi snakker det prisleje så er ideen droppet igen :).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det prisleje er bare noget højere end vi havde regnet med, og end hvad vi er villige til at betale..... Men det er selvfølgelig en smagssag.

Jeg synes bare personligt at 1250 kr. i timen pr. person er mange penge, selvom folk så måtte være dygtige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at tage fat i Lise, Ellevang Events tlf. 24 81 51 50 og hør hvad de kan lave det for - Hun er selv med i Tjenerstaben og gift med Knud som er hovedet i Tjenerstaben. Samtidig er hun iøvrigt en formidabel pianist. Men generelt er standups m.v. dyre folk.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer