Posted July 11, 2014 · Report post Hej Zillaer, Vores fotograf, har desværre meldt fra :-( så ja nu mangler vi desperat en ny. ASAP.... Vi skal giftes d. 13/9 og det skal være til rimlige penge. Hvem har i brugt? Pris ? og gerne sæt jeres ynglings billede ind hvis i har fået taget et :-) Over / Out :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Vi skal have applepark (se www.applepark.dk). Vi har valgt pakken med to fotografer, som jeg synes er rigtig god value for money. Faldt oprindeligt for hans billeder herinde, da der var to-tre af brudene fra sidste år, der havde brugt ham. Priserne er ellers på hans hjemmeside, hvor der også er billedeeksempler. Vi har fået taget vore forlovelsebilleder af ham, du kan se mine yndlingsbilleder i min tråd (der er et link fra side et, så du behøver ikke læse hele tråden igennem ) Alternativt, så kunne jeg godt finde på, hvis vi ikke allerede havde booket fotograf, at høre colorize ad (www.colorize.dk). Jeg undskylder på forhånd, hvis linksne ikke virker, er fra mobilen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Vi skal giftes samme dag så vores fotograf får du ikke ;-) men der var en fotograf der skrev til mig på en anden tråd at de var ledige 13/9, måske den om hvor tidligt man skal booke fotograf??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Vi skal have applepark (se www.applepark.dk). Vi har valgt pakken med to fotografer, som jeg synes er rigtig god value for money. Faldt oprindeligt for hans billeder herinde, da der var to-tre af brudene fra sidste år, der havde brugt ham. Priserne er ellers på hans hjemmeside, hvor der også er billedeeksempler. Vi har fået taget vore forlovelsebilleder af ham, du kan se mine yndlingsbilleder i min tråd (der er et link fra side et, så du behøver ikke læse hele tråden igennem ) Alternativt, så kunne jeg godt finde på, hvis vi ikke allerede havde booket fotograf, at høre colorize ad (www.colorize.dk). Jeg undskylder på forhånd, hvis linksne ikke virker, er fra mobilen. Det er godt nok også flotte billeder :-) vi er dog fra kbh så Glamsbjerg er nok for langt :-( 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Vi skal giftes samme dag så vores fotograf får du ikke ;-) men der var en fotograf der skrev til mig på en anden tråd at de var ledige 13/9, måske den om hvor tidligt man skal booke fotograf??? hihi skal nok holde nallerne væk ;-) Jeg prøver at se om jeg kan finde tråden :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Det er godt nok også flotte billeder :-) vi er dog fra kbh så Glamsbjerg er nok for langt :-( Afstanden gør ikke så meget, vi bor i hvert fald i Roskilde Så han kører gerne, synes også hans kørselspriser var absolut rimelige. Det eneste, der måske kan tale imod, er at mødet inden brylluppet forgår hos ham. Men min H2B er jo oprindeligt fra Fyn, så vi tager bare et ekstra besøg hos hans familie Ellers er der ikke mere en 1 t og 15 min til Odense i lyntog fra Kbh, så man kan sagtens tage derover, bare for en dag, og så kombinere det med noget sightseeing, Odense er en super hyggelig lille by Det var i øvrigt 4onceinyourlife, der var ledige d. 13/9, fandt indlægget her. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Det er godt nok også flotte billeder :-) vi er dog fra kbh så Glamsbjerg er nok for langt :-( Afstanden gør ikke så meget, vi bor i hvert fald i Roskilde Så han kører gerne, synes også hans kørselspriser var absolut rimelige. Det eneste, der måske kan tale imod, er at mødet inden brylluppet forgår hos ham. Men min H2B er jo oprindeligt fra Fyn, så vi tager bare et ekstra besøg hos hans familie Ellers er der ikke mere en 1 t og 15 min til Odense i lyntog fra Kbh, så man kan sagtens tage derover, bare for en dag, og så kombinere det med noget sightseeing, Odense er en super hyggelig lille by Det var i øvrigt 4onceinyourlife, der var ledige d. 13/9, fandt indlægget her. tusind tak :-) Hvor er du fantastisk lige at finde det, jeg kunne nemlig ikke ;-) Jeg vil lige vise manden de flotte billeder, er nemlig også vild med dem :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Ah godt du fandt det, kunne ikke huske hvor det var.... Sådan er det når man skriver i mange tråde ;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Vi har booket Nonbo Photography, som vist nok er ven med Applepark. Han tager fantastiske billeder og er virkelig sød. Vi havde møde med ham for halvanden måneds tid siden og vi klikkede bare rigtigt godt. Jeg tror at han er et perfekt valg og vil derfor gerne anbefale ham allerede nu udfra den service, som vi har modtaget. Vi skal give 10.500 for en hel dag og han kommer fra Horsens til Dronningmølle (Nordsjælland) http://www.nonbophotography.dk/ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2014 · Report post Det er godt nok også flotte billeder :-) vi er dog fra kbh så Glamsbjerg er nok for langt :-( Afstanden gør ikke så meget, vi bor i hvert fald i Roskilde Så han kører gerne, synes også hans kørselspriser var absolut rimelige. Det eneste, der måske kan tale imod, er at mødet inden brylluppet forgår hos ham. Men min H2B er jo oprindeligt fra Fyn, så vi tager bare et ekstra besøg hos hans familie Ellers er der ikke mere en 1 t og 15 min til Odense i lyntog fra Kbh, så man kan sagtens tage derover, bare for en dag, og så kombinere det med noget sightseeing, Odense er en super hyggelig lille by Det var i øvrigt 4onceinyourlife, der var ledige d. 13/9, fandt indlægget her. tusind tak :-) Hvor er du fantastisk lige at finde det, jeg kunne nemlig ikke ;-) Jeg vil lige vise manden de flotte billeder, er nemlig også vild med dem :D Jeg vil lige sige, at vi havde møde med Applepark hjemme ved os, fordi han alligevel var i Aarhus Inden for de næste par dage laver jeg en beretningstråd med billeder fra ham. Men vi er i hvert fald meget tilfredse med dem! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2014 · Report post Det er godt nok også flotte billeder :-) vi er dog fra kbh så Glamsbjerg er nok for langt :-( Afstanden gør ikke så meget, vi bor i hvert fald i Roskilde Så han kører gerne, synes også hans kørselspriser var absolut rimelige. Det eneste, der måske kan tale imod, er at mødet inden brylluppet forgår hos ham. Men min H2B er jo oprindeligt fra Fyn, så vi tager bare et ekstra besøg hos hans familie Ellers er der ikke mere en 1 t og 15 min til Odense i lyntog fra Kbh, så man kan sagtens tage derover, bare for en dag, og så kombinere det med noget sightseeing, Odense er en super hyggelig lille by Det var i øvrigt 4onceinyourlife, der var ledige d. 13/9, fandt indlægget her. tusind tak :-) Hvor er du fantastisk lige at finde det, jeg kunne nemlig ikke ;-) Jeg vil lige vise manden de flotte billeder, er nemlig også vild med dem :D Jeg vil lige sige, at vi havde møde med Applepark hjemme ved os, fordi han alligevel var i Aarhus Inden for de næste par dage laver jeg en beretningstråd med billeder fra ham. Men vi er i hvert fald meget tilfredse med dem! Uhh, glæder mig til at se jeres beretning!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2014 · Report post Lige en lille bemærkning ang møde med os som fotografer. Vi har det koncept at vi altid mødes med parret 1-2 måneder før. Vi mødes på den location hvor billederne skal skydes. Så bruger vi 2-3 timer sammen den dag og tager en masse flotte billeder som parret får. Man kan kalde det engagements billeder. På den måde går vi tjekket en masse muligheder ud inden den store dag. Parret kan havde en ide om at man fx vil havde taget et billede ved en bænk. Når de så ser billedet kan de se at det måske var bedre at bruge fn anden bænk etc etc. Vigtigst af alt så får parret også vendet sig til at blive fotograferet og man kan se hvordan man ser ud på billeder Så på den store dag, der ved vi hvilke locations der virker og hvilke der er noget skidt. /torben Tusind tak Torben :-) jeg vil lige tjekke jeres billeder og hjemmeside ud :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites