Mrspernille

Sted til bryllup nær Randers

10 posts in this topic

Jeg mangler ideer til et sted, hvor min kommende mand og jeg kan holde vores bryllup til august næste år!!!

Det skal helst være nær Randers. Vi har kigget rundt omkring, også i Silkeborg og Viborg. Vi kan ikke finde noget. Der skal være plads til overnattende gæster. Min store drøm har været et slot/herregård/gods, men det kan jeg vidst godt glemme. Der er ikke det store udvalg, når man bor i Jylland :/

Er der nogen, som kender et smukt sted?

Mvh. Pernille

0

Annonce ♥

Det er selvfølgelig en halv times kørsel fra Randers, men i kan også tjekke Jomfrubakken.dk, hvor vi skal giftes. Det er et supersmukt sted med plads til overnatning og det sødeste par der ejer det :)

0

Det er selvfølgelig en halv times kørsel fra Randers, men i kan også tjekke Jomfrubakken.dk, hvor vi skal giftes. Det er et supersmukt sted med plads til overnatning og det sødeste par der ejer det :)

Jomfrubakken har vi faktisk kigget på. Jeg tror, at jeg kom væk fra det, da jeg fornemmede, at vi selv skulle stå for det hele. Det er meget hyggeligt :)

0

Vi har vielsen i Randers og rykker festen til Århus derefter. Det kunne også være en mulighed for jer?

Ja, vi har også kigget på forskellige steder i Århus. Jeg vil rigtig gerne have noget udsigt og natur omkring :)

0

Annonce ♥

Er det foruden udsigt og natur, en pakkeløsning I er på udkig efter?

Ja det er det. Vi er vant til at holde store fester og fødselsdage i familien, men denne dag skal vi bare kunne nyde, og ikke stå for noget på dagen selv :)

0

Jeg ved ikke om det ligger for langt fra jer, men Park13, den japanske have i Trige er en mulighed

Det har vi været ude at kigge på, og vi har overvejet at vælge det, da det er meget smukt derude. Der er bare ikke overnatningsmuligheder til vores gæster. :)

0

Sabro Kro ligger også i køreafstand fra Randers, men jeg har ikke selv nyere erfaringer med stedet.

0

Jeg ved ikke om det ligger for langt fra jer, men Park13, den japanske have i Trige er en mulighed

Det har vi været ude at kigge på, og vi har overvejet at vælge det, da det er meget smukt derude. Der er bare ikke overnatningsmuligheder til vores gæster. :)

Nej men de samarbejder med 2 hoteller, hvor de kan give en tilbudspris på overnatning og taxa dertil.

Vi havde først booket der, men droppede det så igen, da det løb over vores budget og ønsker.

Men det fede der er, at man får det hele i et. Det eneste, der er dyrt er drikkevarerne. Vi fik sågar lov til selv at medbringe bryllupskage.

Jeg skal ikke kunne sige, om der er lavet noget om siden vi var der i december/januar.

Vi bøvler bare lige nu med at få vores depositum til bage (vi havde lavet en aftale, som vist ikke bliver overholdt fra deres side)

Nej men de samarbejder med 2 hoteller, hvor de kan give en tilbudspris på overnatning og taxa dertil.

Vi havde først booket der, men droppede det så igen, da det løb over vores budget og ønsker.

Men det fede der er, at man får det hele i et. Det eneste, der er dyrt er drikkevarerne. Vi fik sågar lov til selv at medbringe bryllupskage.

Jeg skal ikke kunne sige, om der er lavet noget om siden vi var der i december/januar.

Vi bøvler bare lige nu med at få vores depositum til bage (vi havde lavet en aftale, som vist ikke bliver overholdt fra deres side)

Ja, vi havde også snakket om shuttlebusser og andet, men det blev dyrt for os. Øv med det depositum, det er da træls at skulle bøvle med.

0

Annonce ♥

I Århus er der blandt andet Helnan Marselis Hotel (som vi selv er endt med) og Verna(?). Næsten naboer, som ligger flot.

Tak for tippet :) Verna er utrolig smuk! Jeg har kontaktet dem, og venter spændt på at høre priser ;)

0

Sabro Kro ligger også i køreafstand fra Randers, men jeg har ikke selv nyere erfaringer med stedet.

Det var faktisk det første sted, som vi kiggede på, men de var for dyre. Men tak :)

0